abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73258460
Te koop

Om te beginnen, dit is de eerste post op deze nickname, maar ik heb hiervoor een hele tijd de nickname SuPerTje gebruikt.
Deze nick was niet meer van deze tijd en vandaar de nickchange.

Goed. Terug ontopic.

Alle hieronder genoemde artikelen zijn werkend weggelegd tenzij anders vermeld. Dat wil zeggen dat alles waar niets bij staat over de werking, in principe goed moet werken. Ik ga ze niet testen voordat ik ze verstuur/laat halen, dit is op eigen risico.

De genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten en het zijn richtprijzen. Schroom niet om onder of vooral over te bieden.

Een doos met verschillende computeronderdelen en toebehoren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 euro

PC Games

Soldiers: Heroes of World War II
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spiderman
SPOILER
Transport Giant Tycoon - Gold Edition
SPOILER
Command and Conquer: Renegade
SPOILER
World War II : Prisoner of War
SPOILER
Traffic Giant
SPOILER
Operation Flashpoint : Cold War Crisis
SPOILER
Battlefield 1942
SPOILER
2 euro p.s.

Sitecom 5 poort 10/100 Mbps Switch
2 euro

Harde schijven
2x Seagate Barracuda 40gb IDE
5 euro p.s.
1x Maxtor 20gb IDE
2 euro

Bijna complete pc
AMD 2600+ processor
512MB RAM
ASUS Mobo
Radeon 9600xt 256MB AGP
CD-RW
380W Voeding
Kast
De backplate mist, de frontplates zijn ook niet meer aanwezig. Heeft in principe alleen nog maar een HDD nodig om te werken.
25 euro

Monitoren

Acer AL707 17" TFT monitor.
Inclusief voeding en monitor kabel. Tot op heden geen dode pixel geconstateerd.
20 euro

Samton 50v 15" TFT monitor.
Inclusief voeding maar minus de monitor kabel. Tot op heden geen dode pixel geconstateerd.
10 euro

Ben je geintereseerd, laat dan een berichtje achter. Let wel: ik zal over het algemeen alleen in de weekenden reacties checken. Mailen gaat eventueel sneller.
Spul is eventueel op te halen in Beilen, Drenthe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Petturik op 30-09-2009 22:20:58 ]
Sig
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 september 2009 @ 22:17:00 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73258560
Wat is er precies mis met dat toetsenbord?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 30 september 2009 @ 22:23:50 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_73258829
Interesse in die switch.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_73258854
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:17 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is er precies mis met dat toetsenbord?
toetsenbord + volle bierfles -> toetsenbord + lege bierfles = tobetiseenbrord

m.a.w. er is een volle fles bier overheen gegaan, sindsdien doet ie niets meer. Heb em al gedemonteerd, gedroogd en schoongemaakt, maar niets heeft geholpen.
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
Interesse in die switch.
Is goed. Ik neem vrijdag avond/zaterdag de stand op en zal dan, voor zover er mensen geintereseerd zijn, het een en ander af handelen.
Sig
pi_73284563
een subtiel schopje
Sig
pi_73288462
15 inch TFT.. meer infoZ?
pi_73289325
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
15 inch TFT.. meer infoZ?
wat voor infoZ wil je ?
Sig
pi_73291065
alles wat er over te vinden is
pi_73291414
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
alles wat er over te vinden is
Lambal.... *Schop onder je reet naar Google*
pi_73313703
Samton 50V
model code : CN15VTSN/EDC
Type : RN15AT

gemaakt in juni 2001 te Suwon in Korea.

das alles wat ik je er over kan zeggen
Sig
pi_73328237
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
Interesse in die switch.
Stuur me even een pm, dan handelen we dat iig af.
Sig
pi_73471682
bump.
Bieden, anders gaat het zaterdag de 10e naar de stort.
Sig
pi_73471963
10 incl voor de 17" dan maar . Het gaat anders toch naar de stort Of eventueel langsbrengen in Groningen?
pi_73482162
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Barzi het volgende:
10 incl voor de 17" dan maar . Het gaat anders toch naar de stort Of eventueel langsbrengen in Groningen?
genoteerd en langs brengen doe ik in feite niet, maar mocht het echt een probleem zijn dan zien we wel ff.
Sig
pi_73485272
Eventueel ook nog interesse in de PC + 40GB hardeschijf. Dus 17" + pc + 1x 40GB.
Maar heb er niet super veel voor over (wordt een muziek pctje). Dus wacht even totdat jij bereid bent het naar de stort te brengen.

Ophalen is voor mij geen optie (geen auto), dus langsbrengen is wel het handigst, vooral als ik de PC nog neem.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:15:34 #16
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_73488095
Heb wel interesse in die PC + 17". Ik kan de boel ook ophalen, wil dan een bod doen van 30 Euro voor PC + 17" monitor Haal ik morgenavond alles op (en misschien nog wat andere dingetjes zoals die DiNovo en misschien switch, en misschien die 15" hehe)
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_73488434
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef manga het volgende:
Heb wel interesse in die PC + 17". Ik kan de boel ook ophalen, wil dan een bod doen van 30 Euro voor PC + 17" monitor Haal ik morgenavond alles op (en misschien nog wat andere dingetjes zoals die DiNovo en misschien switch, en misschien die 15" hehe)
We komen er vast wel uit
Sig
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:49:22 #18
38917 manga
pi_73489331
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:25 schreef Petturik het volgende:

[..]

We komen er vast wel uit
Okee zal ik morgen dan even langskomen? Kun je trouwens wel misschien een schijfje in die PC hangen dan om de werking van PC, en glijk monitor(s) te laten zien? Zou fijn zijn
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_73489453
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:49 schreef manga het volgende:

[..]

Okee zal ik morgen dan even langskomen? Kun je trouwens wel misschien een schijfje in die PC hangen dan om de werking van PC, en glijk monitor(s) te laten zien? Zou fijn zijn
morgen avond wordt het niet, dan ben ik er niet. Op zijn vroegst Zaterdag rond de middag. Het schijfje kan ik er dan altijd wel inhangen maar ik heb geen tijd om een OS te installeren.
Sig
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:54:42 #20
38917 manga
pi_73489500
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef Petturik het volgende:

[..]

morgen avond wordt het niet, dan ben ik er niet. Op zijn vroegst Zaterdag rond de middag. Het schijfje kan ik er dan altijd wel inhangen maar ik heb geen tijd om een OS te installeren.
OS hoeft niet maar gewoon even een heel simpele basis test. Zaterdag middag moet lukken, anders PMen we nog wel ff.
pi_73489608
heb je toevallig nog een 100mbps pci netwerkkaartje dat ik gratis zou mogen hebben?
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_73492580
Zal ff checken of er 1 in die doos zit. Moet je en wel komen halen of verzendkosten betalen, als er 1 tussen zit.
Sig
pi_73492627
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:28 schreef Petturik het volgende:
Zal ff checken of er 1 in die doos zit. Moet je en wel komen halen of verzendkosten betalen, als er 1 tussen zit.
thanx!

denk je dat 2,- genoeg is voor de verzendkosten?

ik heb overgens ook nog een [gez] topic waarin ik wat dingen wil ruilen voor de netw. kaart, mischien zit er iets interessants voor je tussen.
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_73500786
Ik zal morgen eens kijken
Sig
pi_73524446
zaterdag wordt een groot deel van mijn spullen opgehaald door Manga, ik zal alleen ff een NIC (100Mbit) apart houden voor r0binhood.

als er nog wat overblijft laat ik het weten, maar ik denk dat de rest gewoon de bak in gaat.
Sig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')