quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws!
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176276
[ afbeelding ]
wat is daar goed aan? last van cheaters/lamers online ofzo met homebrew?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws!
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176276
[ afbeelding ]
Ja, die 2% is de dupe inderdaad. Maar verder is het niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik vind het wel jammer, maar goed, ik ben volgens mij een van de weinige die HBC ook alleen maar gebruikte voor homebrew en import games.
quote:All Wii Owners: Do not update your system as System Menu 4.2 is currently bricking Wiis #
System Menu 4.2 seems to be bricking non-HBCed Wiis. It doesn't matter whether you've ever installed the Homebrew Channel or hacked your Wii, people who have never even heard of HBC are having these issues.
The problem appears to lie with an incredibly shoddily programmed update to boot2 of the Wii. boot2 is basically the area that "starts up" the Wii. According to the people who have developed HBC, the code for Nintendo's updated boot2 is prone to making write errors, therefore making the possibility of bricking your Wii extremely high.
For this reason I've made this announcement, because it affects everyone who owns a Wii, not just people who like to fool around with modifying their hardware.
If you would like to discuss the issue on the forums, the Wii Homebrew thread is a good place to ask questions.
Ah en ik heb binnenkort weer een wireless maar nu alleen nog even kabeltjes, hoe kan ik dat met mijn Wii dan doen? Zo'n usb dingetje kopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef seventhseagulll het volgende:
Sommige updates voegen extra functionaliteit aan je wii toe (beter fotokanaal, ondersteuning voor het zetten van wiiware games op een sd kaartje enzo) en bijvoorbeeld 4.1 bevat een bugfix voor wii sports. Maar het enige wat deze update lijkt te doen is homebrew blokkeren.
Als je een router hebt dan hoeft dat niet. Dan hoef je alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren en dan kan je draadloos op internetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah en ik heb binnenkort weer een wireless maar nu alleen nog even kabeltjes, hoe kan ik dat met mijn Wii dan doen? Zo'n usb dingetje kopen?
Top!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je een router hebt dan hoeft dat niet. Dan hoef je alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren en dan kan je draadloos op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |