maar er zijn maar 7 noten... (plus een paar halve) dus iedereen kan er evenveel in een minuut spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
Wie de meeste noten in 1 minuut spelen krijgt die chick uit de OP.
tvppppp
Nou walnoten pinda's cashew's kokos .....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar er zijn maar 7 noten... (plus een paar halve) dus iedereen kan er evenveel in een minuut spelen
Ik ben een pinda dus ik loop altijd al één noot voor op julliequote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
Wie de meeste noten in 1 minuut spelen krijgt die chick uit de OP.
tvppppp
Was je maar ook een vrouw, dan liep je drie noten voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben een pinda dus ik loop altijd al één noot voor op jullie.
.
Nee, daar word wel voor gezorgd zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Was je maar ook een vrouw, dan liep je drie noten voor.
Maar vrouwen komen hier sowieso niet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef guitarist het volgende:
Vanavond spelen in de Melkweg, The MAX.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, daar word wel voor gezorgd zo
Bedoelde meer die algemeen sexistische opmerkingen hierquote:
Klopt ja. Plus dat er uberhaupt veel minder vrouwen (elektrisch) gitaar spelen. Plus dat internetfora sowieso voor het merendeel door mannen worden bezocht (met uitzondering van R&P, OUD en het Viva-forumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedoelde meer die algemeen sexistische opmerkingen hier
Vrouwen hebben helemaal geen noten, alleen eitjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Was je maar ook een vrouw, dan liep je drie noten voor.
Maar vrouwen komen hier sowieso niet.
Yeah, I know I'm deliciousquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, als ik witchfynder was zou ik nu hard beginnen te rennen, voordat men hem probeert te verorberen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef guitarist het volgende:
Een nieuw liedje in de catergorie 1 uur liedjes, http://home.guitarist.nl/JorisTaal.mp3
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef guitarist het volgende:
Een nieuw liedje in de catergorie 1 uur liedjes, http://home.guitarist.nl/JorisTaal.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |