quote:
Sneakers passen overal bijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:19 schreef Elfy het volgende:
[..]
Tja savonds ga je niet op sandaaltjes. Veel te koud en je moet wel lekker lopen om 5 uur sochtends naar het station![]()
Maar eigenlijk wilde ik gewoon uniek zijn met mn gympen
ja jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:37 schreef Elfy het volgende:
Ching Chang Chong this evening.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n pet staat bij mij onder het bureau. Dat is mijn prullenbak.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:14 schreef Grimbert het volgende:
Nieuwe pet (past niet bij de rest van m'n outfit, maar boeiend)
[ afbeelding ]
NES 8-bitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:14 schreef Grimbert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zo'n pet staat bij mij onder het bureau. Dat is mijn prullenbak.
Mooie prullenbak heb je dan welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wordt ook nog regelmatig gebruikt tijdens feestjesquote:
Ik vind je een.. ietwat.. nja hou zeg je dat.. vreemde stijl hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:14 schreef Grimbert het volgende:
[ afbeelding ]
Punisher t-shirtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:14 schreef Grimbert het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde stijl valt wel mee, maar de vraag is wanneer hij volwassen gaat worden. Zit toch al tegen de 30 aan die gast.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vind je een.. ietwat.. nja hou zeg je dat.. vreemde stijl hebben.
Grappig dat je aan iemands kleding kan zien hoe volwassen diegene is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vreemde stijl valt wel mee, maar de vraag is wanneer hij volwassen gaat worden. Zit toch al tegen de 30 aan die gast.
Waddup?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
neenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:14 schreef Grimbert het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, meestal wel ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:28 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Grappig dat je aan iemands kleding kan zien hoe volwassen diegene is.
Ik draag gewoon waar ik me goed in voel
zeg dan gelijk iets over de pet, de lichaamshouding, de sneakers, en de lengte van het t-shirt, als je toch een hele post wijdt aan kritiek.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef LSD.tv het volgende:
@grimbert, draag of iets strakkere broeken.. of iets lossere shirts. Dit is geen gezicht zo imo
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef Mylene het volgende:
Ontopic mensen, hoeveel paar schoenen je hebt enzo mag in een apart topic.
Hele leuke combinatie! Ik zou er alleen of hakken onder aan doen of andere grijze schoenen. ^^ En je hebt trouwens gave uggs gekocht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |