Tuurlijk, opmerkelijk dat ze nu voor de 1e keer verloren hebben dit seizoen! Topprestatie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
Come on, mag Twente ook ff een mindere daghebben?
Twente blijft treurig achter
Ze staan op #1 nog steeds in de eredivisie,
En op 3 in de poule met slechts 1 winpunt verschil met de nr 1.
En Twente heeft nog 2 thuiswedstrijden.
Vond er eigenlijk niks geflatteerd aan. Sheriff was gewoon een stukkie beter, of Twente een stukkie slechter. De uitslag is in ieder geval terecht. En het zat er natuurlijk ook wel een keer aan te komen, dat we niet ongeslagen zouden blijven. Voetballend was het verder niet best donderdag, maar het viel me ook op hoe stug dat Sheriff was. Win je hem thuis wel dan ligt de weg naar de tweede ronde in ieder geval weer open. Erg mooi met in het achterhoofd dat Heerenveen, PSV en Ajax er ook ineens heel goed voorstaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef DaDude1987 het volgende:
Wel een beetje geflatteerd, maar ze speelde erg zwak idd.
Die jongen heeft enorm veel potentie en dat laat hij daar wel zien. Ik vind het grote klasse als je hem vanuit die positie, tussen drie verdedigers, weet te maken.quote:
wtf!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had vanmiddag geen tijd/mogelijkheid om te bestellen en nu is Twente - Capelle uitverkocht![]()
![]()
dus als iemand nog 2 kaartjes over heeft, let me know!!!
quote:Steve McClaren verlengt contract
Trainer/Coach Steve McClaren heeft zijn verbintenis bij FC Twente met een seizoen verlengd. De Enschedese club en de 48-jarige McClaren hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract tot medio 2011. Steve McClaren is bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente.
Steve McClaren: “FC Twente is een ambitieuze club en heeft dit seizoen die ambities ook getoond, dat spreekt me erg aan. Het is een genoegen om bij deze club werkzaam te zijn en te samenwerken met een goed management, een goede staf en een spelersgroep die iets wil bereiken. Ik ben dan ook erg blij met deze nieuwe overeenkomst.”
Voorzitter Joop Munsterman: “Het hoeft geen betoog dat FC Twente uitermate content is met de verlenging van het contract met Steve McClaren. Beide partijen zijn erg enthousiast over de wijze van samenwerking en deze verbintenis zorgt ervoor dat het uitgestippelde technische beleid van FC Twente kan worden gecontinueerd. Steve McClaren is ambitieus, FC Twente is ambitieus en dat past.”
Loopbaan Steve McClaren
Steve McClaren was als speler actief bij onder meer Hull City AFC, Derby County, Bristol City en Oxford United. Als trainer startte hij zijn loopbaan bij Oxford United. Daarna was hij actief als assistent bij Derby County en Manchester United, waar hij samenwerkte met Sir Alex Ferguson. In 1999 won Manchester United ‘The Treble’.
In 2001 werd hij hoofdtrainer van Middlesbrough. Met Middlesbrough won hij in 2004 de League Cup en stond hij in 2006 in de finale van de UEFA Cup. Vanaf EURO 2004 was hij tevens actief bij het Engelse elftal. Daar fungeerde hij als assistent van Sven-Göran Eriksson. Vanaf 1 augustus 2006 tot en met 22 november 2007 was McClaren bondscoach van Engeland.
Sinds 20 juni 2008 is Steve McClaren Trainer/Coach en Manager Technische Zaken bij Twente. McClaren boekte in zijn eerste seizoen mooie successen met de Enschedese club. In de Eredivisie eindigde FC Twente op de tweede plaats en reikte de ploeg tot de KNVB-bekerfinale. Bovendien werd in de UEFA Cup de poulefase bereikt en wist het te overwinteren op het Europese podium. De laatste maal dat FC Twente dit in een Europees toernooi wist te bereiken was dertig jaar geleden.
Je had voor die middag ook geen 4 weken de tijd om een kaartje te halen??quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had vanmiddag geen tijd/mogelijkheid om te bestellen en nu is Twente - Capelle uitverkocht![]()
![]()
dus als iemand nog 2 kaartjes over heeft, let me know!!!
toen kon ik niet i.v.m. zelf wedstrijd moeten spelen... maar aangezien we 4 heren hebben, de andere 3 kunnen en je met 2 ook prima uit kunt heb ik gezegd dat ik dan maar een keertje over zou slaan. dat was maandag, toen bedacht ik me dat ik dan ook wel naar FCT kon gaan; kaartjes waren er nog, maar geen random reader om gelijk te betalen en 's avonds na cursus was het al uitverkocht via Online Ticketingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:52 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Je had voor die middag ook geen 4 weken de tijd om een kaartje te halen??
Aaargh, wordt weer eens old skool FC Twente radio!!quote:
Ja ook lekker!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:28 schreef achappey het volgende:
[..]
Aaargh, wordt weer eens old skool FC Twente radio!!
Nee, ach...lekker boeiend ook. Zaterdag Roda ook weer pakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Skv het volgende:
Ik ben radio Enschede aan het luisteren. 1-0, niet heel veel soeps.
Dick van Dijk, 30 doelpunten, 68/69 (moest het wel opzoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef thijs1994 het volgende:
Welke oud FC Twente speler scoorde de meeste doelpunten in één seizoen? In welk seizoen was dit en hoeveel doelpunten scoorde deze speler?
Ik wist 'm niet, iemand?
Vette shitquote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef thijs1994 het volgende:
Wie mag d'r op het veld lopen bij Twente-Sheriff en de middencirkelvlag zwaaien.
Ikke![]()
zo heten ze ook niet, officieel (in de Eredivisie en Europe League) heten ze gewoon FC Twentequote:Op maandag 2 november 2009 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Sinds wanneer heet Fc Twente eigelijk Fc Twente'65??
Dit viel me eigelijk pas om met fifa2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |