Dus eigenlijk moeten wij je helpen met school. Mag niet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef DeTreinreiziger het volgende:
(ps.: dit is btw ook een opdracht voor school)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef DeTreinreiziger het volgende:
Ik ben op zoek naar een heleboel mensen die het met mij eens zijn :
Normen en waarden in de trein zijn allang verdwenen..
Ik reis dagelijks ( vaak tijdens de spits), jij ook ?
En elke keer als je op je eindbestemming bent en uit wilt stappen staat er een grote groep andere treinreizigers die geen zin heeft hebben om even aan de kant te gaan ! Zo gaat het uitstappen echt niet sneller..
Waarom zijn er niet gewoon aparte in- en uitgangen of zo?
Anyway, ik ben op zoek naar mensen die dit probleem ook zien. En samen met mij naar een oplossing willen zoeken OF in ieder geval willen meedoen met andere mensen duidelijk maken dat ze geen geduld en fatsoen meer hebben.
Groetjes !
De Treinreiziger!![]()
als je zelf niet zo goed Nederlands kunt, staat het beetje dom om andere mensen te gaan verbeterenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
Enne, oplossing: sportschool en veel eiwitten.
De meeste groepsaanduidende woorden fungeren als kern van het onderwerp; de persoonsvorm bij zo'n onderwerp is daarom enkelvoudig. Juist is dus:quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef DeTreinreiziger het volgende:
Ik ben op zoek naar een heleboel mensen die het met mij eens zijn :
Normen en waarden in de trein zijn allang verdwenen..
Ik reis dagelijks ( vaak tijdens de spits), jij ook ?
En elke keer als je op je eindbestemming bent en uit wilt stappen staat er een grote groep andere treinreizigers die geen zin heeft om even aan de kant te gaan ! Zo gaat het uitstappen echt niet sneller..
Waarom zijn er niet gewoon aparte in- en uitgangen of zo?
Anyway, ik ben op zoek naar mensen die dit probleem ook zien. En samen met mij naar een oplossing willen zoeken OF in ieder geval willen meedoen met andere mensen duidelijk maken dat ze geen geduld en fatsoen meer hebben.
Groetjes !
De Treinreiziger!![]()
Dit was gewoon een inkoppertje hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef cafca het volgende:
[..]
als je zelf niet zo goed Nederlands kunt, staat het beetje dom om andere mensen te gaan verbeteren
Ja, en fout verbeterd, eikel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dit was gewoon een inkoppertje hoor.
Hoezo? Jij verbetert iets wat goed is naar iets wat niet goed is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wat een faal zeg.... iemand verbeteren terwijl die het goed doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
Enne, oplossing: sportschool en veel eiwitten.
lamaquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef Lolque het volgende:
[..]
Waarom leg je het nog een keer uit?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef IBAZ het volgende:
Wat ik al eerder postte.
De meeste groepsaanduidende woorden fungeren als kern van het onderwerp; de persoonsvorm bij zo'n onderwerp is daarom enkelvoudig. Juist is dus:
- Een groep ambtenaren ging op werkbezoek.
- Een menigte demonstranten had zich verzameld.
- Een bende hooligans heeft vernielingen aangericht.
- Een kudde schapen liep te grazen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Lolque het volgende:
[..]
*Schaam schaam*
Wat moet het dan wel zijn?
wtf?![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef IBAZ het volgende:
[..]
De meeste groepsaanduidende woorden fungeren als kern van het onderwerp; de persoonsvorm bij zo'n onderwerp is daarom enkelvoudig. Juist is dus:
- Een groep ambtenaren ging op werkbezoek.
- Een menigte demonstranten had zich verzameld.
- Een bende hooligans heeft vernielingen aangericht.
- Een kudde schapen liep te grazen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef katerwater het volgende:
Zijn er eigenlijk ooit normen en waarden geweest op de trein?
Nee, maar wel joden en zigeuners.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef katerwater het volgende:
Zijn er eigenlijk ooit normen en waarden geweest op de trein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |