Die enorme pot met snoepquote:Op woensdag 30 september 2009 20:21 schreef Soury het volgende:
Heeee stelletje schijters !!! Hier mijn knusse hoek. Vet nep maar ohhhhhhhhhhhh wat ben ik er blij mee.
Ik wil wel een paar haardblokken voor de sier er naast leggen. En de muur die ik gister bloedig heb geverfd is ook niet zo'n succes in daglicht.. Maar wat cool !!!
[ afbeelding ]
Ja maar de muur is in daglicht echt knal geel !!! Ach twee uurtjes en het is gedaan. Ik heb een theedoek met de juiste kleur die neem ik wel meequote:
Staat leukquote:Op woensdag 30 september 2009 20:21 schreef Soury het volgende:
Heeee stelletje schijters !!! Hier mijn knusse hoek. Vet nep maar ohhhhhhhhhhhh wat ben ik er blij mee.
Ik wil wel een paar haardblokken voor de sier er naast leggen. En de muur die ik gister bloedig heb geverfd is ook niet zo'n succes in daglicht.. Maar wat cool !!!
[ afbeelding ]
Geler dan die kauwgomballen?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar de muur is in daglicht echt knal geel !!! Ach twee uurtjes en het is gedaan. Ik heb een theedoek met de juiste kleur die neem ik wel mee
Het houdt je iig van straatquote:Op woensdag 30 september 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ik ben hier even via Vic´s pc. Bij mij is dus alles kapoet. 2 Trojans die de hele boel gesaboteerd hebben. Vic is 3 uur bezig geweest en nog niks,![]()
Nieuw ww aan moeten vragen om op FOK! te komen. Wat een jedoe.
Fijne avond allemaal en hopelijk tot morgen.![]()
Bij de weg, nice fireplaces Nmns en Muis.
Ja das een probleem als er kids over de voer zijn..Stoffig en oud enz. Ik ververs dat eens in de 5 jaar ofzo.quote:
Das balen, Bee. Daar heeft Vic een lekker kluske aanquote:Op woensdag 30 september 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ik ben hier even via Vic´s pc. Bij mij is dus alles kapoet. 2 Trojans die de hele boel gesaboteerd hebben. Vic is 3 uur bezig geweest en nog niks,![]()
Die ene die op de haard staat gaat nooit op !!! Heb je het etiket gezienquote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
ziet er leuk uit Soury!
Die wijnflessen, zijn die leeg of vol?
Een muis! Die fles heb je van je collega's gekregen!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ene die op de haard staat gaat nooit op !!! Heb je het etiket gezien
Anders draai je deze even.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
zou me niks uit maken, ik vreet het zo opquote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das een probleem als er kids over de voer zijn..Stoffig en oud enz. Ik ververs dat eens in de 5 jaar ofzo.![]()
Jamin is dan super blij met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |