quote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef Genius-F het volgende:
Geef die kankerkneusjes nog meer aandacht.
naja, behalve dat het een zanger is..quote:Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef electronique het volgende:
over slechte muziek en het uiterlijk van die zangeres zal ik maar niks zeggen, maar serieus, in de nieuwe clip van tokio hotel zijn er zoenende robots![]()
![]()
2:52
serieus, waar gaat dit over?
Wow.......... diep........quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien moet je zoeken naar de achterliggende betekenis van het nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Zeg me dat dit een troll is..quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien moet je zoeken naar de achterliggende betekenis van het nummer.
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef Genius-F het volgende:
Geef die kankerkneusjes nog meer aandacht.
Het nummer heet 'Automatic', alles gaat dus automatisch. Het is dan ook geen wonder dat ze robots gebruiken in de clip, omdat dat, hoewel geprogrammeerd door mensen, ook automatisch gaat.quote:it means everything that person does is automatic, without feeling, without thinking, no true emotions and expressions. It doesn't come from the heart. kind of like a robot being controlled by a remote control. nothing is genuine and loving, its all fake.
=)
misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 21:01 schreef Metalfrost het volgende:
Voor al jullie sukkels die niet weten wat een achterliggende betekenis is:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090821145659AAcmFwc
[..]
Het nummer heet 'Automatic', alles gaat dus automatisch. Het is dan ook geen wonder dat ze robots gebruiken in de clip, omdat dat, hoewel geprogrammeerd door mensen, ook automatisch gaat.
Chris Cunningham.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zoenende robots = Bjork - All is full of love
quote:
Klopt. Tokio Hotel is gewoon een vage kutband.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef electronique het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk
maar het blijft gewoon een vage kutclip
ja ze zijn een eeneiige tweeling zelfsquote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Klopt. Tokio Hotel is gewoon een vage kutband.
De zanger is gewoon een kerel, en die blonde gitarist is zijn broer, mocht je dat nog niet weten.
-springt van een brug-quote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef Saaaaab het volgende:
DE ZANGER IS GEEN VROUW STELLETJE HOMOS HET IS EEN HIJ EN HIJ IS HEEL KNAP IK SCHELD JULLIE MUZIEK TOCH OOK NIET UIT GA EEN LEVEN ZOEKEN OFZO EN GA IEMAND ANDERS PESTEN MAAR NIET BILL EN OOK NIET TOM WANT ZE ZIJN LEKKER EN ALS JE DAT NIET VINDT MOET JE MAAR VAN EEN BRUG SPRINGEN
TOM ALS JE DIT LEEST: ICH LEIBE DICH
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef Saaaaab het volgende:
DE ZANGER IS GEEN VROUW STELLETJE HOMOS HET IS EEN HIJ EN HIJ IS HEEL KNAP IK SCHELD JULLIE MUZIEK TOCH OOK NIET UIT GA EEN LEVEN ZOEKEN OFZO EN GA IEMAND ANDERS PESTEN MAAR NIET BILL EN OOK NIET TOM WANT ZE ZIJN LEKKER EN ALS JE DAT NIET VINDT MOET JE MAAR VAN EEN BRUG SPRINGEN
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Bij hun aankomende concert ben ik er weer bij
Oh ja, die had ik er ook bij moeten zettenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:12 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn een hoop mannen gewoon jaloers op Bill.
Om welke reden(en) precies? Het is makkelijk zoiets te roepen zonder concrete voorbeelden.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:12 schreef Mylene het volgende:
Dat ie er zo goed uit ziet en dat vrouwen als bosjes voor hem vallen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Om welke reden(en) precies? Het is makkelijk zoiets te roepen zonder concrete voorbeelden.
NIET WAAR JIJ HAAT JE LEVEN OMDAT JIJ NIET ZOVEEL SUCCES HEBT ALS HIJ!!!! JA HIJ JA!! HET IS GEEN VROUW STELLETJE BLINDE GA MAAR DEPRESSIEF IN EEN HOEKJE ZITTEN IK HEB GEEN MEDELIJDEN MET JE HAHAHAHAquote:Op woensdag 30 september 2009 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Bill is wel degelijk een meisje, kijk die pure vrouwelijke trekken dan.
[ afbeelding ]
En Bill is een meisjesnaam in Duitsland
Hehe,quote:
Dat is relatief en maak van vrouwen meisjes. Niet jaloers.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat ie er zo goed uit ziet en dat vrouwen als bosjes voor hem vallen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat ie er zo goed uit ziet en dat vrouwen als bosjes voor hem vallen.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je een rassarcast bent.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef Saaaaab het volgende:
Ik zie hem zo in een super saiyan veranderen met dat haar.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef electronique het volgende:
[..]
zoveel geld en er zo uitzien
Fijn gezichtje. Ik mis alleen haar borsten.quote:
Idd als meisje zou 'hij' nog knap zijn ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Fijn gezichtje. Ik mis alleen haar borsten.
failquote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef Saaaaab het volgende:
Met een hoop geld en roem, wordt iedereen knap gevonden.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:12 schreef Mylene het volgende:
Ik denk eigenlijk van welquote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef Sickert het volgende:
Tokio Hotel is gewoon een heel overdreven kapot gehyped duits product.
kan me niet voorstellen dat die gasten er in het dagelijks leven ook zo bij lopen
Zie je wel ze zoenen helemaal niet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |