Zij komt zelf uit ergens uit Afrika (weet ik veel welk pauperlandje), dus daar zullen haar (groot)ouders de Engelse taal wel vandaan hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
In Alaska zijn er ook gezinnen die geen Engels spreken, maar bijvoorbeeld een Aziatische taal. Misschien komt ze daar vandaan.
Verder, de beste plek in het lokaal?. Bitch please.
Voornamelijk in Quebec. Daarmee blijft dat Engels ook daar de moedertaal is.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Maar in Canada spreken ze ook Frans.
Volgens mij geen Frans, maar wel andere rare dialecten.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
In Canada spreken ze toch ook Frans, dus misschien in Alaska ook wel?
Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Alaska is een Amerikaanse staat, dat weliswaar noordwestelijk van Canada ligt. Maar dat maakt het niet minder Engels-sprekend en AmerikaansEn ookal zou het niet bij Amerika horen.. Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans? Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
Misschien was ze de laatse afstammeling van de Eyak...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Jezus Christus, wat voor types er in mijn klas zitten!![]()
Maar dat is in Quebec en niet bepaald in de buurt van Alaska.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.
Spuit 11.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien was ze de laatse afstammeling van de Eyak...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyak_(taal)
Engels is geen officiële taal in Alaska, dus zeggen dat men in Alaska geen Engels praat staat gelijk aan zeggen dat men in Nederland Nederlands praat en geen Arabisch. Tuurlijk wordt die taal wel gebezigd, maar het is niet de officiële taal. En dat is wat mevrouw Knotje probeerde te vertellen.quote:Alaska allows referenda and voter initiatives to pass new statutes. In 1998, Alaska voters passed this official English law by a 69 percent margin. A lawsuit was filed to block the law and in 1999, a Superior Court Judge issued an injunction stopping it from taking effect. In 2002, the judge voided the entire law by ruling it violated the free speech clause of the Alaska Constitution.
Er valt niet de discussiëren met dat soort mongolenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Kan je deze discussie niet beter met haar aangaan?
Verdomme ik zit niet op het ROCquote:Op woensdag 30 september 2009 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
Dat krijg je als op het ROC A12 zit
Het Streek dan? Of de CHE?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Verdomme ik zit niet op het ROC
En daar ga ik gelukkig ook nooit heen!
Mevrouw Knotje probeerde mij dat heulegaar niet te vertellen. Ze zei gewoon dat Alaska niet bij Amerika hoorde.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Engels is geen officiële taal in Alaska, dus zeggen dat men in Alaska geen Engels praat staat gelijk aan zeggen dat men in Nederland Nederlands praat en geen Arabisch. Tuurlijk wordt die taal wel gebezigd, maar het is niet de officiële taal. En dat is wat mevrouw Knotje probeerde te vertellen.
Gatverdamme, neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |