Close, maar de inhoud is juist eindig...dus maak maar af zou ik zeggen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef De_Hertog het volgende:
Was dat niet zo'n constructie waarbij de binnenkant de buitenkant werd? Waardoor je dus in feite een oneidinge 'inhoud' krijgt..
+ 1 http://en.wikipedia.org/wiki/Gabriel's_Hornquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef De_Hertog het volgende:
Ok, de binnenkant wordt de buitenkant waardoor de oppervlakte 'oneindig' doorloopt maar de inhoud eindig blijft?
Ik zie het ding nu zo voor me, maar het is lastig te beschrijven
Toch een ander ding dan ik in gedachten hadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:18 schreef starla het volgende:
[..]
+ 1 http://en.wikipedia.org/wiki/Gabriel's_Horn
Niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:24 schreef PhysicsRules het volgende:
A. wil de schildpad inhalen. S heeft een meter voorsprong. Als A een meter heeft gelopen heeft S 10cm gelopen. A. moet dus nog 10cm. Maar zodra A 10cm heeft gelopen heeft S 1cm gelopen. Op deze manier zal A S nooit inhalen maar oneindig dicht naderen.
klinkt als inderdaad. Bijna, maar nog geen sigaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
Steltgang oid
Tuurlijk, telgangquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:03 schreef PhysicsRules het volgende:
lekker gegok hier. Hint, je had in je eerste antwoord teveel letters.
Was een puntje van mn tong geval, ik wist ongeveer wat ik bedoelde maar net niet goed genoeg..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:03 schreef PhysicsRules het volgende:
lekker gegok hier.
Steinmeier is inderdaad SPD, juist de grote verliezer. Ik zoek inderdaad 'die gozer' van de FDPquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:12 schreef PhysicsRules het volgende:
De gozer van de FDP. Is dat Steinmeier of is die van de SPD?
Geen Ger..., maar een Gui..., als dat helpt..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:58 schreef PhysicsRules het volgende:
ik zat al te denken aan een Gerhard of Gerlauf. W? dit is een enorme oh ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |