Van je fraude of je topic-open-drift?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:52 schreef stokbroodje het volgende:
Ja, daar denk ik ook aan, maar wat kunnen de gevolgen ervan zijn?
Trouwens, wist je dat de douane hier meekijkt en dat ze nu dus weten dat je ze voor de gek probeert te houden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef stokbroodje het volgende:
En sorry voor dat extra topic ja, ik wist niet hoe dit forum werkte, aangezien ik hier nog nooit op heb gezeten en ik niet precies wist welke topic juist was.
En ik weet precies hoe alles zit met Invoerrechten btw etc als je over de waardes komt.
Je denkt niet dat ze het pakje open gaan maken? Een hele broek is natuurlijk geen herstel materiaal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou de factuur manipuleren. Zet er op dat het herstelmateriaal voor kleding is oid. Als je nu opeens een hoge waarde gaat vermelden weten ze dat je fraudeert!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ze het pakje open gaan maken? Een hele broek is natuurlijk geen herstel materiaal.
Eerlijk duurt het langst helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |