topquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Discussie is afgelopen, ik zet er een slotje op.
Mijn vader was een timmerman... oh, shit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
De Heere Jezus was de zoon van een arme timmerman
Ja, en jezus is ook achterlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
quote:
Die op fok! welquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsof standaard alle universitaire studenten van goede huize strebertjes zijn.
nonsense, in Nederland hoeft het met een bijbaan geen probleem te zijn. De overheid betaald bijna alles.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef wendytje het volgende:
arme mensen hebben geen geld voor een studie op de uni
Slimquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:19 schreef Dennitaj het volgende:
TS wordt dom genoemd, en zijn ouders zijn arm
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:19 schreef Dennitaj het volgende:
TS wordt dom genoemd, en zijn ouders zijn arm
Is toch ook zo? Zo lastig is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef Neroje het volgende:
Iedereen had universiteit kunnen doen, "Als ik maar had gewild"
Tsja, zo'n uitkering is geen vetpot héquote:
Nonsens. Echt niet iedereen kan een universitaire opleiding betalen ..quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef switchboy het volgende:
[..]
nonsense, in Nederland hoeft het met een bijbaan geen probleem te zijn. De overheid betaald bijna alles.
Als je ouderen weinig verdienen krijg je aanvullende beurs. Als je echt niet kan betalen kan je gewoon niet met geld omgaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:55 schreef iFries het volgende:
[..]
Nonsens. Echt niet iedereen kan een universitaire opleiding betalen ..
Dat is nu maar in de toekomst?????????quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je ouderen weinig verdienen krijg je aanvullende beurs. Als je echt niet kan betalen kan je gewoon niet met geld omgaan.
Kunnen we zelf invullen.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:08 schreef switchboy het volgende:
Intelligentie is wel voor een belangrijk gedeelte genetisch bepaald.
Nee omdat ze dom worden gehouden door de hogere rangorde en geen kansen krijgen. Daarom. Zit zelf in die wereld en weet hoe het aan toe gaat. Niemand laat buitenstaanders toe en geloof me mocht een kind van een arme ouder slim zijn dan wordt hij wel opgenomen in dezelfde rangorde maar breekt met zijn of haar familie op lange termijn. Zo zit het en niet anders.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:11 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom zijn de ouders arm?
Omdat ze te slim zijn?
Ligt maar net aan wat voor studie je volgt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Is toch ook zo? Zo lastig is het nou ook weer niet.
De bovenlaag bepaald en wat de rest doet is niet in hun belang. Verdeel en heers.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:18 schreef switchboy het volgende:
Daar worden ze anders toch alleen maar door naar beneden getrokken
Dude je bent wel heel erg paranoia. Iedereen kan zo de unie gaan doen hoor. En rangordesquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:14 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Nee omdat ze dom worden gehouden door de hogere rangorde en geen kansen krijgen. Daarom. Zit zelf in die wereld en weet hoe het aan toe gaat. Niemand laat buitenstaanders toe en geloof me mocht een kind van een arme ouder slim zijn dan wordt hij wel opgenomen in dezelfde rangorde maar breekt met zijn of haar familie op lange termijn. Zo zit het en niet anders.![]()
Ja studeren wel maar geloof me het is de realiteit. Het is een kliek die al eeuwenlang de dienst uitmaakt en ik zal ook niet tolereren dat iemand mijn plaats inneemt. Nee ons kostje is wel gekocht en soms laten we wel mensen toe die getalenteerd zijn maar dat is het dan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Dude je bent wel heel erg paranoia. Iedereen kan zo de unie gaan doen hoor. En rangordesje moet niet zoveel blowen.
Mijn moeder heeft al jaren een weduwe-uitkering en ik betaal mijn eigen universitaire studie hoor. Het is niet de makkelijkste weg, maar het kan welquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:55 schreef iFries het volgende:
[..]
Nonsens. Echt niet iedereen kan een universitaire opleiding betalen ..
Studeren kan iedereen maar hogerop komen in de maatschappij? Kan je dat? Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al jaren een weduwe-uitkering en ik betaal mijn eigen universitaire studie hoor. Het is niet de makkelijkste weg, maar het kan wel
maar hier doet iedereen minstens twee universitaire opleidingen.quote:
Precies en dat wilde ik ook zeggen met mijn berichtjes alleen niet iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar hier doet iedereen minstens twee universitaire opleidingen.
alleen de bovenlaag van NL is hier te vinden.
Hun taalgebruik onthult hun ware niveau.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar hier doet iedereen minstens twee universitaire opleidingen.
alleen de bovenlaag van NL is hier te vinden.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Hun taalgebruik onthult hun ware niveau.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
Ja uni kan iedereenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:43 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Studeren kan iedereen maar hogerop komen in de maatschappij? Kan je dat? Ben wel benieuwd.
Nee zo werkt het niet. Netwerken onderling en studentenverenigingen. Rijke elite hebben nog steeds onderling contackten en de beste baantjes worden vergeven aan vrienden, familie en bekende en daar komt niemand tussen of je moet echt een talent zijn. Dat is al vanaf de romeinse tijd al zo en zal ook in de toekomst zo blijven. De mindere banen blijven dan over en daar heeft inderdaad iedereen gelijke kansen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:14 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja uni kan iedereendenk het ook!
En wat bedoel je met hogerop komen? Als ik afgestudeerd ben, denk je dat ze dan bij een sollicitatie gaan vragen wat mn ouders verdienen
Wat jij wilquote:Op woensdag 30 september 2009 00:23 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Netwerken onderling en studentenverenigingen. Rijke elite hebben nog steeds onderling contackten en de beste baantjes worden vergeven aan vrienden, familie en bekende en daar komt niemand tussen of je moet echt een talent zijn. Dat is al vanaf de romeinse tijd al zo en zal ook in de toekomst zo blijven. De mindere banen blijven dan over en daar heeft inderdaad iedereen gelijke kansen.
Dit is echt zo jaren zestig.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:23 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Netwerken onderling en studentenverenigingen. Rijke elite hebben nog steeds onderling contackten en de beste baantjes worden vergeven aan vrienden, familie en bekende en daar komt niemand tussen of je moet echt een talent zijn. Dat is al vanaf de romeinse tijd al zo en zal ook in de toekomst zo blijven. De mindere banen blijven dan over en daar heeft inderdaad iedereen gelijke kansen.
Nee hoor 2009 en dat is de maatschappij. Alleen snappen de meesten het nog niet. Maar zo zit het in elkaar en altijd al geweest. Met uitzondering in de jaren 70 en begin 80 van de 20e eeuw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |