Ik zou wel willen maar dat was het beste wat ik nog kon vinden van haar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Graag een iets grotere/duidelijkere foto zodat we..... meer zien!
Dat is cup 0a zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
Die van Mila Jovovich zetten ook flink op trouwens
[ afbeelding ]
Even op d'r Hyves/Facebook zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat was het beste wat ik nog kon vinden van haar.
Valt wel mee toch?quote:
Ja, zitten ook sokken in volgens mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
da's niet alleen een opgevulde BH, daar moet minsten 4 paar sokken inzitten
wat een tegenvaller dan
Dan voel je je toch ook genaaidquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
Zo lijkt het net of je een minuut of 7 nodig hebt gehad voor je je blik naar boven kon verplaatsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is alsnog wel een leuke meisje vind ikleuk koppie
en niet zo'n beetje ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook genaaid.
Ik kan me voorstellen dat je je in zo'n geval enigzins besodemieterd voeltquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
NIks mis met die tieten. Alsof ze dubbel G moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
nee, maar als je flinke memmen ziet, dan verwacht je ze ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
NIks mis met die tieten. Alsof ze dubbel G moeten zijn.
Boeiend. Zolang het maar niet plat is, is het best.
Niks mis mee, maar vul dan ook niks op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
En dit was redelijk tot helemaal platquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Zo'n vraag kan je beter niet op Fok! stellen, 99% heeft nog nooit tieten in het echt gezien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij deze vertrouw ik op jullie Fokkers !
Hoe vaak hebben jullie wel niet meegemaakt dat de tieten van een meisje gewoon tegenvallen na het uittrekken van de BH & shirt / trui?!
ik vind ze anders redelijk goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dit was redelijk tot helemaal plat
jij bent ook een fok!kerquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof fokkers ooit tieten in het echt hebben gezien, op die van hun moeder na.
nah je hebt toch ook nog nooit tieten gezienquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Oja.
Ik moest: "Alsof fokkers, m.u.v. mijzelf..." zeggen natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |