het strijdelement, de spanning van de competitie. mensen verplaatsen zich daar graag in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Lol.... ja dat snap ik dus ook niet... waarom vinden mensen het interessant om naar voetbal/wielrennen op TV te kijken. En nog erger.. er op kantoor of waar dan ook nog uitgebreid over gaan discussieren.
LARP-bashen... hmm, dat kan best weleens een nieuwe hype worden. Een combi met gaybashen is ook mogelijk. Eerst met je vrienden naar de afwerkplek om een paar nichten in elkaar te rossen, en dan wat dieper het bos in om een stel verklede imbecielen af te tuigen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef Yorrit het volgende:
[..]
een WOWér die LARP'ers bashed... je moet wat om je beter te voelen
Het was een grapquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Lol.... ja dat snap ik dus ook niet... waarom vinden mensen het interessant om naar voetbal/wielrennen op TV te kijken. En nog erger.. er op kantoor of waar dan ook nog uitgebreid over gaan discussieren.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef Yorrit het volgende:
[..]
het strijdelement, de spanning van de competitie. mensen verplaatsen zich daar graag in.
quote:OMG says...
This shirt cured my Aids!
Admin@everythingwolf says...
There is no way our shirt cured aids.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Het is zelf de onderwerp van een film.
Als mensen er plezier aanbeleven waarom niet.
Wolf shirtquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Finally upgraded to a double-sided wolf shirt and haven't looked back since (that's because there's one on my back, constantly guarding me).
Wat?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik wilde een grapje maken zo van: magf het ook plastic zijnen dan zo eeen kermis zwaardje laten zien maar er isnog niet op gereageerd maar anders was het echt lagguh of niet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |