quote:Op woensdag 30 september 2009 17:26 schreef Splutje het volgende:
Briljant topic, en dan een alto en een jap posten![]()
en daarom hebben ze em aan het kruis genageldquote:Op woensdag 30 september 2009 17:26 schreef RitseB het volgende:
Jezus had ook lang haar, die ongewassen relnicht.
Alto's en jappenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:26 schreef Splutje het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:26 schreef RitseB het volgende:
Jezus had ook lang haar, die ongewassen relnicht.
Ja, da's waar ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Lang haar kan bij sommige mannen best mooi zijn.
en op hun hoofd?quote:
Idd. Afknippen die zooi!quote:
haha verassingquote:
quote:
Een verassing nogwel.quote:
niet in de positieve zin.quote:
quote:
Ik wou het net zeggen..quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:26 schreef Splutje het volgende:
Held!quote:
quote:
Driemaalquote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef Ladidadida het volgende:
Wanneer is het lang?
[ afbeelding ]
Dit is vrij lang maar toch
Perfecte lengte om ze met hun eigen haar te wurgenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mannen met lang haar.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oeh Ladi, je hebt een goeie smaakquote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef Ladidadida het volgende:
Wanneer is het lang?
[ afbeelding ]
Dit is vrij lang maar toch
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeh Ladi, je hebt een goeie smaakWat een lekkere vent.
Laat me raden, jij hebt ook een hippie kapsel?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:16 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar even serieus, lang haar is baas, mits goed gedragen en verzorgd.
Absoluut not done: gel of wax of andere substanties in lang haar.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:16 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:16 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, ik heb gewoon kort haar (helaas).quote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook een hippie kapsel?
En dat plaatje is een voorbeeld van not done mag ik hopen?
Hij is een Italiaans model.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(omg waar ken ik die vent ook weer van)
Van de andrelon zomerblond reclame.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(omg waar ken ik die vent ook weer van)
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij is een Italiaans model.[ afbeelding ]
Fabio Lanzoni.
Owww ik dacht dat hij ooit in een Hercules-film had meegespeelt of als een of andere gekke Griek in een toga genaamd Olyboe of Olybus ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 18:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van de andrelon zomerblond reclame.
Fabio was inderdaad een model (vooral bekend van die kansloze liefdesroman-covers, je weet wel, die vrouwen in de menopauze wel eens lezen).quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Owww ik dacht dat hij in een Hercules-film had meegespeelt of als een of andere Griekse held genaamd Olyboe of Olybus ofzo
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De meeste mannen met (half)lang haar.![]()
Aaah, heb je geen foto's in je FoBo.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef amvrosios het volgende:
*Lang harig tuig meld zich
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aaah, heb je geen foto's in je FoBo.![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ligt er aan hoe het haar er uit ziet,
onverzorgd en alles niet mooi en als het niet bij je past..
maar ken een jongen, daarbij staat het wel leuk
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De meeste mannen met (half)lang haar.![]()
ik vind die redelijk knappe krullenbol rechts er veel beter uitzien dan die haatbaard in het midden.quote:
Maar vind je het ook ècht mooi?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind die redelijk knappe krullenbol rechts er veel beter uitzien dan die haatbaard in het midden.
Christopher lambertquote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fabio was inderdaad een model (vooral bekend van die kansloze liefdesroman-covers, je weet wel, die vrouwen in de menopauze wel eens lezen).
Ook heeft hij soms van die droge bijrollen in slechte komedies (Dude, where's my car?).
Die jij bedoelt is denk ik deze:
[ afbeelding ]
Speelde in zo'n fail Hercules serie met zijn plastic zwaard.
Kwestie van ik vind en daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef Inverted_World het volgende:
Half lang haar bij mannen is juist tof, dat heb ik ook. Naar mijn gevoel zijn er veel dames die dat juist wel mooi vinden. Maar goed. Meningen verschillen daarover uiteraard. Ik vind van dat korte haar wat nat lijkt van de gel in combinatie met zo'n mooiboi G-star shirtje weer ontzettend lelijk.
Net als alle overige reacties in dit hele topic.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kwestie van ik vind en daar blijft het ook bij.
wat voor jou zo simpel is als vrouw, is voor mannen misschien niet meteen duidelijk. welke kop prefereer jij?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Point taken
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Net als alle overige reacties in dit hele topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |