Duurt te lang. Ik ga morgenochtend een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef Salatrel het volgende:
op je feestje krijg je een nieuwe ok?
Vanaf werk een topic openen kan net iets makkelijker dan zonder dat iemand het ziet naar een winkel te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef Suikerwafel het volgende:
Je kon kiezen tussen een topic openen of even een nieuwe kopen. Overtuig ons om jou geen falende mongool te noemen.
Als jij dat graag wilt hou ik jou niet tegen. ZO ben ik nu eenmaalquote:
dan niet joh verwend stuk vreten! die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Duurt te lang. Ik ga morgenochtend een nieuwe kopen.
Maar bedankt.
Talking awayquote:Op woensdag 30 september 2009 14:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt hou ik jou niet tegen. ZO ben ik nu eenmaal
Graag een verzoeknummertje:
A-ha - Take on me.
Nooit geweten dat ze 'Graag gedaan" zingen op het einde. Is dat alleen te horen als je eht nummer vertraagt/versnelt of achterstevoren afspeelt ofzo?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Talking away
I don't know what I'm to say
I'll say it anyway
today's another day to find you
Shying away
I'll be coming for you love O.K.
Take on me
Take me on
I'll be gone
in a day or two
So needless to say I'm odds and ends
But that's me, stumbling away
Slowly learning that life is O.K.
Say after me
It's no better to be safe than sorry.
Take on me
Take me on
I'll be gone
in a day or two.
The things that you say
Is it live or just to play
My worries away
You're all the things I've got to remember
You shying away
I'll be coming for you anyway
Take on me
Take me on
I'll be gone
in a day or two
Graag gedaan.
Jouw definitie van Autist luidt: "Mensen die anders reageren op gebeurtenissen dan ik"?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Werk je met autisten ofzo? Dat mensen afgeleid raken van een radio.
Hilarisch. Ik neem mijn lied terug.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze 'Graag gedaan" zingen op het einde. Is dat alleen te horen als je eht nummer vertraagt/versnelt of achterstevoren afspeelt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |