Ik heb hem 2 jaar en twee maandenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef GizartFRL het volgende:
2 jaar garantie op leesproblemen.
Wat ze je ook wijs proberen te maken bij de mietiamarkt.
Succes.
Opsturen naar sony en dan ben je hem zeker weten 6 weken kwijt ongeacht het probleemquote:Op woensdag 30 september 2009 18:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Hij zei wel als het defragmenteren niet werkt ik hem mag opsturen, waarom dat niet gewoon gelijk kan..
Ja maat van me had dat ook, heeft toen wel een nieuwe gekregen.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Opsturen naar sony en dan ben je hem zeker weten 6 weken kwijt ongeacht het probleem
Ja dan heeft hij de stukke die gemaakt is van iemand anders gekregenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja maat van me had dat ook, heeft toen wel een nieuwe gekregen.
Ze gedownloaden spellen was die wel allemaal kwijt
Hij heeft wel jou lange haren andersquote:Op woensdag 30 september 2009 18:50 schreef Scarface2004 het volgende:
dat miskoopje
Sulejmani 2.0
[ afbeelding ]
quote:
wtf?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hij heeft wel jou lange haren anders
wat doe je nou breed, krav maga boyquote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef Drinky het volgende:
Consoles gebruiken om te gamen
Nja, voor FPS games is het iig niks
quote:
.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wat doe je nou breed, krav maga boy
Of je doet ff gewoon googlen op nieuwe laser ? zijn gewoon verkrijgbaar met handleiding en alles, kost je nog geen 50 eurie van wat ik laatst zag.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Tony Montana![]()
Maargoed is dus duidelijk een laser probleem, ik heb hem al langer dan 2 jaar, dus ik heb pech
Leuk kan ik een nieuwe kopen
Kan je ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef Brainfish het volgende:
Nooit geweten dat je een console kunt defragmenteren.
Het is ook altijd het eerste wat mensen met computerproblemen horen: "Heb je schijfopruiming gedaan en je schijf gedefragmenteerd?".
Ohzo! Nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:40 schreef Luman het volgende:
[..]
Kan je ook niet.
Hij bedoelt formateren
Ennuh, als je een beetje slijmt bij de service medewerkers daar word ie gewoon gerepareerd
Meestal doen ze niet zo gek moeilijk bij Sony
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |