Lieve FOK!kers...
Het begon allemaal zo:
TS werd wakker door het felle en harde gebrul van zijn telefoon: "NU EVEN NIET, KUNNEN JULLIE NOU HELEMAAL NIETS ALLEEN... STELLETJE HUFTERS". De baas drukt zijn telefoon op negeren, en draait nog 1 keer sierlijk om, zodat hij nog 30 seconden zijn ogen rust kon geven.. (Elke baas weet dat deze 30 seconden essentieel zijn om de chickies te hosselen).
TS staat voor zijn grote eiken-houten kleding kast, waar alle merken zoals Stone-Island, en G-Star lagen te wachten totdat ze zijn gespierde, bronzen lichaam weer warm mochten houden.
Na een moeilijke beslissing gemaakt te hebben, heb ik toch maar voor een G-Star truitje met een mooie kraag gekozen.
TS keek op zijn horloge en merkte dat hij nu echt op moest schieten omdat hij de bus moest halen. (normaal rijdt TS op een sjieke brommer maar helaas liet hij deze baas in de steek)
Net op tijd aangekomen bij de bushalte, stapte hij naar binnen en ging op zoek naar een mooi plaatsje waar hij zijn billetjes ten ruste kon leggen.
Tegenover TS zat een meisje die door duidelijke hints liet weten dat ze heel graag gehosseld zou willen worden door deze hossel baas.
Naast het meisje zat een vrij dikke nerd met puistjes (die, als hij er niets aandeed door de luchtdruk zouden ontploffen wat tot een ramp zou lijden aangezien mijn toekomstige ex-hosseloverwinning precies aan de kant zat waar de kernkoppen van de puistjes het meest zichtbaar waren)
Toen TS net zijn hossel-tactiek op het meisje wou loslaten, kreeg hij ontzettend last van jeuk in zijn neus... Hierdoor moest deze baas het jeukende tumor uit zijn neus verwijderen... En toen ik met deze gevaarlijke en precieze operatie bezig was, schoot de levende puskop in een lach, waardoor deze baas hem angstaanjagend aankeek aangezien hij het pus-lava al uit de kleine vulkaantjes op zijn gezicht zag ontsnappen... Het was nu aftellen geblazen wanneer de uitbarsting zou plaatsvinden..
Mijn toekomstig gymvoer had het niet door, keek het pusmannetje aan en keek vervolgens naar mij.. En ook zij moest lachen... En ik wist niet waarom, aangezien deze jeukende kanker mij ontzettend dwars zat...
KLACHT: Pusmannetje en hosselvoer lachtte mij uit terwijl ik mij in een gevaarlijke, vervelende situatie bevond.