quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef vosss het volgende:
Henny Huisman heeft nooit in de twwede kamer gezeten, lamlul.
Ow en verder UTFS, meer dan zat niet grappige topics hierover
Of: Laten we met z'n allen aardappelen rapenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef BoerBert het volgende:
'Recht voor z'n raap' vertalen als 'Right for his rape'...;(
Die grap ging over Henny Huisman en niet over iemand in de tweede kamer en dat was een typoquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:35 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Waar staat Henny Huisman?
Ik heb het ook over de tweede kamer, niet de twwede kamer
Die lijkt me juist bewust gekozen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef oxy.moroni het volgende:
Ik zag onlangs op een vrachtwagen "Far away the best" staan. Ik moest hard op lachen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:40 schreef mp_40_fan het volgende:
"Make that the cat wise, im crazy henkie not!"
Toch nog wel de mooiste die ik ooit gehoord heb
Is dat boekje wel leuk voor Engelsen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:44 schreef _The_General_ het volgende:
Heerlijk boekje, ik heb het al aan diverse Britten cadeau gegeven!
Dat boekje is voor niemand leuk, en elke week komt er weer een topic over waarin iemand het leuk vindt en dat maakt het alleen maar minder leuk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dat boekje wel leuk voor Engelsen?
Want die kennen al die Nederlandse spreekwoorden natuurlijk niet en voor hen zijn het gewoon random uitspraken die nergens op slaan...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:32 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat boekje is voor niemand leuk, en elke week komt er weer een topic over waarin iemand het leuk vindt en dat maakt het alleen maar minder leuk.
Ja of in de supermarkt vragen: "do you have raped cheese?" als je geraspte kaas wil.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef BoerBert het volgende:
'Recht voor z'n raap' vertalen als 'Right for his rape'...;(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |