Die troep was juist het eerste wat ik zag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Let niet op de troep, ik was aan het opruimen.
De 'grap' is natuurlijk ook dat mijn huisgenoten wel gewoon fatsoenlijke gordijnstof kregen, die het licht tenminste tegenhoudt. Ook bedekken hun gordijnen tenminste het raam, bij mij is dit het enige wat er van te maken valt.quote:
Dat inderdaad, ik kan net zo goed met mijn blote reet voor een open raam gaan staan, deze gordijnen hebben hetzelfde effect. Privacy? Niet nodig blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:25 schreef Conflict het volgende:
Gelukkig kan je er ook niet doorheen kijken
Het staat in het contract. Deze lap doorzichtige stof en de plastic stang die door een pool is opgehangen hebben hooguit 50 euro kost. Maar ja, wegens omstandigheden ga ik hier sowieso volgende maand weg, hopelijk naar een plek met een fatsoenlijke huisbaas die zijn beloftes en het contract wel gewoon nakomt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wel aardig van je huisbaas, dat hij ze voor je betaalt. Ik moest ze zelf kopen, kostte me in totaal 600 euro ofzo.
Voor gordijnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wel aardig van je huisbaas, dat hij ze voor je betaalt. Ik moest ze zelf kopen, kostte me in totaal 600 euro ofzo.
Gordijnen zijn vies duur,quote:
31m2 is wel aardig wat, en ik dacht dat ik grote ramen had.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Nouja het was 488 bij elkaar. 31 meter gordijn en 22 meter voering.
Mjah het plooit wel een beetje in of hoe noem je dat. Maar heb in totaal wel 9 meter raam ofzo. Van het plafond tot de vloer ook nog eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
31m2 is wel aardig wat, en ik dacht dat ik grote ramen had.
Het erge is nog dat die schijnheiligerd beweert dat dit fatsoenlijke gordijnen zijn. Het valt die kerel gewoon niet aan zijn verstand te brengen dat ik bij gordijnen denk aan lappen stof die de zon tegenhouden.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:25 schreef Conflict het volgende:
Gelukkig kan je er ook niet doorheen kijken
Dat is dus al een van de problemen die ik met hem heb: er zijn meerdere dingen als internet en een wasmachine beloofd, maar omdat ik mij na ruim 7 weken afvroeg waar die dingen bleven weigert hij opeens er voor te zorgenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:44 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Face it! You're PWND!
Als ik jou was dan zou ik mij ook aan mijn contractuele verplichtingen gaan houdenNiets meer en niets minder doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |