abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73212856
Deze week vindt er bij ons op het werk een interne verhuizing plaats. Ongeveer 30-40 mensen schat ik, die allemaal ergens anders in het pand gaan zitten. Door een reorganisatie wordt een van onze twee vestigingen gesloten, en het volk wat daarvandaan komt moet ergens een plekje krijgen. Die kans wordt meteen benut om ook de andere medwerkers weer eens effectief te shuffelen. Tot zover prima, ik kom namelijk tegenover een van de lekkerste chicks in het bedrijf te zitten. En nee, daar plaats ik geen foto's van

Het probleem is echter dat we 1 pallet met ongeveer 30 verhuisdozen ter beschikking hebben, en alleen mijn kastinhoud (alle product informatie van al onze machines) heeft minstens 10 dozen nodig.

Er wordt dus nu gestreden om elke lege verhuisdoos. Mn leidinggevende heeft er maar 1 weten te bemachtigen en moet dus nu elke keer zn doos op zn nieuwe plek uitladen, en dan terug naar het oude kantoor om weer wat te verhuizen

Klacht: directie is te gierig om nog wat van die verhuisdozen aan te schaffen.
Positief punt: zo'n verhuizing is ideaal om je oude zooi weer eens op te ruimen. Als ik al mn oude rommel (alles van voor 2000 gaat exit) ook nog had bewaard, had ik bijna alle verhuisdozen die we beschikbaar hebben in mn eentje kunnen vullen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_73212883
Het bedrijf waar TS werkt is arm
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73212934
koop dan zelf bij de praxis voor 10 euro wat dozen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73212940
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef Gripper het volgende:
Deze week vindt er bij ons op het werk een interne verhuizing plaats. Ongeveer 30-40 mensen schat ik, die allemaal ergens anders in het pand gaan zitten. Door een reorganisatie wordt een van onze twee vestigingen gesloten, en het volk wat daarvandaan komt moet ergens een plekje krijgen. Die kans wordt meteen benut om ook de andere medwerkers weer eens effectief te shuffelen. Tot zover prima, ik kom namelijk tegenover een van de lekkerste chicks in het bedrijf te zitten. En nee, daar plaats ik geen foto's van

Het probleem is echter dat we 1 pallet met ongeveer 30 verhuisdozen ter beschikking hebben, en alleen mijn kastinhoud (alle product informatie van al onze machines) heeft minstens 10 dozen nodig.

Er wordt dus nu gestreden om elke lege verhuisdoos. Mn leidinggevende heeft er maar 1 weten te bemachtigen en moet dus nu elke keer zn doos op zn nieuwe plek uitladen, en dan terug naar het oude kantoor om weer wat te verhuizen

Klacht: directie is te gierig om nog wat van die verhuisdozen aan te schaffen.
Positief punt: zo'n verhuizing is ideaal om je oude zooi weer eens op te ruimen. Als ik al mn oude rommel (alles van voor 2000 gaat exit) ook nog had bewaard, had ik bijna alle verhuisdozen die we beschikbaar hebben in mn eentje kunnen vullen.
www.verhuisdozengigant.nl

Laatst 60 verhuisdozen voor weinig besteld.
Gevalletje besparen op de verkeerde zaken.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:59:35 #5
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73212964
TS z'n bureau wordt bij het raam geschoven

[ Bericht 6% gewijzigd door Acinonyx op 29-09-2009 16:58:20 ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_73212967
Waar werk je TS?

Vervelend trouwens dat je eerst over een lekkere chick begint, en vervolgens zegt dat je er geen pics van zal plaatsen. Laat dat stukje dan gewoon weg, klier.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73213048
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
koop dan zelf bij de praxis voor 10 euro wat dozen
Dit dus...

Ow en een baas die te gierig is voor meer dozen maar wel zijn personeel op en neer laat rijden met 1 doosje in de auto?

HOAX!!!!
pi_73213400
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:02 schreef MobileSuit het volgende:

[..]

Dit dus...

Ow en een baas die te gierig is voor meer dozen maar wel zijn personeel op en neer laat rijden met 1 doosje in de auto?

HOAX!!!!
auto?
pi_73213585
Lekker relevant dat je tegenover een "lekkere chick" komt te zitten. Kansloos kantoorpikkengedrag eerste klas om dat te melden...
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:02 schreef MobileSuit het volgende:

[..]

Dit dus...

HOAX!!!!
Zal een flinke pleuriszooi worden als je met een auto door het pand gaat rijden, zeker als je de trap op en af moet. Slaap lekker verder...
pi_73214770
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef 3keernix het volgende:
Het bedrijf waar TS werkt is arm
Allicht, anders hadden we die vestiging niet hoeven sluiten
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_73214880
Je kunt uren bezig zijn met de verhuizing, in plaats van met werken.
Het is een ideaal moment om je oude rommel op te ruimen.
Je komt tegenover één van de lekkerste chicks te zitten.
_____________________________________________ +

Wat doet dit topic in godsnaam in KLB ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')