ik ben verliefd op een meisje, mze weet het ook wel dak verliefd op haar ben, maaar ze ziet me niet staan, ze negeert me soms, heel pijnlijk allemaal, maar.... hoe pak je dat aan??
vergeten heb ik geprobeert, en dat lukt niet, we hebben 2 keer gezoend, en nog wil ze niet.
help!!!
quote:Ze maakt je op een duidelijke manier duidelijk dat ze niks wil. Accepteren maar dus.
ik ben verliefd op een meisje, mze weet het ook wel dak verliefd op haar ben, maaar ze ziet me niet staan, ze negeert me soms, heel pijnlijk allemaal, maar.... hoe pak je dat aan??
quote:Dat meissie wilde gewoon zoenen (was ze nuchter of dronken by the way), maar verder wil ze geen relatie met je. Richt je maar op iemand anders want dit lukt niet!
vergeten heb ik geprobeert, en dat lukt niet, we hebben 2 keer gezoend, en nog wil ze niet.
quote:Dat valt dan weer mee
Op dinsdag 23 april 2002 19:52 schreef RiddlerMark het volgende:
nee ze was nuchter
Of je moet ervoor kiezen haar nog een paar keer af te lebberen en even zo vaak je weer laten afwijzen. Lijkt me ook niet echt leuk.
quote:jah denk wel dat je gelijk hebt, maja... easy to start, hard to forget
Op dinsdag 23 april 2002 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Of je moet ervoor kiezen haar nog een paar keer af te lebberen en even zo vaak je weer laten afwijzen. Lijkt me ook niet echt leuk.
quote:Dat is zo...je moet eigenlijk ook niet verliefd worden op meisjes met wie je voor de lol zoent
Op dinsdag 23 april 2002 19:55 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
jah denk wel dat je gelijk hebt, maja... easy to start, hard to forget
Niet dat jij zo bent hoor, maar zorg ASJEBLIEFT dat je niet zo ernstig wordt, als ze niet wilt, dan wil ze niet, punt uit... zal errug moeilijk zijn ja als je nog verliefd ben, maarja, t leven is hard!
Als ze je wel wilt komt ze echt wel bij je terug weetje
quote:Hm, die wil duidelijk niets hoor!
Op dinsdag 23 april 2002 19:41 schreef RiddlerMark het volgende:
jah ik heb dus een probleempjeik ben verliefd op een meisje, mze weet het ook wel dak verliefd op haar ben, maaar ze ziet me niet staan, ze negeert me soms, heel pijnlijk allemaal, maar.... hoe pak je dat aan??
help!!!
![]()
![]()
quote:jah maar die zijn zo glibberig.
Op dinsdag 23 april 2002 20:20 schreef esjuh het volgende:[..]
er zijn meer vissen in de zee...
ow jah ik zoende nie voor de lol hoor.
quote:Je werd gedwongen
Op woensdag 24 april 2002 12:16 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
jah maar die zijn zo glibberig.
ow jah ik zoende nie voor de lol hoor.
quote:En liefde en lol sluiten elkaar dus uit ofzo?
Op woensdag 24 april 2002 12:39 schreef RiddlerMark het volgende:
nee ik zoende uit liefde
quote:die sluiten perfect op elkaar aan, maar....... als je alleen zoent voor de lol dan komt er geen leifde bij kijken en als je zoent uit liefde dan komt er wel lol bij kijken, het gaat om het gevoel
Op woensdag 24 april 2002 12:58 schreef Frollo het volgende:[..]
En liefde en lol sluiten elkaar dus uit ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |