Na veel bloed, zweet en tranen hier dan eindelijk een nieuwe.

Jammer dat Lowlands al uitverkocht is of Ik ga er toch niet heen of Ik heb m'n kaartje(s) al
Terecht dat Pink Floyd wil dat EMI geen losse albumnummers verkoopt of Ze moeten niet zeuren, elk verkocht nummer is er een
Soldaat van Oranje heeft terecht de prijs voor beste filmmuziek gekregen of Dat had een andere film moeten zijn
De nieuwe video van Lady Gaga is inderdaad shockerend of Dat valt wel mee
Bij het kopen van een nieuwe auto test ik ook het geluid van de speakers uit of Daar denk ik dan niet aan
Na een concert koop ik altijd merchandise in vorm van posters/kleding e.d of Dat doe ik niet altijd
Privé schandalen rond artiesten zoals drugsgebruik of wapenbezit heeft invloed op mijn luistergedrag naar die artiesten of Dat staat er compleet los van
Fire Like This van Blood Red Shoes is beter dan hun debuutalbum Box of Secrets of Nee, Box of Secrets was beter
Op Koninginnedag ga ik naar het Museumplein of Ik ga ergens anders heen of Ik weet het nog niet
Ik kijk regelmatig op de officiële webpagina's van m'n favoriete artiesten of Ik vergeet vaak dat die sites überhaupt bestaan
Het Metallica concert is uit de hand gelopen door te weinig beschikbare kaarten of De organisatie kon er niets aan doen dat er zulke obsessieve fans rondlopen
Ik weet aan wie Jan Smit de titel 'Alles is weg' te danken heeft of Dat weet ik niet
Jammer dat Simply Red er mee stopt of Daar kan ik niet mee zitten
Ik weet naar welk bevrijdingsfestival ik ga of Dat weet ik nog niet of Ik ga naar geen van alle
Terecht dat U2 de best verdienende band is of Mijn katten zouden meer moeten verdienen
Mojo: "voorlopig geen metalfestivals meer in Nederland" - dat vind ik jammer of Dat vind ik niet erg
Ik heb dit jaar al 10 of meer albums gekocht of Daar kom ik nog niet aan
Als ik iemand anders mijn favoriete artiesten zie luisteren dan voelt het alsof ze een stukje van mij luisteren of Zo verbonden met de muziek voel ik me niet
Edit: heb wel het gevoel dat er een paar gerecyclede dilemma's tussen staan maar ik weet het niet zeker
[ Bericht 0% gewijzigd door Desunoto op 14-03-2010 11:09:09 ]