Ik heb over 2 weken arbeidsvoorwaardengesprek, maar ik heb het idee dat het stom staat om te vragen of die VOG vergoed wordt. Lijkt het dan niet alsof je niets voor je werk over hebt?quote:
Onnodig. Het is gebruikelijk dat de werkgever de kosten voor een VOG-aanvraag vergoed.quote:Op woensdag 30 september 2009 07:57 schreef Duikelaar het volgende:
Je kunt ook even wachten totdat je al een paar maandjes werkt en het dan vragen. Dan weet je waarschijnlijk ook wat je collegas gedaan hebben. Gefeliciteerd.
Bij mij was het 1/3 zelf betalen, 1/3 bedrijf en 1/3 uitzendbureau.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:44 schreef MaLo het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn VOG níet vergoed kreeg van de werkgever.
echt belachelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Bij mij was het 1/3 zelf betalen, 1/3 bedrijf en 1/3 uitzendbureau.
Vond ik zelf ook hoor. Zij willen dat ik een VOG overleg, dan moeten ze het maar betalen ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
echt belachelijk.
Werkgevers dienen dit gewoon te betalen. 3x moeten indienen en 3x vergoed gekregen.
gevalletje oeps vergetenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook hoor. Zij willen dat ik een VOG overleg, dan moeten ze het maar betalen ook.
Heb daar ook een discussie over gehad hoor, maar uiteindelijk toch gekozen mijn baan te behouden.
Verder vroegen ze pas om de VOG toen ik er al 7 maanden werkte. Ook vaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |