quote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
Aw
Ja ik zou een nieuw maatje voor hem zoeken.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
Aw
Geen probleem, dan zouden we 3 katten hebben, we hebben genoeg ruimte inieder gevalquote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef dralion13 het volgende:
ja, maatje nodig, maar je moet de hoop nog niet opgeven, de super mensenschuwe kat van de buren is na een half jaar nog weer terug gebracht.
Het ziet er wel naar uitquote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
Aw
Op zich hebben we zeker interessequote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Innisdemon het volgende:
Maatje van me heeft kittens. Interesse? (In den haag)
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Tja, als je je kat Disney noemt vraag je natuurlijk ook om een emo kat...
Zou het echt?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
Wat sneu! Ik zou ook gokken op een nieuw maatje
Foto?quote:
Ik heb wel interessequote:
PM gestuurd:Yquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef Innisdemon het volgende:
Ik zal 'm je email adres geven. PM je die ff door?
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Tja, als je je kat Disney noemt vraag je natuurlijk ook om een emo kat...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:21 schreef Innisdemon het volgende:
Admiraal, ik zal even zorgen dat de dame in kwestie contact met je opneemt.
Ik verneem net dat de katjes ziek zijn (diarree?) dus wacht er maar niet op !quote:Op maandag 12 oktober 2009 05:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog niks gehoord van kittens, en over 2 weken komt een nestje in het asiel dat oud genoeg is voor adoptie. We hebben 1e keus volgens de medewerkster dus ben benieuwd.
Of wachten op reactie van vriendin van innisdemon
Echt? Ach wat zielig klinkt dat. Hummer heeft het hier alleen de eerste nacht gehad, nu ligt er een mandje op de overloop en daar gaat hij vaak liggen slapen als wij naar bed gaan en anders gaat hij bij de hond liggen vaakquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef jack4ya het volgende:
Ik weet niet hoor.
Onze poes jankt al vanaf dag 1 dat ze bij ons is. (Als we naar bed gaan)
Ze is de tweede in huis, onze kater was er eerder.
We hebben er nooit aan toegegeven, maar het is altijd gebleven, we zijn nu, denk ik, 4 jaar verder.
Ze jankt 10 minuten nadat we naar bed gegaan zijn, en houdt dat ong 5 a 10 minuten vol. Dag in dag uit.
Geen idee waarom. ("Ow, verrek ze zijn weg!" misschien?)
In het geval van TS is het misschien wel een maatje missen, maar garantie heb je niet. (nooit natuurlijk, maar je snapt me)
Nu keek ik speciaal voor jou op de sites van dierenasiels in de omgevingquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog steeds op zoek
Niks van Kikker vernomen meer en nog steeds rondkijken voor een kitten dus als iemand iets in zijn omgeving weet?
Je ging naar de chinees en kwam 'm tegen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuuh peeps, jullie gaan het nooit geloven
Is Kikker er weer?quote:Op maandag 2 november 2009 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuuh peeps, jullie gaan het nooit geloven
Kikker is weer terugquote:
Disney vindt het nog vreemdquote:
Precies, dan had ik er net zo goed afstand van kunnen doen en dan de volgende dag Kikker adopteren onder een andere naam voor 80 euroquote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een ontknoping zeg! Super!![]()
![]()
![]()
En die 600 slaat nergens op. Dan zou iedere asielkat dus een kapitaal kosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |