Deze week vindt er bij ons op het werk een interne verhuizing plaats. Ongeveer 30-40 mensen schat ik, die allemaal ergens anders in het pand gaan zitten. Door een reorganisatie wordt een van onze twee vestigingen gesloten, en het volk wat daarvandaan komt moet ergens een plekje krijgen. Die kans wordt meteen benut om ook de andere medwerkers weer eens effectief te shuffelen. Tot zover prima, ik kom namelijk tegenover een van de lekkerste chicks in het bedrijf te zitten. En nee, daar plaats ik geen foto's van
Het probleem is echter dat we 1 pallet met ongeveer 30 verhuisdozen ter beschikking hebben, en alleen mijn kastinhoud (alle product informatie van al onze machines) heeft minstens 10 dozen nodig.
Er wordt dus nu gestreden om elke lege verhuisdoos.

Mn leidinggevende heeft er maar 1 weten te bemachtigen en moet dus nu elke keer zn doos op zn nieuwe plek uitladen, en dan terug naar het oude kantoor om weer wat te verhuizen
Klacht: directie is te gierig om nog wat van die verhuisdozen aan te schaffen.
Positief punt: zo'n verhuizing is ideaal om je oude zooi weer eens op te ruimen. Als ik al mn oude rommel (alles van voor 2000 gaat exit) ook nog had bewaard, had ik bijna alle verhuisdozen die we beschikbaar hebben in mn eentje kunnen vullen.
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-