Dan zal het vast Haskerdijken zijn...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm richting wolvega zou ik et zo 123 niet weten.. Delfstrahuizen ligt daar toch ook ergens ofniet ?
[..]
Ja dus?
Haskerdijken ligt niet richting wolvega dat ligt richting akkrum-aldeboarnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dan zal het vast Haskerdijken zijn...
Sorry, het was als reactie op alles wat grenst langs de noordkant van 't Fean.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haskerdijken ligt niet richting wolvega dat ligt richting akkrum-aldeboarn
Ooh zoquote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, het was als reactie op alles wat grenst langs de noordkant van 't Fean.
Oh nee? Stelling van Amsterdam, weleens van gehoord? Of het Rietveld Schröderhuis, in Utrecht? En zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen. Allemaal te vinden in het wonderschone Noord- en Zuid-Holland.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De waddenzee staat wel op de lijst van Unesco Werelderfgoed.
Dat soort dingen hebben ze in de randstad niet._!
Daar maken ze zich druk om hun fiets, of die er de volgende dag nog wel staat.
Ik heb verder niks tegenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh nee? Stelling van Amsterdam, weleens van gehoord? Of het Rietveld Schröderhuis, in Utrecht? En zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen. Allemaal te vinden in het wonderschone Noord- en Zuid-Holland.
En ja, Friesland mag dan ook een stukje werelderfgoed hebbenDat ook nog gedeeltelijk in Duitsland ligt. Wat een feest
Als jij dan vooral goed je best doet om lekker in de randstad te blijven, dan is er geen probleem. Maar probeer vooral ook niet op je oude dag met veel geld een huis in Friesland te kopen voor je zogenaamde rust. Blijf er dan aub ook vooral ver weg vandaan. Sorry, soms ben ik toch een echte Fries.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh nee? Stelling van Amsterdam, weleens van gehoord? Of het Rietveld Schröderhuis, in Utrecht? En zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen. Allemaal te vinden in het wonderschone Noord- en Zuid-Holland.
En ja, Friesland mag dan ook een stukje werelderfgoed hebbenDat ook nog gedeeltelijk in Duitsland ligt. Wat een feest
Ik heb in De Blesse gewoond! En zat in Wolvega op school (lang geleden)quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, andere kant op. Meer richting Wolvega.
Ik heb eens een zeilkamp gedaan met randstad kinders. Die gasten begrepen niet dat melk van een koe komt. Ze waren er heilig van overtuigd dat melk uit een fabriek komt... ja, nadat het eerst uit een koe is gekomen... maar, helaas, blijkbaar was het gemiddelde verstandelijke vermogen bij de randstad kids niet toereikend. En dan te weten dat kinderen de toekomst zijn van zo'n gebied.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb verder niks tegenAmsterdam
![]()
Maar je kan niet zeggen dat de natuur in de randstad ook maar een klein beetje te vergelijken is met die van Friesland![]()
![]()
Als ik hier naar Heerenveen fiets zie ik geregeld herten etc (in het wild)
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb verder niks tegenAmsterdam
![]()
Maar je kan niet zeggen dat de natuur in de randstad ook maar een klein beetje te vergelijken is met die van Friesland![]()
![]()
Als ik hier naar Heerenveen fiets zie ik geregeld herten etc (in het wild)
Dat verhaal heb ik inderdaad ook wel eens een keer gehoordquote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik heb eens een zeilkamp gedaan met randstad kinders. Die gasten begrepen niet dat melk van een koe komt. Ze waren er heilig van overtuigd dat melk uit een fabriek komt... ja, nadat het eerst uit een koe is gekomen... maar, helaas, blijkbaar was het gemiddelde verstandelijke vermogen bij de randstad kids niet toereikend. En dan te weten dat kinderen de toekomst zijn van zo'n gebied.
Primaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Als jij dan vooral goed je best doet om lekker in de randstad te blijven, dan is er geen probleem. Maar probeer vooral ook niet op je oude dag met veel geld een huis in Friesland te kopen voor je zogenaamde rust. Blijf er dan aub ook vooral ver weg vandaan. Sorry, soms ben ik toch een echte Fries.
Ik heb wel vaak tegen de blesse gevoetbaldquote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb in De Blesse gewoond! En zat in Wolvega op school (lang geleden)
Pleurt op, er is maar 1 taal in Nederland en dat is Nederlands! Er is geen tweede taal, alleen voor buitenlanders die geen Nederlands kunnen! En dat zijn friezen ook!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Gasten die drie hoog in de randstad wonen en zich te goed voelen om hun 2e taal even te leren.
En ik heb er 4 jaar bij gevoetbaldquote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak tegen de blesse gevoetbald
Je denkt werkelijk dat die 2e rangs gebouwtjes van enige betekeniszijn op die lijst? Jongen, die zijn er voor de vorm opgezet, om Nederland een klein beetje mee te laten tellen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En ja, Friesland mag dan ook een stukje werelderfgoed hebben. Dat ook nog gedeeltelijk in Duitsland ligt. Wat een feest
Heel eigenlijk is Nederlands de tweede taal, puur en alleen Fries hier eerder was... alleen waren de 'Hollanders' te lui het zich even meester te maken en toen hun eigen taal er maar doorgedrukt hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Pleurt op, er is maar 1 taal in Nederland en dat is Nederlands! Er is geen tweede taal, alleen voor buitenlanders die geen Nederlands kunnen! En dat zijn friezen ook!
Het kan dooien en het kan vriezen maar ik heb liever dode friezen
Uit Zeeland komen prima bestuurders wilde je zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef The_Dean het volgende:
Friesland gaat naar de Filistijnen door zulke bestuurders die daar vandaan komen en menen wel even te weten wat het beste voor Friesland is
Duidelijk geval van de betere keuze makenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heel eigenlijk is Nederlands de tweede taal, puur en alleen Fries hier eerder was... alleen waren de 'Hollanders' te lui het zich even meester te maken en toen hun eigen taal er maar doorgedrukt hebben.
Nee... bedoelde eigenlijk iedere bestuurder van buiten Friesland die meent wat over Friesland te moeten beslissen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Uit Zeeland komen prima bestuurders wilde je zeggen._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |