Haha TS gebruikt een printerquote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef Tommzzz het volgende:
Klacht:
Epson schijtprinters die niet zwartwit willen printen als de blauw op is.
Samenvatting blauw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Idd, iedereen heeft tegenwoordig een drukkerij op zolder naast de gymzaal en de bioscoopkamer in je riante villa.quote:
Haha, jij bent dom!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:15 schreef MarkyMarkx het volgende:
Klacht: Gebruikers die niet weten hoe ze de page-layout op zwart-wit moeten zetten.
Dan werkt het nog niet slimme henkiequote:Op woensdag 30 september 2009 14:15 schreef MarkyMarkx het volgende:
Klacht: Gebruikers die niet weten hoe ze de page-layout op zwart-wit moeten zetten.
Uhm nee ik geef altijd als ik een werkstuk oid in moet leveren een touchscherm ter grootte van een A4, daar kan de leraar mijn werkstuk op lezenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:16 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Idd, iedereen heeft tegenwoordig een drukkerij op zolder naast de gymzaal en de bioscoopkamer in je riante villa.![]()
Terechte klacht dan, kutprinterquote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dan werkt het nog niet slimme henkie
Maar je krijgt die e-readers niet terug omdat hij het bewijs, dus jouw/mijn werkstuk, moet houden.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Uhm nee ik geef altijd als ik een werkstuk oid in moet leveren een touchscherm ter grootte van een A4, daar kan de leraar mijn werkstuk op lezen
Ik ben rijkquote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Maar je krijgt die e-readers niet terug omdat hij het bewijs, dus jouw/mijn werkstuk, moet houden.
[ afbeelding ]
"Dit gaat het schooldossier in!"
Doet me denken aanquote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef Tommzzz het volgende:
Klacht:
Epson schijtprinters die niet zwartwit willen printen als de blauw op is.
Samenvatting blauw
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:34 schreef onearmedman het volgende:
Ja ik heb hem ook en weiger nieuwe kleur te kopen. Ik koop wel lekker een laser printer.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef Tommzzz het volgende:
de blauw
Wat kost zo'n toner dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
samsung clp 315, kleurenlaser voor 120/130 euro ik zeg doen
de W versie is met netwerkfunctie, kost 200 euro
ik snap ook niet waarom die toners zo duur moeten zijn, zo duur is dat poeder toch nietquote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef onearmedman het volgende:
Ik snap sowieso niet dat deze marketing perikelen bij printers nog niet aan banden is gelegd. Het is toch absurd dat mensen liever een nieuwe printer kopen dan een cartridge, het is tevens erg slecht voor het milieu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |