abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zondag 1 november 2009 @ 15:12:24 #201
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74278703
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Was het eerst een PS360 game? OMG FAIL! Kut Wii met je lelijke kutgraphics en kiddy minigames
Het gaat niet specifiek om de Wii, het gaat om de graphics van de game. Die zijn niet eens Wii-waardig te noemen imho...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 1 november 2009 @ 15:17:12 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74278852
Het is geen Kameo of Mario Galaxy, maar dit ziet er prima uit wmb:

http://www.royorama.nl/Plaatjes/MickeyScreen1.jpg
http://www.royorama.nl/Plaatjes/MickeyScreen2.jpg
http://www.royorama.nl/Plaatjes/MickeyScreen3.jpg
http://www.royorama.nl/Plaatjes/MickeyScreen4.jpg

De animatiefilmpjes van Mickey zien er al prima uit en ze hebben bovendien nog een jaar de tijd om aanpassingen te maken.

[ Bericht 28% gewijzigd door Notorious_Roy op 01-11-2009 15:42:24 (Aangepast voor Maraca :)) ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 1 november 2009 @ 15:20:12 #203
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74278948
Kom op Roy... dat ziet er duidelijk lachwekkend slecht uit.

Ik moet best wel lachen van al dat hype van NeoGAF.
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
ze hebben bovendien nog een jaar de tijd om aanpassingen te maken.
Ja, maar dat boeit niet. Als ik naar die screens kijk, dan denk ik: wie hier verantwoordelijk voor is, bakt er niks van. Als je een team zonder talent een jaar laat doorwerken, zal het niet plotseling er beter uit zien.

Ik vind het best wel vreemd dat een ontwikkelaar filmpjes laat zien van de animatie (die er best goed uit zien) in 3ds max, en niet in het spel. Dit hele Epic Mickey gebeuren komt bij mij als erg amateuristisch over.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  Donald Duck held zondag 1 november 2009 @ 15:22:02 #204
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74279001
Nog altijd hetzelfde sfeertje hier dus.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74279032
Ik sta achter Roy, die game heeft nog genoeg potentie
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 1 november 2009 @ 15:25:21 #206
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74279074
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog altijd hetzelfde sfeertje hier dus.
Huil niet eens zo. Als Epic Mickey er niet uit ziet, dan zeg ik dat gewoon (vooral als mensen zeggen dat het er goed uit ziet, ???). Wii blijft een mooi systeem, maar het is een systeem die helaas wordt verwaarloosd.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zondag 1 november 2009 @ 15:25:31 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74279076
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef Nebo het volgende:
Ik sta achter Roy, die game heeft nog genoeg potentie
En dat is dan Einderactie Games

Oh wacht...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Redactie Games zondag 1 november 2009 @ 15:30:39 #208
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74279214
D'r komt me tegenwoordig gewoon een bult rotzooi op uit, net zoals de PS2 vroeger, heel veel games gewoon om te huilen. Er zit ook wel kwaliteit tussen echt wel, maar ik heb het idee dat de verhouding 3 tot 4 kut is..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_74279303
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
D'r komt me tegenwoordig gewoon een bult rotzooi op uit, net zoals de PS2 vroeger, heel veel games gewoon om te huilen. Er zit ook wel kwaliteit tussen echt wel, maar ik heb het idee dat de verhouding 3 tot 4 kut is..
Op budgetgaming staan zo'n 600 wii games, noem jij eens 150 degelijke games?
  zondag 1 november 2009 @ 15:38:18 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74279413
Roy.. wil je even opletten met die grote plaatjes? Was zo blij dat er een nieuwe blz was omdat mijn firefox best moeite heeft met het laden steeds

asjeblieft?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74282672
Is er nog ergens een winkel met een leuke pre-order actie voor NSMBWii?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_74285413
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Jesse_ het volgende:
Is er nog ergens een winkel met een leuke pre-order actie voor NSMBWii?
limited edition

http://www.game.co.uk/Gam(...)in-Edition/~r344203/
pi_74285510
Ik had Donkey Kong Country gedownload, doet ie het niet.. Tenminste, hij doet t wel, maar mn tv ziet m niet.. Als ik dan op de homeknop druk komt er wel dat menu, en zie ik op de achtergrond t menu van DKC, maar verders niks.. Hoor wel geluid. Heeft t er mee te maken dat t een lcd-tv is, en alles met componentkabel is aangesloten?? Help help!
  zondag 1 november 2009 @ 19:06:03 #214
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_74285838
Korte vraag, heeft er iemand veel ervaring met wii fit of ea active sports?
Mijn vriendin had het het erover om mischien een wii aan te schaffen, om naast het regelmatig zwemmen nog wat fitness thuis te doen. (ik weet het kan niet op tegen een sportschool, maar ja het is wel goedkoper en wat makkelijker op te pakken )
Ik zou de wii zelf niet zoveel gebruiken, althans niet voor de motion control games als wii sport enzo ( heb het wel is geprobeerd en kon er niet echt aan wennen)
Hij zou dus voornamelijk gekocht worden voor wii fit, denken jullie dat het dit waard is?
  zondag 1 november 2009 @ 19:23:25 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74286309
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef DCNY het volgende:
Ik had Donkey Kong Country gedownload, doet ie het niet.. Tenminste, hij doet t wel, maar mn tv ziet m niet.. Als ik dan op de homeknop druk komt er wel dat menu, en zie ik op de achtergrond t menu van DKC, maar verders niks.. Hoor wel geluid. Heeft t er mee te maken dat t een lcd-tv is, en alles met componentkabel is aangesloten?? Help help!
Dat heeft te maken met HDTV, 50/60Hz en de manier waarop je Wii aangesloten is op de TV. Google er maar eens op. Bekend probleem.
pi_74286477
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:06 schreef marcek het volgende:
Mijn vriendin had het het erover om mischien een wii aan te schaffen, om naast het regelmatig zwemmen nog wat fitness thuis te doen. (ik weet het kan niet op tegen een sportschool, maar ja het is wel goedkoper en wat makkelijker op te pakken )
Ik zou de wii zelf niet zoveel gebruiken, althans niet voor de motion control games als wii sport enzo ( heb het wel is geprobeerd en kon er niet echt aan wennen)
Hij zou dus voornamelijk gekocht worden voor wii fit, denken jullie dat het dit waard is?
Nee, is volstrekte onzin, ligt na 1 maand stof te happen. Je kan beter een abonnement nemen op de sportschool. Koop een Wii als je van Mario, Zelda en Metroid houdt.
pi_74287675
heeft iemand hier no more heroes gespeeld? ik heb problemen met het batten.. moe ik op een bepaalde manier de bat swingen, met mn mote zwaaien? het lukt niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74287700
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Slein83 het volgende:

[..]

limited edition

http://www.game.co.uk/Gam(...)in-Edition/~r344203/
enkel een tinnen hoesje voor 5e meer vind ik wat veel geld
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 1 november 2009 @ 20:04:58 #219
8369 speknek
Another day another slay
pi_74287980
Ik vind 5 euro nog wel meevallen, ik vind het hoesje alleen lelijk .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74288813
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

enkel een tinnen hoesje voor 5e meer vind ik wat veel geld

limited edition voor dezelfde prijs als de gewone versie hier
  maandag 2 november 2009 @ 07:41:26 #221
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_74305539
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef DCNY het volgende:
Iemand wii fit plus al binnen?
Ja ik. Gewoon zaterdag in de winkel gekocht. En ik vind het erg leuk. Weet alleen niet wat de voordelen zijn t.o.v. de gewone Wii Fit, want die had ik nog niet, dus ik heb hem inclusief balance board gekocht en niet als losse game.
  maandag 2 november 2009 @ 09:01:03 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74306275

http://aussie-nintendo.com/news/20163/
quote:
Making-of DVD? Download code for an exclusive shield to block projectile vomit? No, no. 505 Games' upcoming Wii-exclusive Baby and Me takes the whole special edition thing to a whole new level - it comes with a creepy doll.

Better yet, you're supposed to strap your Wii Remote to it for a stunning display of just how far humanity has come. By rocking the disturbing creature in your arms, you'll also be rocking an on-screen baby in Baby and Me. That's intense. But just check out all the other features!

----
Your baby reacts by giggling, gurgling or crying through the Wii remote
Ten Baby Mode games including feed baby & send baby to sleep
Eight Play Mode games including rattle, catch, clap & balloons
Balance Board support: rock baby to sleep, burp baby, teach baby to walk
Customise baby with new clothes, accessories and playrooms
----

Wow, there's even Balance Board support! Could you just imagine that doll crying through the tinny, distorted Wii Remote speaker? Absolutely terrifying.

Baby and Me launches in Australia next month. Don't worry if the special edition is out of stock (it'll be bigger than Modern Warfare 2), as the standard game also includes a bonus holster so you can attach the Wii Remote to another creepy doll instead. Or a toaster.
pi_74307302
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:06 schreef marcek het volgende:
Ik heb de wiifit, maar behalve "leuk" heb ik er weinig aan. Ik zal wiifit wel eens proberen.

Maar ik heb deze geimporteerd (is regiovrij) http://www.amazon.com/Gol(...)do-Wii/dp/B001KX504C
en die is echt goed voor een snelle warming up

Ook goede controls. Je gebruikt 2 wii-motes ipv wiimote+nunchuck.
pi_74308554
quote:
Dit kan je niet menen
pi_74313488
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Nee, is volstrekte onzin, ligt na 1 maand stof te happen. Je kan beter een abonnement nemen op de sportschool. Koop een Wii als je van Mario, Zelda en Metroid houdt.
Dat ligt er maar aan hoe gedreven je er mee bezig bent natuurlijk, ik gebruik WiiFit nog altijd hoor. Het helpt alleen helemaal niks omdat ik geen zin heb om de volle 30 minuten elke dag vol te houden. Maar ik begreep dat je in WiiFit Plus oefeningen niet langer apart hoeft aan te klikken maar van te voren een programma kan samenstellen, en dat lijkt me een enorm voordeel tegenover de eerste WiiFit.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')