quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:58 schreef Sjaakmat het volgende:
Ik vind die vrouw ook best wel schuldig.
Ze heeft toch heel vaak hulp ingeroepen, maar is nooit geholpen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Als je liever jezelf en je kind doodt dan voor jezelf op te komen dan kan ik er eigenlijk geen traan meer om laten, hoe tragisch ook.
De politie bellen is iets anders dan voor jezelf opkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft toch heel vaak hulp ingeroepen, maar is nooit geholpen?
Die vrouw moet wanhopig geweest zijn en ten einde raad, anders doe je zoiets niet.
Dat kinderen van 10 jaar in staat zijn tot zulke treiterijen, dat vind ik zorgwekkend. Waar waren hun ouders?
Je gebt helemaal gelijk, die vrouw had die kinderen in de fik moeten stekenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De politie bellen is iets anders dan voor jezelf opkomen.
Die geven niet thuis. Dan wordt het tijd voor minder conventionele methoden om tenminste de aandacht te krijgen die je verdient.
Dat dus, na 10 jaar treiteren en constant aangeven dat je de situatie niet alleen afkunt slaan wel een keer je stoppen door, zeker als je zelf ook weet dat je er werkelijk waar niet uit ziet. Het houdt ergens op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Die vrouw moet wanhopig geweest zijn en ten einde raad, anders doe je zoiets niet.
Dat kinderen van 10 jaar in staat zijn tot zulke treiterijen, dat vind ik zorgwekkend. Waar waren hun ouders?
Ik probeer deze zin te begrijpen. Door toch te gebruiken zeg je hier dat ze er min of meer alles aan heeft gedaan om het 'netjes' op te lossen, toch? Zo van... ja, ze kon nou eenmaal niet anders.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel ja, want iedere moeder is natuurlijk ook een Rambo in spequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Die geven niet thuis. Dan wordt het tijd voor minder conventionele methoden om tenminste de aandacht te krijgen die je verdient.
Maar wat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dat geloof ik dus niet hè. Dat kinderen van 10 al 10 jaar treiteren. Hoe kan dat nou?quote:
Ze werd al 10 jaar getreiterd, en was het mikpunt. Zij en haar dochter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
En dat geloof ik dus niet hè. Dat kinderen van 10 al 10 jaar treiteren. Hoe kan dat nou?
Tsja, blijf jezelf en elkaar vooral hulpeloos vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wel ja, want iedere moeder is natuurlijk ook een Rambo in spe
Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen? Ze had duidelijk hulp nodig ja, maar ik denk niet dat die kinderen haar grootste probleem waren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze werd al 10 jaar getreiterd, en was het mikpunt. Zij en haar dochter.
Benieuwd hoelang jij het vol zou houden als je gepest wordt en nergens hulp krijgt.
'Stoute' kinderen? Milde benaming hoor
Ja, want dat zei ik ook he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je gebt helemaal gelijk, die vrouw had die kinderen in de fik moeten steken![]()
Wellicht van de politie? Dat zou je toch kunnen verwachten lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen? Ze had duidelijk hulp nodig ja, maar ik denk niet dat die kinderen haar grootste probleem waren.
Huh?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, want dat zei ik ook he?
Sjezus wat een dom, hulpeloos volk hier. Nogal wiedes dat een geperoxideerde dikke pinda ze moet redden van de bloeddorstige moslimhordes.
Zoek het lekker uit samen
Tsja...quote:
Wat zou jij als politieagent in zo'm geval doen dan? Of van ze verwachten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wellicht van de politie? Dat zou je toch kunnen verwachten lijkt mij.
Tja kijk... Ik vind haar reactie niet normaal en wijt die aan een groter onderliggend probleem. Wat dat precies is weet ik ook niet, maar ik kan pesten beter begrijpen dan moord en kindermoord.quote:En ja, die pesterijen waren wél haar grootste probleem als je het stuk leest. Dat heeft haar over the edge geduwd.
Jeugdbendes met enkele meelopertjes van 10 jaar. Dat zegt niets over dequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen?
Natuurlijk is haar reactie niet normaal, ik denk dat ze geen enkele uitweg meer zag, anders doe je je kind en jezelf zoiets vreselijks niet aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Wat zou jij als politieagent in zo'm geval doen dan? Of van ze verwachten?
[..]
Tja kijk... Ik vind haar reactie niet normaal en wijt die aan een groter onderliggend probleem. Wat dat precies is weet ik ook niet, maar ik kan pesten beter begrijpen dan moord en kindermoord.
Dat grijpt mij stiekem best wel aan, weet je dat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
Iemand vermoord niet zomaar zn kind en pleegt niet zomaar zelfmoord.. Hoe wanhopig moet je zijn om die daad als enig redmiddel te zien![]()
Na 10 jaar treiteren en wanhopig naar hulp zoeken, maar die niet krijgen, was die vrouw blijkbaar zo wanhopig dat ze dat als enige oplossing zag.
Het is toch zo..?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat grijpt mij stiekem best wel aan, weet je dat.
Vind het een heftig bericht.
Als dat niets zegt over de samenstelling, hoe weet je dan dat ze beduidend ouder zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Jeugdbendes met enkele meelopertjes van zelfs 10 jaar. Dat zegt niets over de
samenstelling van de rest van de groep die beduidend ouder zijn.
Dan zit er toch zeg maar een steekje los?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk is haar reactie niet normaal, ik denk dat ze geen enkele uitweg meer zag, anders doe je je kind en jezelf zoiets vreselijks niet aan.
Ze wisselen elkaar af, nemen het stokje over ? Wij wisten vroeger ook via onze oudere broers etc waar de mongolen woonden en de mensen die snoep gaven. Ik heb 15 jaar nadat mijn broer achterna was gezeten door boer 'Pinda' de proef op de som genomen en hem keihard uitgescholden voor zijn huis, en wat denk je ? het werkte, ik kreeg een shovel achter me aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Sjaakmat het volgende:
En dat geloof ik dus niet hè. Dat kinderen van 10 al 10 jaar treiteren. Hoe kan dat nou?
Niet alleen de zwakkeren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef capricia het volgende:
Politie is er toch juist om de zwakkeren te beschermen?
Ja, ben het met je eens. Ik vind het heel erg triest.quote:
Okee , snap het.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja...
Men vindt het doodnormaal dat dat wijf zichzelf en haar kind in de hens steekt, maar ik ben gek omdat ik vind dat ze iets meer had kunnen doen dan vergeefs wachten op de politie.
Dan ben ik er weer ff klaar mee. Mij iets te typisch FOK. Niets persoonlijks verder.
En heb je daar achteraf geen spijt van dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze wisselen elkaar af, nemen het stokje over ? Wij wisten vroeger ook via onze oudere broers etc waar de mongolen woonden en de mensen die snoep gaven. Ik heb 15 jaar nadat mijn broer achterna was gezeten door boer 'Pinda' de proef op de som genomen en hem keihard uitgescholden voor zijn huis, en wat denk je ? het werkte, ik kreeg een shovel achter me aan..
Verschrikkelijk vind ik het. Wat een nalatigheid van de instanties.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
Iemand vermoord niet zomaar zn kind en pleegt niet zomaar zelfmoord.. Hoe wanhopig moet je zijn om die daad als enig redmiddel te zien![]()
Na 10 jaar treiteren en wanhopig naar hulp zoeken, maar die niet krijgen, was die vrouw blijkbaar zo wanhopig dat ze dat als enige oplossing zag.
Uiteindelijk wel ja, er is iets geknapt denk ik. Na 10 jaar treiteren. Moet je je eens voorstellen. 10 jaar! En niemand die je helpt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Dan zit er toch zeg maar een steekje los?
Kijk, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze wisselen elkaar af, nemen het stokje over ? Wij wisten vroeger ook via onze oudere broers etc waar de mongolen woonden en de mensen die snoep gaven. Ik heb 15 jaar nadat mijn broer achterna was gezeten door boer 'Pinda' de proef op de som genomen en hem keihard uitgescholden voor zijn huis, en wat denk je ? het werkte, ik kreeg een shovel achter me aan..
Van die boer uitschelden ? Nee, want toen mijn broer op de vlucht sloeg (hij stond te pissen in de sloot), zeek hij eerst tegen het schrikdraad aan, ik moest gewoon een rekening vereffenen zeg maar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef capricia het volgende:
En heb je daar achteraf geen spijt van dan?
Ik heb dat wel met sommige dingen die ik in mijn jeugd uitgehaald heb.
Boer Pinda was dan ook een beer van een kerel en weinigen wisten van die bijnaam, mijn vader was zo handig om het ons op vroege leeftijd te vertellen ....quote:
Wanneer je alles hebt geprobeerd en niets helpt? Ik denk dat ik keihard ging werken en die etterbakken betaald liet wegwerken uit de buurt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Als je liever jezelf en je kind doodt dan voor jezelf op te komen dan kan ik er eigenlijk geen traan meer om laten, hoe tragisch ook.
Laten we vooral deze niet uit het oog verliezen.quote:Tientallen keren telefoneerde ze naar de politie en ze riep ook de hulp van de sociale autoriteiten in. Zonder gevolg echter
Nou, die vrouw lijkt me anders ook best flink.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Boer Pinda was dan ook een beer van een kerel en weinigen wisten van die bijnaam, mijn vader was zo handig om het ons op vroege leeftijd te vertellen .....
Niet echt heel vergelijkbaar dus.
Bedoelde vooral dat pesten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Van die boer uitschelden ? Nee, want toen mijn broer op de vlucht sloeg (hij stond te pissen in de sloot), zeek hij eerst tegen het schrikdraad aan, ik moest gewoon een rekening vereffenen zeg maar.
Maar nee, ik heb wel ergere dingen gedaan, ik heb ook mensen gepest en heb gewoon op mijn flikker gekregen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen zozeer heb gepest dat het problemen ging geven, ik had al vrij vroeg een besef van grenzen denk ik.
Eigenlijk sinds mijn pubertijd sloeg het zelfs over in een soort moraalridder houding, ik heb er altijd een teringhekel aan gehad als mensen op zwakkeren afgeven en kan dan moeilijk mijn mond houden.
Ow en spijt ? Nee joh, je bent jong en een kutjoch !
Als die etterbakken al 10 jaar bezig zijn? bedenk dat zelf maar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Als dat niets zegt over de samenstelling, hoe weet je dan dat ze beduidend ouder zijn?
De politie wel, maar de wet nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef capricia het volgende:
Politie is er toch juist om de zwakkeren te beschermen?
Ik geloof ook in de estafettetheorie van elcastel hierboven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Als die etterbakken al 10 jaar bezig zijn? bedenk dat zelf maar.![]()
Of je gelooft de videobeelden van die jeugdbendes. Die knullen zijn echt geen 10 jaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik geloof ook in de estafettetheorie van elcastel hierboven.
En dat is? Ze worden vanzelf wel wijzer? Nou en? Dan is er de volgende generatie. Er wordt hier gepost of het normaal is om gehandicapten te pesten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik geloof ook in de estafettetheorie van elcastel hierboven.
Dat is inderdaad best wel normaal ja, gebeurt veel. Net zoals mensen met een bril, sproetjes, rood haar en boeren die pinda heten veel gepest worden. Jezelf en je dochter in de fik steken daarentegen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
En dat is? Ze worden vanzelf wel wijzer? Nou en? Dan is er de volgende generatie. Er wordt hier gepost of het normaal is om gehandicapten te pesten?
De pot verwijt de ketel. Het is juist jóuw gedrag dat typisch Fok! is: het slachtoffer in een daderrol duwen. Net zoals met die aangereden motoragent ("die agent stond daar ook levensgevaarlijk") en die kerel met z'n omgeduwde Smart ("je verdient het als je zo'n lelijke auto koopt").quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja...
Men vindt het doodnormaal dat dat wijf zichzelf en haar kind in de hens steekt, maar ik ben gek omdat ik vind dat ze iets meer had kunnen doen dan vergeefs wachten op de politie.
Dan ben ik er weer ff klaar mee. Mij iets te typisch FOK. Niets persoonlijks verder.
De wreedheid van jeugdig Brits tuig is niet te onderschatten. We hebben het hier over volk dat mensen in bendes van 16 man met ijzeren staven in elkaar slaat (zie OP), niet over pesterige Nederlandse jochies die je weg krijgt door "ik bel je moeder!" te roepen. De moeder van dit volk is trouwens evengoed een aso die het wel best vindt dat die lelijke gehandicapten haar wijk uit worden gepest.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Want ehhh... tegen jochies van 12 is geen Rambo nodig. En een boze moeder zou idd heel goed een Rambo in spé kunnen zijn.
Dus omdat het veel gebeurt is het normaal?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:05 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best wel normaal ja, gebeurt veel. Net zoals mensen met een bril, sproetjes, rood haar en boeren die pinda heten veel gepest worden. Jezelf en je dochter in de fik steken daarentegen...
Ja, per definitie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus omdat het veel gebeurt is het normaal?
Geloof me, boer Pinda was zeg maar de pindarots in de branding, type muiter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef Sjaakmat het volgende:
Nou, die vrouw lijkt me anders ook best flink.
Ik vind het dan best normaal om de pesters zo te behandelen dat ze nooit meer buiten willen komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:05 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best wel normaal ja, gebeurt veel. Net zoals mensen met een bril, sproetjes, rood haar en boeren die pinda heten veel gepest worden. Jezelf en je dochter in de fik steken daarentegen...
Ik ook niet. En vind het best zorgelijk dat er mensen zijn die dit wél normaal vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik vind het dan best normaal om de pesters zo te behandelen dat ze nooit meer buiten willen komen.
Lichamelijk mag ik ze niet mishandelen, maar geestelijk zullen ze niet veel verder meer komen dan in de kut van hun moeder te willen kruipen.
Ik vind pesten dus niet normaal. En gehandicapten pesten dus al helemaal niet.
Van mij mag je ze best een paar flinke tikken geven hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik vind het dan best normaal om de pesters zo te behandelen dat ze nooit meer buiten willen komen.
Lichamelijk mag ik ze niet mishandelen
idd de zwakkere uit de samenleving, die zich minder of nauwelijks kunnen verwerenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik vind pesten op dergelijke wijze (zoals de OP beschreef) dus niet normaal. En gehandicapten pesten dus al helemaal niet.
Jij loopt wel een blokje om als zo'n jochie al wel twee keer van school geschorst is geweest?quote:[b]Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Koetsjiekoe, lieve 10-jarige jongetjes. Even Rambo spelen en ze zijn zo weg.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:
Wel revolutionair dat nu politie verantwoordelijk gesteld wordt. Dat zouden ze in NL ook moeten doen. Net als bij rechters etc. Niet alleen maar een vet salaris vangen ongeacht de consequenties van je falen, maar daadwerkelijk verantwoordelijkheid dragen.
Misschien wáren het haar buren wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef Pannenkoeken het volgende:
Maar wat ik niet snap, als het huis van die vrouw bekogeld werd met eieren en stenen, wat deden de buren? Die moeten dat toch gezien/ gemerkt hebben
Verantwoordelijk gesteld worden is een ding, verantwoordelijkheid nemen is een ander.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:
Wel revolutionair dat nu politie verantwoordelijk gesteld wordt. Dat zouden ze in NL ook moeten doen. Net als bij rechters etc. Niet alleen maar een vet salaris vangen ongeacht de consequenties van je falen, maar daadwerkelijk verantwoordelijkheid dragen.
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article6853851.ecequote:Fiona Pilkington police chief Matt Baggott refuses to apologise
Er zijn ook meerder buren verhuisd om dezelfde reden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wáren het haar buren wel.
Misschien. Ik vind zijn ASBO, zijn drinkende ouders en zijn tot gevangenisstraf veroordeelde broer ook wel overtuigende argumenten om toch maar in een andere wijk op zoek te gaan naar een woning.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:48 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Jij loopt wel een blokje om als zo'n jochie al wel twee keer van school geschorst is geweest?
Hé, dat was misschien ook wel een oplossing geweest!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind zijn ASBO, zijn drinkende ouders en zijn tot gevangenisstraf veroordeelde broer ook wel overtuigende argumenten om toch maar in een andere wijk op zoek te gaan naar een woning.
En de buurt doet niets tegen die paar etterbakken? Het zijn er maar een paarquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Om even een beeld te geven van de daders:
[ afbeelding ]
When we ask the boys whether they were to blame for the deaths of Fiona Pilkington and her daughter, they flatly deny it.
Ross, indeed, says he couldn’t have been at the Pilkington house on the night she died – he was in prison.
(...)
Mrs Simmons, who has been married to her builder husband for 22 years, insists Alex is not responsible.
She says: ‘Alex is not an angel but he’s not a bad boy and he wasn’t there that day. He is always in bed by 11pm.’ That might have something to do with a curfew imposed under the Asbo that Alex has, though he won’t say what it is for.
(...)
According to one, the boys have no parental influence whatsoever.
She said: ‘Their parents say they have “special needs”, but those kids know the difference between right and wrong.
‘Their parents just don’t care. Alex’s mother is always drinking, and so is Steven.
‘He can be violent, especially when he’s drunk. He has told me to “keep my ****ing mouth shut” or I’ll have his fist through it.’
Alex has boasted he has twice been expelled from school for ‘fighting with teachers’.
Koetsjiekoe, lieve 10-jarige jongetjes. Even Rambo spelen en ze zijn zo weg.
Het zijn er niet maar een paar. Zoals in de OP te lezen is waren ze soms wel met z'n 16'en.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
En de buurt doet niets tegen die paar etterbakken? Het zijn er maar een paarHoop niet dat ze zo stonden te poseren na het bekend worden van de zelfmoord.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het zijn er niet maar een paar. Zoals in de OP te lezen is waren ze soms wel met z'n 16'en.
Let vooral op de volgende woordjes.quote:His mother warns us not to accept Alex’s offer to ‘cuddle’ the creature because it bites
Ja, las het hele stuk net. Werkelijk! en dat dan de buurt verder niets doet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het zijn er niet maar een paar. Zoals in de OP te lezen is waren ze soms wel met z'n 16'en.
De mensen die gepest werden zijn nu dood. De bewoners die niet wilden ingrijpen zitten nu zelf in de pot om als lot getrokken te worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind zijn ASBO, zijn drinkende ouders en zijn tot gevangenisstraf veroordeelde broer ook wel overtuigende argumenten om toch maar in een andere wijk op zoek te gaan naar een woning.
Beetje kortzichtige opmerking wmb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Niets verhuizen dus. Laat ze daar maar mooi zitten.Dit zijn de mensen waar de buurt zelf voor gekozen heeft, anders hadden ze er wel wat tegen gedaan.
Ik bedoelde dat ik zelf niet in zo'n wijk zou gaan wonen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:33 schreef paddy het volgende:
[..]
De mensen die gepest werden zijn nu dood. De bewoners die niet wilden ingrijpen zitten nu zelf in de pot om als lot getrokken te worden.
Niets verhuizen dus. Laat ze daar maar mooi zitten.Dit zijn de mensen waar de buurt zelf voor gekozen heeft, anders hadden ze er wel wat tegen gedaan.
Ik stond trouwens wel versteld van de grote huizen
Ow!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik zelf niet in zo'n wijk zou gaan wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |