Heb je het nou nog niet door? Japsnars kan geen harde tepels krijgen. Ben benieuwd of dat het enige is wat niet hard wordt.quote:
Ik ben iemand uit je gezinquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik eb instructies dat ik niet meer naar mn werk mag als iemand in mn gezin dat heeft
Ik zal je vertellenquote:
Doe geen moeite.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
op komt, ja ik weet het, stom enzo, maar ik ga er zo aan beginnen, ik ben te lui om verschillende schermpjes open te zetten.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je het nou nog niet door? Japsnars kan geen harde tepels krijgen. Ben benieuwd of dat het enige is wat niet hard wordt.
[ afbeelding ]
quote:Van der Vaart in wedstrijdselectie
Bij Real Madrid zijn voor het Champions League-duel met Olympique Marseille net genoeg spelers geblesseerd om de weg vrij te maken.
Ja, maar jij bent vrouw en hebt dus niks te vinden.quote:
Ow jawelquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
Mannen weten gewoon niet wat ze er mee aan moeten.
Een ICT-er die mij raar vindtquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb jou altijd al raar gevonden, maar nu
Jij kent de verkeerde mannen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
Leg dat dan eens haar fijn uitquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |