quote:Resultaten 1 - 10 van circa 210 voor beekmans mammaloe (0,43 seconden)
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 833 voor ter heide mammaloe (0,23 seconden)
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 5.650 voor de vries febo (0,19 seconden)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:49 schreef neen het volgende:![]()
[..]maar die naam is ook wat meer common natuurlijk
Onzin natuurlijk. Hij traint al twee weken volledig mee en vorige week 30min gespeeld zonder problemen. Menzo is gewoon niet zo'n fan van Vd Heide en dat is jammer, want dat is de enige die kan voetballen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:39 schreef neen het volgende:
Ja, nog niet wedstrijdfit. Gemengde gevoelens natuurlijk maar doe maar gewon rustig aan want hij moet er niet nog een keer zo'n hele poos uit zijn.
De Vries is veel beter momenteel, topvent. Ik geef Menzo groot gelijk in dit gevalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef bascross het volgende:
Menzo is gewoon niet zo'n fan van Vd Heide en dat is jammer, want dat is de enige die kan voetballen.
De Vries in plaats van Vd Heide?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef willempjewever het volgende:
[..]
De Vries is veel beter momenteel, topvent. Ik geef Menzo groot gelijk in dit geval
Sorry, was op het werk en had telefoon en las ter heide...quote:
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Sorry, was op het werk en had telefoon en las ter heide...
Cambuur doet het niet lekker, 2-1 achter momenteel...
Ik ga eens meeluisteren met mercurius, veendam is lastig, hoop op het beste.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef bascross het volgende:
Dacht ik al.De Vries zie ik overigens ook liever dan Ter Heide.
Vd Heide tweede helft er in en we winnen met 2-4.
Luister je via internet naar Mercurius? Die doet het hier voor geen meter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:12 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik ga eens meeluisteren met mercurius, veendam is lastig, hoop op het beste.
Kom ik net achter, browser crashde zelfs op een gegeven moment, maar nu doet hij het weer prima (afkloppen). Luister dit toch liever dan omrop fryslan (neem aan dat die het ook uitzenden, tenminste dat was zo het vorige seizoen).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:16 schreef bascross het volgende:
Luister je via internet naar Mercurius? Die doet het hier voor geen meter.
Ik luister ook liever Mercurius dan OA, maar moet OA luisteren uit nood deze keer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:17 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Kom ik net achter, browser crashde zelfs op een gegeven moment, maar nu doet hij het weer prima (afkloppen). Luister dit toch liever dan omrop fryslan (neem aan dat die het ook uitzenden, tenminste dat was zo het vorige seizoen).
Sandor is trouwens ingevallen
Jep.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef willempjewever het volgende:
begrijp ik het nu goed dat ter heide, van der heide en de vries alle 3 tegelijk spelen???
Dat had ik nooit verwacht van Menzo, spannende wedstrijd zo te horen, ga straks wel even de samenvatting zien. Nog een paar minuutjes, lastig lastigquote:
Ik vind Turk juist wel leuk spelen. De fouten liggen ook bij de verdediging nu, die compleet uit elkaar ligt met zo veel blessure´squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef bascross het volgende:
Op de eerste 20min na was het weer een drama. Dankzij Vd Heide toch nog 2-2.
Menzo op je ogen en zet hem volgende week in de basis in plaats van Turk die al weken niks laat zien!
In het begin ging het aardig, maar komt nu niks meer uit. Bovendien kan hij geen steekpassjes geven en Vd Heide als enige wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind Turk juist wel leuk spelen. De fouten liggen ook bij de verdediging nu, die compleet uit elkaar ligt met zo veel blessure´s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |