quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Goede zaak, zo dwingen ze meer mensen om te downloaden
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Goede zaak, zo dwingen ze meer mensen om te downloaden
Bankrekening vol centen ook, punt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Plank vol dvd's staat altijd wel tof.
Dit dusquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:56 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Bankrekening vol centen ook, punt?
Pronkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:56 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Bankrekening vol centen ook, punt?
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Eens, je wordt gestraft als je het origineel koopt
De argumenten die anti-piraterij fascisten gebruiken zijn tot op het bot stompzinnig. 'Want anders steel je ook niet'...ja dag...die mensen gaan totaal niet met hun tijd mee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef BasEnAad het volgende:
Werkt averechts ja, mijn sympathie voor die antipiraterijfascisten is tot een absoluut minimum gedaald. Walgelijke manier van communiceren en een belediging voor de eerlijke koper van een DVD.
Als het pas uit is, bestaan er alleen maar cam-versies op het internet...quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef Toryu het volgende:
En is de bioscoop is het precies hetzelfde. Moet je eerst al 20 minuten naar reclame gaan zitten kijken (terwijl je betaald), krijg je ook nog zo'n waarschuwing dat je niet mag cammen. Waarom zou iemand zo gek zijn om dat te doen? De film staat allang op internet tegen de tijd dat ie hier in de bioscoop komt...
Niet altijd, maar dan nog, waarom zou iemand het dan nog in zijn hoofd halen om een nieuwe CAM te maken? Daarom is die boodschap compleet overbodig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het pas uit is, bestaan er alleen maar cam-versies op het internet...
In Nederland wel ja als het een Amerikaanse film is. Je hebt gelijk, vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:31 schreef Toryu het volgende:
[..]
Niet altijd, maar dan nog, waarom zou iemand het dan nog in zijn hoofd halen om een nieuwe CAM te maken? Daarom is die boodschap compleet overbodig.
Ik vind de argumenten in het BREIN filmpje eigenlijk nog leuker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:29 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
De argumenten die anti-piraterij fascisten gebruiken zijn tot op het bot stompzinnig. 'Want anders steel je ook niet'...ja dag...die mensen gaan totaal niet met hun tijd mee.
precies, de enigen die die brein meuk te zien krijgen zijn de mensen die WEL betalen.... die worden dus gestraft voor hun aankoop, of gedwongen hun gekochte dvd te rippen om van de verplichte vertraging af te zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:15 schreef vijfhonderd het volgende:
Ik snap t ook niet. De piraterij houdt je er helemaal niet mee tegen.
Sterker nog: mensen gaan juist downloaden zodat ze die k*treclames tegen piraterij niet meer hebben.
moet je een BBC Comedy Collection DVD kopen, duurt 4 !!!!! minuten voordat je eindelijk mag kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Toevallig loop ik er net als TS tegenaan.
Een GEKOCHTE DVD, en na het kiezen van de taal word ik geconfronteerd met dat Piracy is Stealing BREIN-achtig geneuzel, wat niet te skippen blijkt.
Belachelijk, bij voorbaat ben je verdacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |