abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73242324
quote:
SCHELLINKHOUT Bij een verkeersongeval op de N506 bij Schellinkhout zijn woensdagmiddag drie doden en vier gewonden gevallen. Een vrachtwagen zou zijn geschaard. Hierbij is een busje te water geraakt.
Later meer .

http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=102307
Heftig ongeval....
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_73242360
Telegraaf.nl
quote:
Drie doden en zeven gewonden bij verkeersongeval AMSTERDAM - Bij een verkeersongeval nabij het Noord-Hollandse Schellinkhout zijn drie doden en vier gewonden gevallen.

Het drama vond woensdagmiddag plaats op de N506 tussen Hoorn en Enkhuizen. Een vrachtwagen schaarde en kwam op de Lageweg nabij Schellinkhout in botsing met een pick-upwagen.

De truck kwam op de auto terecht en belandde in het water. Duikers zijn in het water op zoek naar meer slachtoffers. Ook zijn er meerdere traumahelikopters ingezet.

LATER MEER
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_73242511
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Heftig ongeval....
Nou...
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 30 september 2009 @ 15:18:00 #4
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_73244028
quote:
Drie doden en zeven gewonden bij verkeersongeval AMSTERDAM - Bij een verkeersongeval nabij het Noord-Hollandse Schellinkhout zijn drie doden en vier gewonden gevallen.
pi_73244081
Dat was idd best heftig en volgens een collega die daar woont nog best lastig om op dat punt zo een ongeval te veroorzaken.
pi_73245015
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef Spittie het volgende:

[..]

Tellen kunnen ze ook al niet bij de telegraaf
pi_73245053
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tellen kunnen ze ook al niet bij de telegraaf
7 gewonden waarvan 3 doden? Die "logica" denk ik
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73246076
quote:
Drie doden door ongeval in Schellinkhout

SCHELLINKHOUT (ANP) - Door een verkeersongeval op de N506 ter hoogte van Schellinkhout (Noord-Holland) zijn woensdagmiddag drie personen om het leven gekomen. Vier anderen raakten gewond. Dat maakte de politie bekend.

Een pick-up met vijf inzittenden stond stil op de Lageweg om linksaf te slaan. De bestuurder van een bestelbus merkte de pick-up te laat op en knalde achterop. Daardoor raakte het stilstaande voertuig op de verkeerde weghelft. Een tegemoetkomende vrachtwagen met aanhanger kon de pick-up niet meer ontwijken en ramde hem frontaal. De vrachtwagen belandde daardoor in de sloot. De politie zette duikers en traumahelikopters in.

Drie van de vijf inzittenden van de pick-up waren op slag dood. De andere twee raakten gewond. De bestuurder van de vrachtwagen en de bestelbus raakten lichtgewond. Ze zijn overgebracht naar het politiebureau voor verhoor. De politie kon nog niets zeggen over de identiteit van de slachtoffers.
Jezus
pi_73246110
Brrrr...wat een einde
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 16:36:34 #10
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73246859
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Jezus
Die bestuurder van de bestelbus zal ook moeilijk met zichzelf kunnen leven lijkt me
pi_73255733
Klote om zo door een fout/onoplettendheid van een ander aan je eind te komen. En tegen een vrachtauto heb je al helemaal geen schijn van kans.

Vorig jaar ook bijna een vrachtauto op schoot gehad. Ik stond op een voorrangsweg in de file en uit een zijweg kwam een grote Scania aandenderen zonder vaart te minderen. Hij zag mij veel te laat toen hij uit alle macht begon te remmen. Ik zelf kon op dat moment ook geen kant op. Uiteindelijk is ie op een kleine meter afstand van mijn portier tot stilstand gekomen. Ik was echt volledig verstijfd van angst en dacht dat ik eraan ging.

Ben die dag tien jaar ouder geworden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 september 2009 @ 21:01:46 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_73255767
Vreselijk bericht

Het kan je zo maar overkomen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 september 2009 @ 21:02:46 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_73255803
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Die bestuurder van de bestelbus zal ook moeilijk met zichzelf kunnen leven lijkt me
Die man moet professionele hulp krijgen (naast strafrechtelijke vervolging) om zoiets ooit te kunnen verwerken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')