de 4 weekenden erop zit ikzelf al vol met andere feesten.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
verzet je verjaardag? naar een week later en zeg tegen degene die wel komen dat ze pech hebben
DOE MOEILIJK
Mits tweelingquote:Op woensdag 30 september 2009 16:07 schreef Moozzie het volgende:
Je verjaardag samen met die van je zusje vieren
Dat zijn dus allemaal smoezen ipv redenenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef Trannellius het volgende:
Gisteravond kwam de eerste afmelding.
10 minuten later de tweede.
5 minuten geleden de 17e.
17 van de 20 mensen kunnen niet komen. Allemaal valide redenen (verjaardag van partner, nachtdienst, tentamenweek, niet in de buurt die avond) maar wel allemaal net die ene avond.
Oh, en 2 van de 17 komen niet meer omdat van een van hun de ex ook komt omdat dat de beste vriendin van mijn zusje is
Nou juist helemaal geen fietsenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoofddorp, dat huis waar veel fietsen voor staan zaterdag.
Vier je het 5 weken erna . doe moeilijkquote:Op woensdag 30 september 2009 16:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
de 4 weekenden erop zit ikzelf al vol met andere feesten.
Of weinig.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoofddorp, dat huis waar veel fietsen voor staan zaterdag.
Hoe oud is zij geworden?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
De vriend(inn)en van mijn zusje komen wel vrijwel allemaal.
Oh nee hoor. Maar zij kent mijn vrienden vrij goed, en ik haar vriendinnen. Ook zit er maar 5 weken tussen onze verjaardagen, dus kunnen we het net zo goed samen vieren.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Moozzie het volgende:
Nee maar even serieus. Je verjaardag samen die van je 3 jaar jongere zusje vieren
Dat moest van je mama ofzo?
Hoooooooo!quote:
Zijn zus is 20 en drie jaar jonger, kun je het nu verder zelf?quote:
Ik had deze zomer samen met een mattie één groot tuinfeest gegeven met 50 mensen waarvan er 2 afzeiden omdat ze op vakantie waren.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Afwazig het volgende:
Ik had deze zomer 28 mensen op mijn verjaardag. En geen afzeggingen. Hoe baas is dat?
Hahahah,,, ze blijkt 20 te zijn dus quote grap failquote:
Heb je zo'n grote familie?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Afwazig het volgende:
Ik had deze zomer 28 mensen op mijn verjaardag. En geen afzeggingen. Hoe baas is dat?
Restecpquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had deze zomer samen met een mattie één groot tuinfeest gegeven met 50 mensen waarvan er 2 afzeiden omdat ze op vakantie waren.
De verjaardag voor familie was de dag ervoorquote:
Jeweettoch.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Restecp
[..]
De verjaardag voor familie was de dag ervoor.
Wat?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:19 schreef Shoombak het volgende:
Ik zou die 3 resterende mensen ook laten weten dat ze niet hoeven te komen, en gewoon een dikke orgie bouwen met je zusje + vriendinnen
Het stomme is dus dat degenen die ik tot beste vrienden reken er nu juist niet bij gaan zijn. die 3 die wel komen zijn gasten die ik wel eens met uitgaan tegen komt. Supergezellig dat wel, maar niet bepaald mijn maatjes in harde tijden.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:25 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Deels herkenbaar. Mijn beste vrienden zouden gewoon tijd maken. De rest die zich hebben afgezonderd met vriendin die moet je wel twee maanden van tevoren op de hoogte brengen. Die maken echt niet zomaar tijd voor je :/ burgerlijkheid takes over the place bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |