Zolang anderen bij je kind kunnen komen is het gevaarlijk. Je moest de honden naar boven brengen en je hebt er zelf voor gekozen om dat te doen terwijl je kind alleen stond.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:16 schreef Francis3874 het volgende:
Sorry hoor ik ben 35 jaar,
en ik laat haar echt niet zomaar overal staan als je GOED gelezen had las je dat het in mijn eigen flat is,
en ik moest de honden dus naar boven brenegen omdat ik meteen weer weg moest.
Het is buiten je zicht, je bent 3 verdiepingen verder en je kind staat in de hal, waar wss iedereen zo toegang toe heeft...quote:Op woensdag 30 september 2009 11:16 schreef Francis3874 het volgende:
Sorry hoor ik ben 35 jaar,
en ik laat haar echt niet zomaar overal staan als je GOED gelezen had las je dat het in mijn eigen flat is,
en ik moest de honden dus naar boven brenegen omdat ik meteen weer weg moest.
De waarheid kan soms hard zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef Francis3874 het volgende:
Maar aan de antwoorde te zien laat maar,
Jullie schepen me af of ik een slechte moeder ben.
En dat steekt wel een beetje boel bij me.
Vind je het normaal dan om een kind van 4,5 maand in de openbare hal van een flat achter te laten, wetende dat je in onmin leeft met je buurman?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef Francis3874 het volgende:
Kinds van 4.5 maanden praten niet zo heel veel....quote:Op woensdag 30 september 2009 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
Waarom is je dochtertje met de buurman meegegaan? Ze had toch gewoon nee kunnen zeggen.
Die was pallets aan t stapelen. Ik verdenk de TS ervan dat ze die 'spaanse' is.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Wat vond de vader van het kind er eigenlijk van? Die had niet zoiets van 'ik zal die buurman dan zelf wel ff aanpakken'.
4,5 jaarquote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef GI het volgende:
[..]
Kinds van 4.5 maanden praten niet zo heel veel....
Ga je de schrijfstijl van haar bekritiseren terwijl je zelf niet eens weet dat gebiedende wijs 1ste pers. enkelvoud is.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef doeka het volgende:
De schrijfstijl doet mij wat "tienermoederig" aan, maar blijkbaar ben je een volwassen vrouw.
Hoe haal je het in je hoofd om je kind alleen te laten in een hal? Een ongelooflijke doome actie.
Misschien heeft de buurman inderdaad willen aantonen dat dit wel een tikkie dom is.
Er is, denk ik, maar 1 echte oplossing: niet meer doen! Dan ben je van het gedoe van de buurman af en hoef je ook niet meer in de stress te schieten. Zoals voor alle ouders geldt: houdt je kind bij je.
Heb jij eigenlijk wel door dat jij ook verantwoordelijk bent en niet alleen moet zoeken bij je buurman?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef Francis3874 het volgende:
4 jaar is heel wat anders dan 4 maanden. Lezen is moeilijkquote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik werd op m'n 4e jaar ook weleens buiten geparkeerd. Voor een winkel, of even in de tuin, of wat dan ook...
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef GI het volgende:
[..]
4 jaar is heel wat anders dan 4 maanden. Lezen is moeilijk
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:11 schreef Francis3874 het volgende:
mijn dochtertje van 4 en een halve maand eventjes beneden in de hal geparkeerd om de hondjes boven te brengen en een paar tassen te pakken (duurt ongeveer 2 minuten).
quote:
Edit: spuit elf,quote:Op woensdag 30 september 2009 11:11 schreef Francis3874 het volgende:
heb ik mijn dochtertje van 4 en een halve maand
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef Francis3874 het volgende:
Dan is het wel bizar inderdaad jaquote:Op woensdag 30 september 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie OP;
4,5 maand.
Daarom is het zo zwaar belachelijk
Tsja. Tijd voor wat zelfreflectie gok ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef Francis3874 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |