quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ze waren vast Country Kitchen Buffet aan het zoeken.
Die ouwe knar zag er echt zo uit!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ze waren vast Country Kitchen Buffet aan het zoeken.
edit
Zag het er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
Als je zo'n glazen hebt, hoeveel in de min sta je dan wel niet met je ogen? Min 5?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die ouwe knar zag er echt zo uit!![]()
Al bibberend zijn wandelstokje vasthoudend.![]()
Zij kwam wel boven het stuur uit, maar dan met zo'n bril:
[ afbeelding ]
Geen idee, de ex van mijn zus had een bril met -8 en mocht nog gewoon autorijden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je zo'n glazen hebt, hoeveel in de min sta je dan wel niet met je ogen? Min 5?
Vraag mij af, er zijn ook bejaarden met grote stationwagons, wat moeten ze daarmee?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef TommyGun het volgende:
Bejaarden rijden allemaal dure auto's. Pensioen he
Hoeven ze de rollator niet in te klappen als die mee moet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vraag mij af, er zijn ook bejaarden met grote stationwagons, wat moeten ze daarmee?
How about SUV'squote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vraag mij af, er zijn ook bejaarden met grote stationwagons, wat moeten ze daarmee?
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoeven ze de rollator niet in te klappen als die mee moet.
Heb je ze dat ook verteld?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef swollywood het volgende:
Als je geen auto meer kunt rijden, dan kun je mijn inziens beter gewoon zelf het rijbewijs inleveren.![]()
Voor deze keer ben ik het met je eenschquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Once again: tijd voor periodieke herexamens! Bij elke verleninging herexamen voorkomt dit.
Nu krijgen strompelende bejaarden een "eigen verklaring" te ondertekenen en mogen ze weer 5 jaar autorijden, niet gehinderd door enige kennis van verkeersregels of reactievermogen.
En voor de mensen die tegen verplichte herexamens zijn: jullie zijn de reden dat ik voor ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |