WHAHAHHAHAHAAHAHAHHAquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Tassiepassie het volgende:
doe het licht aan dan ziet ze het beter
quote:
Thanks brada, real wigga's till the mf end.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht alleen in de SC harde tepels aan te treffen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:33 schreef zovty het volgende:
Gewoon een lamp uit het schap rukken het schaap aan de haren mee naar de kassa sleuren, dan in de auto schoppen en thuis kan ze zelf die lamp ophangen maar de stroom mag er niet af want je bier moet koud blijven.
Wijven zijn gewoon kanker zonder penis.
quote:
Ik beschrijf niet heel mijn leven op een profielpagina.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
HOAX!! je hebt geen relatie volgens je profiel.
Je neemt fok niet serieusquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:24 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik beschrijf niet heel mijn leven op een profielpagina.
Dit is geenhyves
Vrouwen gaan dan ook niet per se naar een winkel om iets te kopen, is logischquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo, eindelijkik ben thuis...
en wat heeft ze gekocht? NIETS
Tsja, ik stap niet vaak een kledingwinkel uit zonder iets gekocht te hebben. En 't duurt niet langer dan 15 minuten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef Henno het volgende:
[..]
Vrouwen gaan dan ook niet per se naar een winkel om iets te kopen, is logisch
Ik doe het voor de helft: TS, pak een knuppel en net zolang rammen tot ze ja zegt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
TS zit echt onder de plak van zijn vrouw.
Een 4daagse cursus Assertiviteit doet tegenwoordig nog geen 2000 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |