Waar moet dit in godsnaam een lemming op zijnquote:
Dat dusquote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef jagga het volgende:
Te herkenbaar.
Normaal gesproken kan ik het ook goed volhouden, maar als ik weet dat ik naar huis ga lijkt het alle middelen aan te wenden om met geweld naar buiten te komen
Dan moet ik kotsen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:50 schreef E-Norm het volgende:
Dit komt doordat je gedachte er al bij liggen..
Misschien moet je maar eens denken aan iets anders, zoals aan je buurvrouw met 10 puisten op der kop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:52 schreef Penisbaard het volgende:
In de woonkamer kan ik het ook altijd beter uithouden dan vlak voor de WC-deur.
Ik noemde maar een voorbeeld he. Als ik op de fiets naar huis zit is het soms precies hetzelfdequote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef FastFox91 het volgende:
Als je gaat lopen wordt het ook wat meer gestimuleerd geloof ik, dan dat je zit in de bus op aan het fietsen bent.
Als je fietst gewoon blijven zitten, kan het ook nergens heenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik noemde maar een voorbeeld he. Als ik op de fiets naar huis zit is het soms precies hetzelfde. Ligt aan de nood denk ik ook, maar toch.
Dat, maar dat is volgens mij omdat je er al op verheugd om weer een kunstwerk te kleien.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef jagga het volgende:
Te herkenbaar.
Normaal gesproken kan ik het ook goed volhouden, maar als ik weet dat ik naar huis ga lijkt het alle middelen aan te wenden om met geweld naar buiten te komen
inderdaad, paupers...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:56 schreef Rekkie het volgende:
Ik schijt nooit en pissen is helemaal voor het klootjesvolk.....
Als je geld hebt, wordt dat voor je gedaan.
Nee joh, ik ben een echte thuisschijter. Nergens presteer ik beter.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Acinonyx het volgende:
Ga dan niet verder naar huis maar zoek ergens een Dixie op ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |