SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest nogal druk op school.
Vijgen zijn echt ZO lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Moet je doen, hij is echt lekkerIk heb gedroogde vijgen gebruikt omdat ik die nog in de kast had liggen en het recept speciaal gezocht had om die eens te gebruiken
oeh, laat je even weten hoe die is?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sherman Alexie - The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian (veelbelovende titel!)
Ik ben type 1, de hervormer. Klopt grotendeels, deels ook niet. Maar er is verder ook geen ander type waarvan ik denk dat het wél helemaal kloptquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
In het kader van de SWOT-analyse die ik moet maken voor m'n studie maar eens een enneagramtest gedaan. Mijn type is De Individualist en ik val bijna van m'n stoel, zó klopt het!.
Hier is de test: http://www.eclecticenergies.com/nederlands/enneagram/test.php
Ik hoop niet dat ik mensen nu aanzet tot SOG'gen(naja, zaterdagavond
).
Ik ga zometeen eens even relaxen, want ik ben tóch weer steeds bezig met van alles, terwijl dat niet mocht van mezelf. En m'n essay is nog steeds niet af. Morgen!
Ik was ervan overtuigd dat ik De Romanticus was en ik vond het echt raar dat die niet in m'n lijstje stond, maar dat blijkt gewoon een andere benaming te zijn voor De Individualistquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben type 1, de hervormer. Klopt grotendeels, deels ook niet. Maar er is verder ook geen ander type waarvan ik denk dat het wél helemaal klopt.
Ik ben een 5 (onderzoeker). Bijna ex aequo geeindigd met een 8(uitdager) Bij de tweede test precies hetzelfde met als toevoeging: de Sexual variant. (huh? er zaten heul geen sexvragen bij)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
In het kader van de SWOT-analyse die ik moet maken voor m'n studie maar eens een enneagramtest gedaan. Mijn type is De Individualist en ik val bijna van m'n stoel, zó klopt het!.
).
Ik ga zometeen eens even relaxen, want ik ben tóch weer steeds bezig met van alles, terwijl dat niet mocht van mezelf. En m'n essay is nog steeds niet af. Morgen!
5 is mijn vleugelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben een 5 (onderzoeker). Bijna ex aequo geeindigd met een 8(uitdager) Bij de tweede test precies hetzelfde met als toevoeging: de Sexual variant. (huh? er zaten heul geen sexvragen bij)
Als vleugel geven ze 4 aan.
Klopt allemaal als een zwerende vinger.
Onweerstaanbaar altijd, die zelftesten in een paar muisklikken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
).
Wat is een 7? Die komt in mijn lijstje (van de top 6quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een 7 zijn geloof ik!!
ik neig ernaar, maar als ik zo het (niet al te florisante) verhaal van de 6 leesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je een Enthousiast was, Mo
Ik doe niet aan persoonlijkheidstestsIk ben een draak, daar heb ik geen test voor nodig.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je een Enthousiast was, Mo
Ik doe niet aan persoonlijkheidstestsIk ben een draak, daar heb ik geen test voor nodig.
Aww!! Dat was niet mijn bedoeling!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet huilen van mijn stukje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |