je vriend is een sensatie zoekerquote:Op woensdag 2 december 2009 17:02 schreef Skv het volgende:
Volgens een vriend van me stonden er allemaal duitse turkenbusjes met meneertjes met kettingen in hun hand vlak buiten het centrum.
pm verstuurdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef mezzy het volgende:
kan iemand mij een goeie stream PMen van de wedstrijd van vanavond..
Mij ook? Is ie op nvstreams?quote:
Hij woont in het centrum en was op weg naar mij..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je vriend is een sensatie zoeker
nvstreams is niet meer, je moet ff google doen want ze hebben een nieuwe sitequote:
Goeie, zal even zoeken zo.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nvstreams is niet meer, je moet ff google doen want ze hebben een nieuwe site
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Goeie, zal even zoeken zo.
Filmpje van vanmiddag voor de liefhebber:
Kutpaupers altijdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Skv het volgende:
Ik ook! Ben vandaag ook nog eens jarig en heb net twee fusten aangesleept. Eerst met wat vrienden de winst van Twente bekijken en dan doorpilsen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik kom hier helemaal niet om te trollen als Ajacied.
En wat betreft kampioenschap: Het zal tussen PSV en Ajax gaan, jullie storten nog wel in elkaar.
Dit is al vanaf het begin hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 19:21 schreef Pupp3t het volgende:
Weet iemand wat die lui doen in 't strafschopgebied. 1 bij twente en 1 bij de turken. Is dat een test of zo ?
Heb dat nog nooit eerder gezien..duss.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is al vanaf het begin hoor
Lekker voor die honden, ha ha ha.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop gewoon dat Twente die turken kenkerhard gaan afmaken
Tis toch veel leuker om in de hel van Turkije te winnen BIJ fenerbahce dan thuis in enschede johquote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef gniffie het volgende:
Als twente door gaat naar de volgende ronde is dit verlies ze vergeven, anders moeten ze branden in de hel
Herkenbare beelden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Niet die hel, de echte helquote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis toch veel leuker om in de hel van Turkije te winnen BIJ fenerbahce dan thuis in enschede joh
wel jammer als ze nu de binnenstad gaan mollenDat kunnen ze beter elders doen
Knap. Al zegt zo'n lijstje niet zoveel natuurlijk.quote:Wereldranglijst clubs: FC Twente op plaats 14
Twente-fans vieren de 1-0 zege op Ajax. FOTO ANP
ROTTERDAM - Op de wereldranglijst voor clubs is eredivisiekoploper FC Twente gestegen naar de veertiende plek, voor topteams als Bayern München (16), Liverpool (17), Internazionale (19) en Juventus (24).
De wereldranglijst wordt maandelijks opgesteld door het IFFHS, de federatie voor voetbalstatistici. Leidraad zijn de resultaten in officiële wedstrijden van de afgelopen 52 weken. Extra punten zijn er te verkrijgen voor deelname aan de Champions League.
Koploper in de niet onomstreden ranglijst is Manchester United, voor Chelsea en FC Barcelona. Het Argentijnse Estudiantes is op de achtste plek de eerste niet-Europese vertegenwoordiger.
en waar staan PSV, AZ en Ajax?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Knap. Al zegt zo'n lijstje niet zoveel natuurlijk.
PSV en Ajax staan iets hoger dan Twente, dat van AZ weet ik eerlijk gezegd niet.quote:
Ajax staat iets hoger dan Ajax?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PSV en Ajax staan iets hoger dan Ajax, dat van AZ weet ik eerlijk gezegd niet.
Heb het weer aangepast, was een denkfout. Sorry.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ajax staat iets hoger dan Ajax?denk dat die 2e Ajax dan FC Twente moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |