En dat is zo omdat?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef Synthesist het volgende:
de mensen die zich niet aanmelden bij infofilter worden vanaf morgen 2x zo vaak gebeld
zij degene zijn die dus aangeven wél gebeld te willen wordenquote:
Vandaar dat ze vaker bellen zeker.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef o.us het volgende:
Laat ze maar belllen. Ik fuck ze altijd door de telefoon zodat zij de ballen niet meer hebben om mij te bellen.
Kan je leuk gesprekken opnemen, hun helemaal gek maken en, als het grappig is, op YT zetten!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef Rasher het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vaker bellen zeker.
En wat als SBS6 nou toevallig een reportage aan het filmen is over het leven van een huis-aan-huis verkoper?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Moet je met je pik in je hand de deur open doen. Moet jij eens opletten hoe snel ze weg zijn
lulligquote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef Toempf het volgende:
[..]
En wat als SBS6 nou toevallig een reportage aan het filmen is over het leven van een huis-aan-huis verkoper?
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Goofisch het volgende:
Omdat er een nieuwe wet is waarbij je jou telefoonnummer kan doorgeven zodat je niet meer gebeld kan worden.
Dus nu komen zij massaal aan de deur???!!?![]()
Gister was het Nuon en energie direct, vandaag nog 1 waarvan ik de naam ff niet meer weet en de kanker stichting.
Nu is de kanker stichting van harte welkom maar WTF. Donder is ff snel op. Ben je net blij dat ze niet meer mogen bellen vanaf 1 oktober omdat ik mij zelf op een lijst heb gezet. Komen ze aan de deur!
Nog erger![]()
Trouwens iemand anders ook opgevallen dat ze nu extra veel bellen? heb er al een aardig wat afgewerkt de laatste week met bijvoorbeeld: "Wij doen een polis check"
Klacht: verkopers aan je deur.
Vooral als je net even wat op de tv wilt zien of als je net ff lekker zit met een bak koffie.
Natuurlijk, dat ik daar niet opgekomen ben.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan je leuk gesprekken opnemen, hun helemaal gek maken en, als het grappig is, op YT zetten!
Niks, ik zou sowieso nooit meewerken aan een SBS-reportage. En zonder mijn toestemming zullen ze het echt niet uitzendenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef Toempf het volgende:
[..]
En wat als SBS6 nou toevallig een reportage aan het filmen is over het leven van een huis-aan-huis verkoper?
Dan heb je al genoeg ellende in je leven inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:57 schreef NoBody122 het volgende:
Ik woon op een industrieterrein; geen last van deur-aan-deur josti's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |