Die bovenste is proffessioneel gekiekt. Dat zie je aan de schaduwval.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Marrije het volgende:
NMNS, het verschil tussen die twee is alleen de kleur?
Ik heb werkelijk geen idee, hier staan wel wat gegevens, 't is de Binkiequote:Op woensdag 30 september 2009 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooi ding.
Hoe zijn de hxbxd-maten?
Nee, kijk eens naar de deurtjes, die ene heeft ze wel, de andere nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Marrije het volgende:
NMNS, het verschil tussen die twee is alleen de kleur?
Zou niet gek zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil hem ook! Die kan je dus gewoon in je kamer zetten, hoeft daar dan geen afvoer op?
quote:
Ik wil dan ook echt met haardblokken klooien, dus niks nie gas niequote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens Deisyy, er stonden ook hele mooie op gas (één ervan leek wel wat op die ik gekocht heb). Dan kun je met je afvoer direct naar achteren en naar buiten.
De gaskachel installateur?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog steeds mijn (lelijke!) gaskachel aan laten sluiten, heb hem nog niet nodig gehad.
Maar ik heb echt geen idee wie ik daarvoor zou moeten bellen.
Mijn ouders betalen, tof!
Adressen genoegquote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog steeds mijn (lelijke!) gaskachel aan laten sluiten, heb hem nog niet nodig gehad.
Maar ik heb echt geen idee wie ik daarvoor zou moeten bellen.
Mijn ouders betalen, tof!
Dat is het nadeel van bevoorraden dan, je denkt dat je altijd genoeg in huis hebt en inene is het dan toch opquote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En over die vloei, dat is het probleem juist, ik heb meestal zoveel pakjes dat ik altijd denk dat er vast nog wel ergens wat inzit.
En die "ohw help, nog 5 te gaan" papiertjes zie ik al niet eens meer.
Ja, maar die doen vast ook wel gaskachels. Als het over gas en verwarming gaat, kom je daar al snel terecht. Hier in ieder geval wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch over een cv?
Ohw.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar die doen vast ook wel gaskachels. Als het over gas en verwarming gaat, kom je daar al snel terecht. Hier in ieder geval wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |