nee pakketje is nog niet binnen!!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nu wel je pakketje of niet ?
en wat heb je besteld? want dat is erg belangrijk voor de beeldvorming natuurlijk
Nee, het is een kado voor me moeder, een horloge. Met een foto van mijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Apebeer het volgende:
Ja, naar welke site ga jij?
Dat die website gewoon een nieuwe stuurt joh![]()
Ik denk dat een TNT bezorgster erg blij is met haar nieuwe dildo
En nu heeft ze er twee![]()
Ik heb haar bericht een beetje aangepastquote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef NBT het volgende:
TNT!
Ik had iets besteld op www.klara.nl, vervolgens netjes een mailtje: "Pakketje word verzonden en kan je volgen op tnt track en trace." Nou oke, ik naar die site toe, een dag later weer. Pakketje afgeleverd. Dus ik die tnt mailen van: "ik heb niks ontvangen, waar hebben jullie die afgeleverd dan". Waarop ik het antwoord kreeg: "Die informatie mogen wij niet verstrekken".
Nou oke, ik naar www.klara.nl om daar bij de klanten service aan te bellen. Die hebben alles netjes opnieuw gestuurd. Vervolgens weer netjes een mailtje: "Pakketje word verzonden en kan je volgen op tnt track en trace."
2 dagen later....
Ik nu dus weer naar de tnt site toe... Barcode netjes uit de mail gekopieerd, wat blijkt.......
NoApplicableData
Klacht: TNT!
Alsof een website gewoon effe een nieuwe horloge voor je maakt?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, het is een kado voor me moeder, een horloge. Met een foto van mijWaarom zou iemand die nou hebben?
Ik denk dat je genept bentquote:Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef NBT het volgende:
Het schijnt!![]()
.......maar het moet nog blijken.......![]()
Maar als het ooit komt, ga ik jou spanken!
nee, ik wou geen link dump!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:50 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je genept bentdaarom wil je de website zeker niet zeggen, want als we gaan zoeken op google zien we jou fail
Je liegt. Ga maar zoeken op internet krijg je 100x:quote:
Het heeft een grote meerwaarde als er wat fout gaatquote:Op woensdag 30 september 2009 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Meerwaarde van dat track n trace is minimaal
En exact hetzelfde probleem nog een keer. "■NoApplicableData" bij de status van een aangetekende briefquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een aangetekende brief verzonden, en heb dus dit probleem. Ook "leuk".
Terwijl je gewoon thuis bent?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:25 schreef NBT het volgende:
ha! toch wel betrouwbaar, krijg zojuist een briefje door de deur..... morgen vanaf 13 uur ophalen bij postkantoor!![]()
SLOTJE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |