quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef ynuhh het volgende:
Breng dat beest naar het asiel.
Of touw het beest aan een boom.
Schiet dat beest af.
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef B-FliP het volgende:
Heb je zelf veroorzaakt... Een bedelende hond is als een verwend kind... Ligt niet
aan het beestje, t ligt aan de opvoeder... En nee je kind breng je ook niet naar t
weeshuis als je verzaakt hebt t kind goed op te voeden... Eigen schuld!!
Je kan natuurlijk ook zelfmoord plegen, dan móet ie naar het asiel (of weeshuis)quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef B-FliP het volgende:
Heb je zelf veroorzaakt... Een bedelende hond is als een verwend kind... Ligt niet
aan het beestje, t ligt aan de opvoeder... En nee je kind breng je ook niet naar t
weeshuis als je verzaakt hebt t kind goed op te voeden... Eigen schuld!!
Dingen doe je met je vrienden, tv, computer. Huisdieren zijn er om je huis op te vullen en honden hebben aandacht nodig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:14 schreef AlligatorNL het volgende:
Als je katten > honden vindt ben je niks anders dan een vieze stinkende homoer is _niks_ leuks aan een kat want je kan gewoon niks met ze doen zoals stoeien (zonder dat ze je openhalen) en ze luisteren ook niet. Dus gewoon vergassen die beesten
quote:
Je weet niet waar je over praat mafkees.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:14 schreef AlligatorNL het volgende:
Als je katten > honden vindt ben je niks anders dan een vieze stinkende homoer is _niks_ leuks aan een kat want je kan gewoon niks met ze doen zoals stoeien (zonder dat ze je openhalen) en ze luisteren ook niet. Dus gewoon vergassen die beesten
Nee gelukkig heb ik niet 12 jaar lang 2 katten gehad en nu inmiddels 11 jaar lang een hondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat mafkees.
Dat jij niks doet met je katten...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee gelukkig heb ik niet 12 jaar lang 2 katten gehad en nu inmiddels 11 jaar lang een hondik zeg het je, katten zijn de kanker onder de huisdieren
Ik deed er genoeg mee en ze zijn leuk.... voor een maandje ofzo. Daarna ben je er op uitgekekenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat jij niks doet met je katten...
Je gaat helemaal voorbij aan de gedachtengang van dergelijke beesten, deze linkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:29 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik deed er genoeg mee en ze zijn leuk.... voor een maandje ofzo. Daarna ben je er op uitgekekenHonden kan je gewoon veeeeel meer mee en zijn gewoon veel meer aanhankelijk. Die katten interesseren het geen kut of je ze komt aaien of wat, zijn gewoon verwende tyfusbeesten.
Als je een huisdier neemt om er naar te kijken of soms mee te spelen kan je net zo goed een vriendin nemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:31 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je gaat helemaal voorbij aan de gedachtengang van dergelijke beesten, deze link
zal t een en t ander duidelijk maken:
http://www.joke-of-the-day.com/jokes/pet-diaries-dog-vs-cat
En ff serieus, als je een huisdier wil die aanhankelijk is is een hond of bejaarde kat leuk,
maar wat als je dit nou niet wil? Ben je dan heameau zoals je dat stelde? Katten zijn
natural trippers, en kennen niet echt een baas, heerlijk om naar te kijken en af en toe
mee te spelen, maar afhankelijk zijn ze niet en je hebt er weinig omkijken aan...
Ik heb overigens een hond die (godzijdank) lekker op zichzelf is behalve als die wat van
je moet... Als je een stok gooit denkt ie ren er zelf maar achter aan eikel... Dat mag ik wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |