De gaskachel installateur?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog steeds mijn (lelijke!) gaskachel aan laten sluiten, heb hem nog niet nodig gehad.
Maar ik heb echt geen idee wie ik daarvoor zou moeten bellen.
Mijn ouders betalen, tof!
Adressen genoegquote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog steeds mijn (lelijke!) gaskachel aan laten sluiten, heb hem nog niet nodig gehad.
Dat is het nadeel van bevoorraden dan, je denkt dat je altijd genoeg in huis hebt en inene is het dan toch opquote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En over die vloei, dat is het probleem juist, ik heb meestal zoveel pakjes dat ik altijd denk dat er vast nog wel ergens wat inzit.
En die "ohw help, nog 5 te gaan" papiertjes zie ik al niet eens meer.
Ja, maar die doen vast ook wel gaskachels. Als het over gas en verwarming gaat, kom je daar al snel terecht. Hier in ieder geval wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch over een cv?
Ohw.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar die doen vast ook wel gaskachels. Als het over gas en verwarming gaat, kom je daar al snel terecht. Hier in ieder geval wel.
Of je buren hè, die hebben net als jij ook vast (gevel)kachels? Staat er trouwens geen telefoonnummer op je geiser?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.
Mijn moeder gaf nog de tip mijn huisbaas te bellen, die hebben wel meer woningen met gaskachels, dus misschien dat zij een bedrijf wisten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg, je roept een keer gas en het topic is dood![]()
Iedereen natuurlijk nu in de bunker
de watquote:Op woensdag 30 september 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg, je roept een keer gas en het topic is dood![]()
Iedereen natuurlijk nu in de bunker
Er staat wel een telefoonnnummer op mijn geiser, die meneer heb ik al eens nodig gehad, maar gaat dat niet over iets heel anders? Ik weet niet precies watvoor kachel ik heb gewoon een gaskachel die aan het gas moet, met een pijp die in een soort van schouw moet. (Ja ik heb er echt heel veel verstand vanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of je buren hè, die hebben net als jij ook vast (gevel)kachels? Staat er trouwens geen telefoonnummer op je geiser?
Ik mail je wel een telefoonnummer.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |