Oh misschien had ik wel Otter moeten kiezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Steve het volgende:
Rekenen jullie jezelf niet wel heel snel onder cub?Of moet je echt anorexiadun zijn om otter te zijn?
Dat is bijna de helft van mij levenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik fok al negen jaar!![]()
![]()
Négen jaar!
[..]
Get! A! Life! Waxxer!
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is bijna de helft van mij leven.
Nee! Wax! Blijf!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed.
Het was hier fantastisch. Ik heb hier gelachen, ik heb hier gejankt. Wat hebben we samen voor bijzondere momenten meegemaakt. En wat ons bindt, is de reeks. Ook al zijn we allemaal zó compleet verschillend: er is een band.
Maar na het eerste en tot dusver enige tournament te hebben gewonnen, na al die jaren toestanden hier, komt er een einde aan. Het is genoeg geweest. Het is klaar. Ik moet verder. Nee, wij moeten verder.
Dankjulliewel voor de geweldige tijd en ik wens jullie alle goeds. Jullie allemaal.
Vaarwel!
Zoiets?
mogen de omschrijvingen er bij?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Poll: Ik ben eenCub Otter Bear Twink Smoothie Daddy Silver daddy Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
vandaag ja, ik volgende week 4 jaarquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik fok al negen jaar!![]()
![]()
Négen jaar!
[..]
Get! A! Life! Waxxer!
roze vleugeltjes, slingers, taart en theeset?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ingrediënten voor het prinsessenfeest zijn gekocht
morgen, ouders zijn er nog steed gezellig ?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Die zijn op eigen houtje weg (gelukkig)quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
morgen, ouders zijn er nog steed gezellig ?
Dit is een beetje eng want ik dacht nog "zal ik zeggen dat ik eraan moet wennen"... Maar dat heb ik niet gedaan toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer ik moet zelf ook nog wennen aan mijn andere icoontje.
gezellig ze komen eens langsquote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zijn op eigen houtje weg (gelukkig)Ik had vannacht een killer headache en dat irritante gedoe van vooral mijn vader had ik vandaag echt niet getrokken.
Nee, maar toen ik het veranderde liet ik me eerst een beetje tegenhouden doordat ik dacht "hmm, hier moet wonderer wel aan wennen"quote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een beetje eng want ik dacht nog "zal ik zeggen dat ik eraan moet wennen"... Maar dat heb ik niet gedaan toch?
I know, I'm horrible. Maar ik kan er ook niks aan doen. Ik ben opgegroeid met het idee dat mijn vader alles wist en kon. Hij is hartstikke slim enzo, maar hij maakt van die ontzettend domme logicafouten en dergelijke, vraagt nooit iets als hij het niet weet, want hij denkt dat hij het WEL weet, en als iemand hem iets vraagt, geeft ie een uitleg die nergens op slaat met een air van "kijk mij eens veel weten". En daar kan ik dus gewoon echt niet tegen.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gezellig ze komen eens langs
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik het veranderde liet ik me eerst een beetje tegenhouden doordat ik dacht "hmm, hier moet wonderer wel aan wennen".
Heb je het koud?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer schiet dat broeikaseffect nou eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |