abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73230807
Jezus Christus, wat voor types er in mijn klas zitten!
Gaat ineens zo'n wijf naast me in de les zitten, op de plek waar normaal altijd een ander meisje zit. Dat vond ik dus al raar, blijkbaar vindt ze zichzelf waardig genoeg om zichzelf zomaar even de beste plek in het lokaal toe te wijzen ookal behoort die plek tot een ander persoon.
Lekker opscheppen over hoe goed haar Engels wel niet is omdat ze Engels is opgevoed.
Gaat ze beweren dat ze in Alaska geen Engels praten omdat het niet bij Amerika hoort

Even voor de net zulke domme paupers als dat achterlijke wijf:
Alaska is een Amerikaanse staat, dat weliswaar noordwestelijk van Canada ligt. Maar dat maakt het niet minder Engels-sprekend en Amerikaans En ookal zou het niet bij Amerika horen.. Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans? Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten

Geloof je me nogsteeds niet: Kruip dan maar snel terug in je hol en verban je de rest van je leven van de buitenwereld...

Klacht: Domme pauperwijven die denken dat ze in Alaska geen Engels praten en dat het niet bij de VS hoort, en daarvoor verdomme nog opscheppen over hun tweetalige opvoeding
pi_73230821
het is toch wat he jouw leven
pi_73230830
Alaskaans
en nu verder lezen.
pi_73230841
Tevens, Pics van dat ander wijf.
En van jezelf, dat vroegen we in PUB al
  woensdag 30 september 2009 @ 00:51:19 #5
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73230843
In Alaska zijn er ook gezinnen die geen Engels spreken, maar bijvoorbeeld een Aziatische taal. Misschien komt ze daar vandaan.

Verder, de beste plek in het lokaal? . Bitch please.
pi_73230846
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef Elixabete het volgende:
Niet normaaaal!
Ik ben te goed voor deze wereld...
pi_73230847
lijkt me zo kut als je dat overkomt inderdaad. sowieso kut om in een klaslokaal te moeten zitten. dat is echt voor MBO-paupers en scholieren
  woensdag 30 september 2009 @ 00:52:29 #8
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_73230865
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef Elixabete het volgende:
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_73230872
Maar in Canada spreken ze ook Frans.
pi_73230880
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
In Alaska zijn er ook gezinnen die geen Engels spreken, maar bijvoorbeeld een Aziatische taal. Misschien komt ze daar vandaan.

Verder, de beste plek in het lokaal? . Bitch please.
Zij komt zelf uit ergens uit Afrika (weet ik veel welk pauperlandje), dus daar zullen haar (groot)ouders de Engelse taal wel vandaan hebben.
Maar in het zuiden van Noord-Amerika spreekt ook vrijwel geen hond Engels (door al die Mexicanen), hoewel de moedertaal nogsteeds gewoon Engels is. Maakt dat dat deel van het land minder Amerikaans?
  woensdag 30 september 2009 @ 00:54:36 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_73230894
In Canada spreken ze toch ook Frans, dus misschien in Alaska ook wel?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73230898
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Maar in Canada spreken ze ook Frans.
Voornamelijk in Quebec. Daarmee blijft dat Engels ook daar de moedertaal is.
In sommige delen (steden/wijken) van ons eigen koude kikkerlandje spreekt ook 90% Arabisch, en toch is en blijft de moedertaal Nederlands, en spreekt het overgrote deel het ook.
pi_73230925
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
In Canada spreken ze toch ook Frans, dus misschien in Alaska ook wel?
Volgens mij geen Frans, maar wel andere rare dialecten.
En dat zal allemaal best. Maar het overgrote deel daar spreekt gewoon vloeiend Engels en ook dáár is het de moedertaal.

Sowieso om te beweren dat Alaska niet bij de VS hoort
pi_73230930
Kan je deze discussie niet beter met haar aangaan?
  woensdag 30 september 2009 @ 00:57:16 #15
165512 MASD
Music is dead.
pi_73230936
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:

Alaska is een Amerikaanse staat, dat weliswaar noordwestelijk van Canada ligt. Maar dat maakt het niet minder Engels-sprekend en Amerikaans En ookal zou het niet bij Amerika horen.. Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans? Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.

Spuit 11.
Long live music.
  woensdag 30 september 2009 @ 00:58:31 #16
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73230951
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Jezus Christus, wat voor types er in mijn klas zitten!
Misschien was ze de laatse afstammeling van de Eyak...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyak_(taal)
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  woensdag 30 september 2009 @ 00:59:37 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_73230970
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:57 schreef MASD het volgende:

[..]

Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.

Spuit 11.
Maar dat is in Quebec en niet bepaald in de buurt van Alaska.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_73230982
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Misschien was ze de laatse afstammeling van de Eyak...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyak_(taal)
.
pi_73230983
Dat krijg je als op het ROC A12 zit
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 30 september 2009 @ 01:02:42 #20
158452 IQM
I am the one
pi_73231005
quote:
Alaska allows referenda and voter initiatives to pass new statutes. In 1998, Alaska voters passed this official English law by a 69 percent margin. A lawsuit was filed to block the law and in 1999, a Superior Court Judge issued an injunction stopping it from taking effect. In 2002, the judge voided the entire law by ruling it violated the free speech clause of the Alaska Constitution.
Engels is geen officiële taal in Alaska, dus zeggen dat men in Alaska geen Engels praat staat gelijk aan zeggen dat men in Nederland Nederlands praat en geen Arabisch. Tuurlijk wordt die taal wel gebezigd, maar het is niet de officiële taal. En dat is wat mevrouw Knotje probeerde te vertellen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_73231010
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Kan je deze discussie niet beter met haar aangaan?
Er valt niet de discussiëren met dat soort mongolen
Toen ik haar vertelde dat Alaska een Amerikaanse staat was keek ze me arrogant, raar en vuil aan en ging ze vervolgens met meisjes voor haar gniffelen (die overigens net zo dom zijn Die gingen rare kreten van verwarring uitslaan toen ik het woord 'propedeuse' liet vallen bij een gesprek met mijn mentor over opleidingen)
pi_73231016
quote:
Op woensdag 30 september 2009 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
Dat krijg je als op het ROC A12 zit
Verdomme ik zit niet op het ROC
En daar ga ik gelukkig ook nooit heen!
pi_73231021
quote:
Op woensdag 30 september 2009 01:03 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Verdomme ik zit niet op het ROC
En daar ga ik gelukkig ook nooit heen!
Het Streek dan? Of de CHE?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73231063
quote:
Op woensdag 30 september 2009 01:02 schreef IQM het volgende:

[..]

Engels is geen officiële taal in Alaska, dus zeggen dat men in Alaska geen Engels praat staat gelijk aan zeggen dat men in Nederland Nederlands praat en geen Arabisch. Tuurlijk wordt die taal wel gebezigd, maar het is niet de officiële taal. En dat is wat mevrouw Knotje probeerde te vertellen.
Mevrouw Knotje probeerde mij dat heulegaar niet te vertellen. Ze zei gewoon dat Alaska niet bij Amerika hoorde.
Dat doet het dus wel, en de officiële taal van de VS is wél Engels (daar hoort Alaska dus ook bij).
Boeit mij het of ze op sommige plekken rare dialecten spreken. In verschillende delen van de VS spreken oude stammen ook nog honderden indianen-talen. Dat was vóórdat Amerika werd overgenomen door de Britten en de officiële taal dus Engels werd.
pi_73231079
quote:
Op woensdag 30 september 2009 01:04 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Het Streek dan? Of de CHE?
Gatverdamme, nee
Al moet ik zeggen dat mijn school (Marnix College) niet veel beter is, maar komt toch wel weer ieder jaar in de top 3 te staan van beste vo-scholen van Nederland volgens het CBS ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')