zo, zie je die nu pas ?quote:
No worries, gedraag me als eenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfffft, nu jah dan maar weinig drinken haha
Jaquote:
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
No worries, gedraag me als een
Ik durf(de) het zelf niet te doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Tegan het volgende:
Oh, auto_'s avatar klopt ook niet meer in de OP. Tja, dat moet iemand anders maar fixen hoor.
kwestie van copy paste, same for me..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Tegan het volgende:
Oh, auto_'s avatar klopt ook niet meer in de OP. Tja, dat moet iemand anders maar fixen hoor.
Lummel! Jouw fietsje staat nog in de OP! Haal die gewoon terugquote:Op woensdag 30 september 2009 16:54 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
kwestie van copy paste, same for me..
Ik hoop dat ik m nog op kan speuren.. ff googlenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lummel! Jouw fietsje staat nog in de OP! Haal die gewoon terug
En vorige keer werkte dat nietToen werd heel de Lay anders.
alcohol verdoofd ....quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Stuurloos het volgende:
Eeuuhm 8 okt eerst naar de tandarts, zolang er niks hoeft te gebeuren ben ik vrij om te drinken
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m nog op kan speuren.. ff googlen
Qua OV?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar als jullie 's avonds doen komt dat echt erg slecht uit...
oquote:Op woensdag 30 september 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar als jullie 's avonds doen komt dat echt erg slecht uit...
ok maar kunnen we wel rekening mee houdenquote:
Jaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ozaterdag smiddags moeten meeste zeker werken ?
keer terras op een middag doen
Vervelend is dat, weet (of naja wist) er alles vanquote:
Bestand is te groot om te uploaden via usericon manager..quote:
Dan verklein je hemquote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bestand is te groot om te uploaden via usericon manager..
Ik werk zelf ook het hele weekendquote:Op woensdag 30 september 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ozaterdag smiddags moeten meeste zeker werken ?
keer terras op een middag doen
Prik zelf maar een datum, en als ik dan toch kan kom ik wel, anders zonder mijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar kunnen we wel rekening mee houden
Ik heb geen PS en ben er ook totaal niet handig mee. Zoek t vanavond wel even uit, ben nu shoppen (o wat vrouwelijk zijn we weer vandaag).. en daarna naar de birthday van mn ma!quote:
Zoals?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Vervelend is dat, weet (of naja wist) er alles van
Al valt er misschien wel iets te regelen (als je dat wil natuurlijk)
Veel plezier!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb geen PS en ben er ook totaal niet handig mee. Zoek t vanavond wel even uit, ben nu shoppen (o wat vrouwelijk zijn we weer vandaag).. en daarna naar de birthday van mn ma!
Ciao en tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |