abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73215406

Fiona Pilkington (links) en haar dochter Francecca Hardwick.

Tien jaar lang werden een Britse alleenstaande moeder en haar mentaal gehandicapte dochter gepest en bedreigd door een groep jongeren uit hun straat. Tientallen keren telefoneerde ze naar de politie en ze riep ook de hulp van de sociale autoriteiten in. Zonder gevolg echter. In oktober 2007 was de 38-jarige vrouw de pesterijen beu. Ze stak zichzelf en haar 18-jarige dochter Francecca in een auto in brand.

Autoriteiten mee schuldig
Een jury heeft nu na een gerechtelijk onderzoek geoordeeld dat de politie en andere autoriteiten mee schuld hebben aan de dood van de beide vrouwen. Volgens de jury wisselden de politie en de sociale autoriteiten geen informatie uit en onderschatten ze de situatie. Niemand reageerde gepast op de telefoontjes van de vertwijfelde vrouw, luidt het.

Nachtjapon uittrekken
Jongeren, sommige nauwelijks tien jaar, bekogelden het huis van de alleenstaande moeder met eieren en stenen, een bende van zestien jongeren dwong dochter Francecca om haar nachtjapon uit te trekken. Haar broer werd met een mes bedreigd en met een ijzeren stang bewerkt.

Excuses
De politie van het graafschap Leicestershire heeft zich intussen openlijk verontschuldigd. De onafhankelijke onderzoekscommissie van de politie (IPCC) heeft een onderzoek aangekondigd. De Britse premier Gordon Brown stelt maatregelen tegen asociaal gedrag in het vooruitzicht. (dpa/eb)

Bron

Toch erg dat zelfs de politie niet eens de moeite doet om je te komen helpen.
pi_73215459
kinderen van nog geen 10 jaar?
Die hebben toch ook ouders... ongelofelijk verhaal dit weer.
pi_73215500
Ook in Engeland staan ze liever te flitsen?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 17:31:21 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73215784
Mooi fietsenrekkie heur
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_73215798
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:56:56 #6
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_73216506
de politie is je beste vriend
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
pi_73216534
Ik vind die vrouw ook best wel schuldig.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:59:04 #8
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73216557
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:58 schreef Sjaakmat het volgende:
Ik vind die vrouw ook best wel schuldig.

Wou net zeggen.

Als je liever jezelf en je kind doodt dan voor jezelf op te komen dan kan ik er eigenlijk geen traan meer om laten, hoe tragisch ook.
Intelligent, but fucked up.
pi_73216690
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wou net zeggen.

Als je liever jezelf en je kind doodt dan voor jezelf op te komen dan kan ik er eigenlijk geen traan meer om laten, hoe tragisch ook.
Ze heeft toch heel vaak hulp ingeroepen, maar is nooit geholpen?
Die vrouw moet wanhopig geweest zijn en ten einde raad, anders doe je zoiets niet.
Dat kinderen van 10 jaar in staat zijn tot zulke treiterijen, dat vind ik zorgwekkend. Waar waren hun ouders?
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:05:32 #10
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73216721
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die vrouw moet wanhopig geweest zijn en ten einde raad, anders doe je zoiets niet.
Dat kinderen van 10 jaar in staat zijn tot zulke treiterijen, dat vind ik zorgwekkend. Waar waren hun ouders?
De politie bellen is iets anders dan voor jezelf opkomen.

Die geven niet thuis. Dan wordt het tijd voor minder conventionele methoden om tenminste de aandacht te krijgen die je verdient.
pi_73216777
Wat erg zeg. Rust zacht. Ik hoop dat ze vrede hebben.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:07:29 #12
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_73216785
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Die geven niet thuis. Dan wordt het tijd voor minder conventionele methoden om tenminste de aandacht te krijgen die je verdient.
Je gebt helemaal gelijk, die vrouw had die kinderen in de fik moeten steken

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_73216790
quote:
Dat dus, na 10 jaar treiteren en constant aangeven dat je de situatie niet alleen afkunt slaan wel een keer je stoppen door, zeker als je zelf ook weet dat je er werkelijk waar niet uit ziet. Het houdt ergens op.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_73216798
quote:

[..]

Ik probeer deze zin te begrijpen. Door toch te gebruiken zeg je hier dat ze er min of meer alles aan heeft gedaan om het 'netjes' op te lossen, toch? Zo van... ja, ze kon nou eenmaal niet anders.

Ik vind het eerlijk gezegd zorgwekkender wanneer je als volwassen vrouw zo slecht met pesterijen van kleine kinderen om kunt gaan dat je je dochter en jezelf maar afmaakt. Ik bedoel, hele stoute kinderen hoor, maar daarvan gaat mijn ene wenkbrauw net iets meer omhoog staan.
pi_73216809
quote:

[..]

Wel ja, want iedere moeder is natuurlijk ook een Rambo in spe
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_73216810
quote:

[..]

Maar wat dan?
pi_73216820
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat dus, na 10 jaar treiteren
En dat geloof ik dus niet hè. Dat kinderen van 10 al 10 jaar treiteren. Hoe kan dat nou?
pi_73216917
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

En dat geloof ik dus niet hè. Dat kinderen van 10 al 10 jaar treiteren. Hoe kan dat nou?
Ze werd al 10 jaar getreiterd, en was het mikpunt. Zij en haar dochter.
Benieuwd hoelang jij het vol zou houden als je gepest wordt en nergens hulp krijgt.

'Stoute' kinderen? Milde benaming hoor
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:13:42 #19
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73216944
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wel ja, want iedere moeder is natuurlijk ook een Rambo in spe
Tsja, blijf jezelf en elkaar vooral hulpeloos vinden.

Weet je zeker dat je het onderspit delft. En jezelf onderwijl nog gevat vinden ook waarschijnlijk

ALLES wat herrie maakt, schopt, schreeuwt en slaat is in eerste instantie voldoende.

Want ehhh... tegen jochies van 12 is geen Rambo nodig. En een boze moeder zou idd heel goed een Rambo in spé kunnen zijn.
pi_73216955
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze werd al 10 jaar getreiterd, en was het mikpunt. Zij en haar dochter.
Benieuwd hoelang jij het vol zou houden als je gepest wordt en nergens hulp krijgt.

'Stoute' kinderen? Milde benaming hoor
Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen? Ze had duidelijk hulp nodig ja, maar ik denk niet dat die kinderen haar grootste probleem waren.
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:15:25 #21
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73216995
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je gebt helemaal gelijk, die vrouw had die kinderen in de fik moeten steken

Ja, want dat zei ik ook he?

Sjezus wat een dom, hulpeloos volk hier. Nogal wiedes dat een geperoxideerde dikke pinda ze moet redden van de bloeddorstige moslimhordes.

Zoek het lekker uit samen
pi_73217031
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen? Ze had duidelijk hulp nodig ja, maar ik denk niet dat die kinderen haar grootste probleem waren.
Wellicht van de politie? Dat zou je toch kunnen verwachten lijkt mij.
En ja, die pesterijen waren wél haar grootste probleem als je het stuk leest. Dat heeft haar over the edge geduwd.
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:16:57 #23
165512 MASD
Music is dead.
pi_73217039
Boh, jezelf in een auto in de fik steken. Maak dan een leiding van de uitlaat door een raampje, minder pijnlijk.
Long live music.
pi_73217061
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja, want dat zei ik ook he?

Sjezus wat een dom, hulpeloos volk hier. Nogal wiedes dat een geperoxideerde dikke pinda ze moet redden van de bloeddorstige moslimhordes.

Zoek het lekker uit samen
Huh?
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:19:34 #25
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73217113
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh?
Tsja...

Men vindt het doodnormaal dat dat wijf zichzelf en haar kind in de hens steekt, maar ik ben gek omdat ik vind dat ze iets meer had kunnen doen dan vergeefs wachten op de politie.

Dan ben ik er weer ff klaar mee. Mij iets te typisch FOK. Niets persoonlijks verder.
pi_73217127
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wellicht van de politie? Dat zou je toch kunnen verwachten lijkt mij.
Wat zou jij als politieagent in zo'm geval doen dan? Of van ze verwachten?
quote:
En ja, die pesterijen waren wél haar grootste probleem als je het stuk leest. Dat heeft haar over the edge geduwd.
Tja kijk... Ik vind haar reactie niet normaal en wijt die aan een groter onderliggend probleem. Wat dat precies is weet ik ook niet, maar ik kan pesten beter begrijpen dan moord en kindermoord.
pi_73217148
Politie is er toch juist om de zwakkeren te beschermen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73217153
Iemand vermoord niet zomaar zn kind en pleegt niet zomaar zelfmoord.. Hoe wanhopig moet je zijn om die daad als enig redmiddel te zien
Na 10 jaar treiteren en wanhopig naar hulp zoeken, maar die niet krijgen, was die vrouw blijkbaar zo wanhopig dat ze dat als enige oplossing zag .
pi_73217163
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen?
Jeugdbendes met enkele meelopertjes van 10 jaar. Dat zegt niets over de
samenstelling van de rest van de groep die beduidend ouder zijn.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73217178
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Wat zou jij als politieagent in zo'm geval doen dan? Of van ze verwachten?
[..]

Tja kijk... Ik vind haar reactie niet normaal en wijt die aan een groter onderliggend probleem. Wat dat precies is weet ik ook niet, maar ik kan pesten beter begrijpen dan moord en kindermoord.
Natuurlijk is haar reactie niet normaal, ik denk dat ze geen enkele uitweg meer zag, anders doe je je kind en jezelf zoiets vreselijks niet aan.
pi_73217181
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
Iemand vermoord niet zomaar zn kind en pleegt niet zomaar zelfmoord.. Hoe wanhopig moet je zijn om die daad als enig redmiddel te zien
Na 10 jaar treiteren en wanhopig naar hulp zoeken, maar die niet krijgen, was die vrouw blijkbaar zo wanhopig dat ze dat als enige oplossing zag .
Dat grijpt mij stiekem best wel aan, weet je dat.
Vind het een heftig bericht.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73217187
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat grijpt mij stiekem best wel aan, weet je dat.
Vind het een heftig bericht.
Het is toch zo..?
pi_73217196
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Jeugdbendes met enkele meelopertjes van zelfs 10 jaar. Dat zegt niets over de
samenstelling van de rest van de groep die beduidend ouder zijn.
Als dat niets zegt over de samenstelling, hoe weet je dan dat ze beduidend ouder zijn?
pi_73217203
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk is haar reactie niet normaal, ik denk dat ze geen enkele uitweg meer zag, anders doe je je kind en jezelf zoiets vreselijks niet aan.
Dan zit er toch zeg maar een steekje los?
pi_73217204
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Sjaakmat het volgende:
Ze wisselen elkaar af, nemen het stokje over ? Wij wisten vroeger ook via onze oudere broers etc waar de mongolen woonden en de mensen die snoep gaven. Ik heb 15 jaar nadat mijn broer achterna was gezeten door boer 'Pinda' de proef op de som genomen en hem keihard uitgescholden voor zijn huis, en wat denk je ? het werkte, ik kreeg een shovel achter me aan.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_73217220
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef capricia het volgende:
Niet alleen de zwakkeren.
pi_73217234
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Het is toch zo..?
Ja, ben het met je eens. Ik vind het heel erg triest.
Wat een leiden en ellende moeten die mensen wel niet gehad hebben om zover te komen.
En ook nog voor zoveel jaar.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73217237
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Tsja...

Men vindt het doodnormaal dat dat wijf zichzelf en haar kind in de hens steekt, maar ik ben gek omdat ik vind dat ze iets meer had kunnen doen dan vergeefs wachten op de politie.

Dan ben ik er weer ff klaar mee. Mij iets te typisch FOK. Niets persoonlijks verder.
Okee , snap het.
Maar wat had ze dan concreet kunnen doen? Geef eens een voorbeeld?
pi_73217279
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ze wisselen elkaar af, nemen het stokje over ? Wij wisten vroeger ook via onze oudere broers etc waar de mongolen woonden en de mensen die snoep gaven. Ik heb 15 jaar nadat mijn broer achterna was gezeten door boer 'Pinda' de proef op de som genomen en hem keihard uitgescholden voor zijn huis, en wat denk je ? het werkte, ik kreeg een shovel achter me aan.
.
En heb je daar achteraf geen spijt van dan?
Ik heb dat wel met sommige dingen die ik in mijn jeugd uitgehaald heb.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73217285
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
Verschrikkelijk vind ik het. Wat een nalatigheid van de instanties.
pi_73217325
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Dan zit er toch zeg maar een steekje los?
Uiteindelijk wel ja, er is iets geknapt denk ik. Na 10 jaar treiteren. Moet je je eens voorstellen. 10 jaar! En niemand die je helpt.
pi_73217354
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

.
Kijk, zo kan het ook.
pi_73217401
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef capricia het volgende:
En heb je daar achteraf geen spijt van dan?
Ik heb dat wel met sommige dingen die ik in mijn jeugd uitgehaald heb.
Van die boer uitschelden ? Nee, want toen mijn broer op de vlucht sloeg (hij stond te pissen in de sloot), zeek hij eerst tegen het schrikdraad aan, ik moest gewoon een rekening vereffenen zeg maar.

Maar nee, ik heb wel ergere dingen gedaan, ik heb ook mensen gepest en heb gewoon op mijn flikker gekregen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen zozeer heb gepest dat het problemen ging geven, ik had al vrij vroeg een besef van grenzen denk ik.
Eigenlijk sinds mijn pubertijd sloeg het zelfs over in een soort moraalridder houding, ik heb er altijd een teringhekel aan gehad als mensen op zwakkeren afgeven en kan dan moeilijk mijn mond houden.

Ow en spijt ? Nee joh, je bent jong en een kutjoch !
pi_73217444
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:28 schreef Sjaakmat het volgende:
Kijk, zo kan het ook.
Boer Pinda was dan ook een beer van een kerel en weinigen wisten van die bijnaam, mijn vader was zo handig om het ons op vroege leeftijd te vertellen .... .

Niet echt heel vergelijkbaar dus.
pi_73217469
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wou net zeggen.

Wanneer je alles hebt geprobeerd en niets helpt? Ik denk dat ik keihard ging werken en die etterbakken betaald liet wegwerken uit de buurt.

Veel mensen die toch de nette oplossing proberen en zien dat ze er zelf wel gevolgen van zullen ondervinden wanneer ze terug gaan slaan.
quote:
Tientallen keren telefoneerde ze naar de politie en ze riep ook de hulp van de sociale autoriteiten in. Zonder gevolg echter
Laten we vooral deze niet uit het oog verliezen.

Is verhuizen trouwens al in het rijtje voor gekomen? Of heeft dit niets geholpen? Ik hoop in ieder geval dat de spijtgevoelens wel zullen komen voor die etterbakken. Denk dat ze anders andere slachtoffers zullen uitzoeken.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_73217484
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef elcastel het volgende:

[..]

Boer Pinda was dan ook een beer van een kerel en weinigen wisten van die bijnaam, mijn vader was zo handig om het ons op vroege leeftijd te vertellen .... .

Niet echt heel vergelijkbaar dus.
Nou, die vrouw lijkt me anders ook best flink.
pi_73217496
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef elcastel het volgende:

[..]

Van die boer uitschelden ? Nee, want toen mijn broer op de vlucht sloeg (hij stond te pissen in de sloot), zeek hij eerst tegen het schrikdraad aan, ik moest gewoon een rekening vereffenen zeg maar.

Maar nee, ik heb wel ergere dingen gedaan, ik heb ook mensen gepest en heb gewoon op mijn flikker gekregen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen zozeer heb gepest dat het problemen ging geven, ik had al vrij vroeg een besef van grenzen denk ik.
Eigenlijk sinds mijn pubertijd sloeg het zelfs over in een soort moraalridder houding, ik heb er altijd een teringhekel aan gehad als mensen op zwakkeren afgeven en kan dan moeilijk mijn mond houden.

Ow en spijt ? Nee joh, je bent jong en een kutjoch !
Bedoelde vooral dat pesten.
Ik heb wel spijt van sommige dingen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73217507
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Als dat niets zegt over de samenstelling, hoe weet je dan dat ze beduidend ouder zijn?
Als die etterbakken al 10 jaar bezig zijn? bedenk dat zelf maar. (iig 16jr)
Journaal item(video)
http://www.demorgen.be/dm(...)ie-en-overheid.dhtml
pi_73217545
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef capricia het volgende:
De politie wel, maar de wet niet
pi_73217554
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Als die etterbakken al 10 jaar bezig zijn? bedenk dat zelf maar.
Ik geloof ook in de estafettetheorie van elcastel hierboven.
pi_73217573
Wat erg!
pi_73217649
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Of je gelooft de videobeelden van die jeugdbendes. Die knullen zijn echt geen 10 jaar.
wat de "estafettetheorie" niet uitsluit overigens.
pi_73217855
Je kunt het ook zo zien dat die vrouw haar dochter op deze manier beschermt tegen nog meer pesterijen.
Erg dat dit voor haar de enige manier is om dat te doen..
pi_73218366
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

En dat is? Ze worden vanzelf wel wijzer? Nou en? Dan is er de volgende generatie. Er wordt hier gepost of het normaal is om gehandicapten te pesten?

Nou ja, bij mij was het ze twee keer gelukt. De derde keer zouden ze niets liever willen dan bij moeders aan de borst hangen. Voor elke groep is er een ander soort groep. En delegeren ben ik goed in

Mijn ouders zouden me alle hoeken van de kamer laten zien wanneer ik iemand ging pesten (vooral wanneer het gehandicapten waren) met een hele groep om me heen.

Lafaard zouden ze mij noemen, en terecht.

En ouders doen er dus ook al geen bal meer aan?
pi_73218418
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

En dat is? Ze worden vanzelf wel wijzer? Nou en? Dan is er de volgende generatie. Er wordt hier gepost of het normaal is om gehandicapten te pesten?
Dat is inderdaad best wel normaal ja, gebeurt veel. Net zoals mensen met een bril, sproetjes, rood haar en boeren die pinda heten veel gepest worden. Jezelf en je dochter in de fik steken daarentegen...
pi_73218498
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Tsja...

De pot verwijt de ketel. Het is juist jóuw gedrag dat typisch Fok! is: het slachtoffer in een daderrol duwen. Net zoals met die aangereden motoragent ("die agent stond daar ook levensgevaarlijk") en die kerel met z'n omgeduwde Smart ("je verdient het als je zo'n lelijke auto koopt").

Bovendien heb je een totaal verkeerd beeld van de situatie. Zo schrijf je:
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Want ehhh... tegen jochies van 12 is geen Rambo nodig. En een boze moeder zou idd heel goed een Rambo in spé kunnen zijn.
De wreedheid van jeugdig Brits tuig is niet te onderschatten. We hebben het hier over volk dat mensen in bendes van 16 man met ijzeren staven in elkaar slaat (zie OP), niet over pesterige Nederlandse jochies die je weg krijgt door "ik bel je moeder!" te roepen. De moeder van dit volk is trouwens evengoed een aso die het wel best vindt dat die lelijke gehandicapten haar wijk uit worden gepest.

Ook de aanname dat de moeder zelf niets heeft proberen te doen is op werkelijk niets gebaseerd.
pi_73218559
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:05 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Dat is inderdaad best wel normaal ja, gebeurt veel. Net zoals mensen met een bril, sproetjes, rood haar en boeren die pinda heten veel gepest worden. Jezelf en je dochter in de fik steken daarentegen...
Dus omdat het veel gebeurt is het normaal?
Deze vrouw is 10 jaar gepest, besef je dat wel? En niemand die zich het lot van haar en haar kind aantrok.
Ze moet zich de eenzaamste mens op de wereld gevoeld hebben.
pi_73218574
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus omdat het veel gebeurt is het normaal?
Ja, per definitie.
pi_73218610
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef Sjaakmat het volgende:
Nou, die vrouw lijkt me anders ook best flink.
Geloof me, boer Pinda was zeg maar de pindarots in de branding, type muiter.
pi_73218737
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:05 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ik vind het dan best normaal om de pesters zo te behandelen dat ze nooit meer buiten willen komen.
Lichamelijk mag ik ze niet mishandelen, maar geestelijk zullen ze niet veel verder meer komen dan in de kut van hun moeder te willen kruipen.

Ik vind pesten op dergelijke wijze (zoals de OP beschreef) dus niet normaal. En gehandicapten pesten dus al helemaal niet.
pi_73218780
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ik vind het dan best normaal om de pesters zo te behandelen dat ze nooit meer buiten willen komen.
Lichamelijk mag ik ze niet mishandelen, maar geestelijk zullen ze niet veel verder meer komen dan in de kut van hun moeder te willen kruipen.

Ik vind pesten dus niet normaal. En gehandicapten pesten dus al helemaal niet.
Ik ook niet. En vind het best zorgelijk dat er mensen zijn die dit wél normaal vinden.
pi_73218825
quote:

[..]

Lichamelijk mag ik ze niet mishandelen
Van mij mag je ze best een paar flinke tikken geven hoor.
pi_73218861
quote:

[..]
Ik vind pesten op dergelijke wijze (zoals de OP beschreef) dus niet normaal. En gehandicapten pesten dus al helemaal niet.
idd de zwakkere uit de samenleving, die zich minder of nauwelijks kunnen verweren , stoer hoor
pi_73219121
Om even een beeld te geven van de daders:

When we ask the boys whether they were to blame for the deaths of Fiona Pilkington and her daughter, they flatly deny it.

Ross, indeed, says he couldn’t have been at the Pilkington house on the night she died – he was in prison.

(...)

Mrs Simmons, who has been married to her builder husband for 22 years, insists Alex is not responsible.

She says: ‘Alex is not an angel but he’s not a bad boy and he wasn’t there that day. He is always in bed by 11pm.’ That might have something to do with a curfew imposed under the Asbo that Alex has, though he won’t say what it is for.

(...)

According to one, the boys have no parental influence whatsoever.

She said: ‘Their parents say they have “special needs”, but those kids know the difference between right and wrong.

‘Their parents just don’t care. Alex’s mother is always drinking, and so is Steven.

‘He can be violent, especially when he’s drunk. He has told me to “keep my ****ing mouth shut” or I’ll have his fist through it.’

Alex has boasted he has twice been expelled from school for ‘fighting with teachers’.

Koetsjiekoe, lieve 10-jarige jongetjes. Even Rambo spelen en ze zijn zo weg.
pi_73219657
quote:
[b]Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Jij loopt wel een blokje om als zo'n jochie al wel twee keer van school geschorst is geweest?
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:18:27 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73220601
Wel revolutionair dat nu politie verantwoordelijk gesteld wordt. Dat zouden ze in NL ook moeten doen. Net als bij rechters etc. Niet alleen maar een vet salaris vangen ongeacht de consequenties van je falen, maar daadwerkelijk verantwoordelijkheid dragen.
The End Times are wild
pi_73220700
Maar wat ik niet snap, als het huis van die vrouw bekogeld werd met eieren en stenen, wat deden de buren? Die moeten dat toch gezien/ gemerkt hebben
pi_73220703
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:
Wel revolutionair dat nu politie verantwoordelijk gesteld wordt. Dat zouden ze in NL ook moeten doen. Net als bij rechters etc. Niet alleen maar een vet salaris vangen ongeacht de consequenties van je falen, maar daadwerkelijk verantwoordelijkheid dragen.
Ja, eens.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73220871
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef Pannenkoeken het volgende:
Maar wat ik niet snap, als het huis van die vrouw bekogeld werd met eieren en stenen, wat deden de buren? Die moeten dat toch gezien/ gemerkt hebben
Misschien wáren het haar buren wel.
pi_73220936
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:
Verantwoordelijk gesteld worden is een ding, verantwoordelijkheid nemen is een ander.
quote:
Fiona Pilkington police chief Matt Baggott refuses to apologise
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article6853851.ece
pi_73220937
Het laat m.i. ook zien waar pesten toe kan leiden...
Echt, pesten is niet onschuldig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73220969
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien wáren het haar buren wel.
Er zijn ook meerder buren verhuisd om dezelfde reden.
pi_73221932
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:48 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Jij loopt wel een blokje om als zo'n jochie al wel twee keer van school geschorst is geweest?
Misschien. Ik vind zijn ASBO, zijn drinkende ouders en zijn tot gevangenisstraf veroordeelde broer ook wel overtuigende argumenten om toch maar in een andere wijk op zoek te gaan naar een woning.
pi_73221961
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Misschien. Ik vind zijn ASBO, zijn drinkende ouders en zijn tot gevangenisstraf veroordeelde broer ook wel overtuigende argumenten om toch maar in een andere wijk op zoek te gaan naar een woning.
Hé, dat was misschien ook wel een oplossing geweest!
pi_73222109
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Om even een beeld te geven van de daders:

[ afbeelding ]

When we ask the boys whether they were to blame for the deaths of Fiona Pilkington and her daughter, they flatly deny it.

Ross, indeed, says he couldn’t have been at the Pilkington house on the night she died – he was in prison.

(...)

Mrs Simmons, who has been married to her builder husband for 22 years, insists Alex is not responsible.

She says: ‘Alex is not an angel but he’s not a bad boy and he wasn’t there that day. He is always in bed by 11pm.’ That might have something to do with a curfew imposed under the Asbo that Alex has, though he won’t say what it is for.

(...)

According to one, the boys have no parental influence whatsoever.

She said: ‘Their parents say they have “special needs”, but those kids know the difference between right and wrong.

‘Their parents just don’t care. Alex’s mother is always drinking, and so is Steven.

‘He can be violent, especially when he’s drunk. He has told me to “keep my ****ing mouth shut” or I’ll have his fist through it.’

Alex has boasted he has twice been expelled from school for ‘fighting with teachers’.

En de buurt doet niets tegen die paar etterbakken? Het zijn er maar een paar Hoop niet dat ze zo stonden te poseren na het bekend worden van de zelfmoord.
pi_73222338
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

En de buurt doet niets tegen die paar etterbakken? Het zijn er maar een paar Hoop niet dat ze zo stonden te poseren na het bekend worden van de zelfmoord.
Het zijn er niet maar een paar. Zoals in de OP te lezen is waren ze soms wel met z'n 16'en.
pi_73222507
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Het zijn er niet maar een paar. Zoals in de OP te lezen is waren ze soms wel met z'n 16'en.

16 kinderen, dus ook genoeg ouders van die kinderen die iets goed fout doen.
pi_73222784
quote:
His mother warns us not to accept Alex’s offer to ‘cuddle’ the creature because it bites
Let vooral op de volgende woordjes.

En dan zeggen. Hij doet verder niets. Is diep van binnen een goede jongen...right!
pi_73222884
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ja, las het hele stuk net. Werkelijk! en dat dan de buurt verder niets doet.

Maar het zal wel weer theedrinken worden.
pi_73223382
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

De mensen die gepest werden zijn nu dood. De bewoners die niet wilden ingrijpen zitten nu zelf in de pot om als lot getrokken te worden.

Niets verhuizen dus. Laat ze daar maar mooi zitten.Dit zijn de mensen waar de buurt zelf voor gekozen heeft, anders hadden ze er wel wat tegen gedaan.

Ik stond trouwens wel versteld van de grote huizen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73224150
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Niets verhuizen dus. Laat ze daar maar mooi zitten.Dit zijn de mensen waar de buurt zelf voor gekozen heeft, anders hadden ze er wel wat tegen gedaan.
Beetje kortzichtige opmerking wmb.
Tegen jeugdbendes kun je nou eenmaal weinig doen, zeker als je nergens steun
krijgt of je klacht gehoord wordt. Als de politie het dan ook nog laat afweten kan ik
me de wanhoop van de mensen in de straat en de slachtoffers in het bijzonder wel voorstellen.
Er zijn buren verhuisd vanwege de overlast en andere zullen daar ook niet met
plezier wonen.
Dus waar jij heen wil met je opmerking dat die mensen er zelf voor gekozen hebben
is mij een raadsel.
pi_73224580
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:33 schreef paddy het volgende:

[..]

De mensen die gepest werden zijn nu dood. De bewoners die niet wilden ingrijpen zitten nu zelf in de pot om als lot getrokken te worden.

Ik stond trouwens wel versteld van de grote huizen
Ik bedoelde dat ik zelf niet in zo'n wijk zou gaan wonen.
pi_73230120
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik zelf niet in zo'n wijk zou gaan wonen.
Ow!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')