Vréééselijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
Hier op het werk heb ik ook zoeen achterlijke zitten die iedereen onder de 25 als een aso of minder intelligent wezen ziet.
Moordneigingen soms.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Nooit last van gehad, maar goed, ik heb dan ook een verschrikkelijk lief en beleefd koppie.
Ik heb ook niet echt een crimineel uiterlijk, maar toen ik met een briefje van 10 in mijn handquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Nooit last van gehad, maar goed, ik heb dan ook een verschrikkelijk lief en beleefd koppie.
Die kerel hier ook, spreekt altijd minachtend over jongeren en als er iets op het nieuws is of wat dan ook is het de schuld weer van de jongeren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb dat trouwens ook wel vaker gehad, dat oude mensen je héél raar en soms zelfs arrogant aankijken zodra je aardig tegen ze doet. Hallo? Wat verwacht je dan? Dat ik net zo ben als al die crimineeltjes die iedereen verrot schopt als ze hem maar íéts verkeerd aankijken?
Ja precies.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik zelf wel verwonderlijk vind altijd, is dat oudere mensen inderdaad klagen over de jeugd, maar dat ze zelf vaak de grootste aso's zijn. Iedereen moet maar wijken, ze mogen voorkruipen en zwartrijden in de trein... En dat zijn nog maar een paar voorbeelden. Tuurlijk mag iemand klagen als dat terecht is, maar wees dan zelf ook geen aso
Ik woon in Ede, Gelderland.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk dat het er ook aan ligt waar je woont.
Waar woon je ongeveer TS?
God, wat erg!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kerel hier ook, spreekt altijd minachtend over jongeren en als er iets op het nieuws is of wat dan ook is het de schuld weer van de jongeren.
"En onze post wordt nu bezorgd door zo'n 18-jarige!!!!111![]()
![]()
"
Serieus, nou en?!!?
Maar dus niet alleen allochtonen; jongeren in het gehéél.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
Ouderen zijn vaak ook de mensen die in besloten kring omgaan en dus niet tot nauwelijks in aanraking komen met allochtonen, dan zijn ze ook nog diegenen die altijd hun mening en vooral vooroordeel klaar hebben staan jegens de allochtonen
Voor andere mensen gedachten invullen en daar zo'n conclusie aan verbinden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:47 schreef Suusje-V het volgende:
Laatst moest ik even naar een winkel die pas om 11u open ging. Nou, ik kwam daar dus iets voor elven aan, en daar stonden een aantal ouwelui ook voor de deur te wachten.
Zo'n man zegt dus tegen een andere oude man "Oh, over 5 minuten gaan ze open.", dus ik kijk hem vriendelijk glimlachend aan en zeg "Oh, nou dan wacht ik nog wel even!".
En die vent kijkt me toch raar aan! Hij zei niet eens wat terug. Volgens mij dacht hij echt "Woow! Een jongere doet beleefd tegen mij! Wat schijnheilig!".
Klinkt ook zeer bekend ja, maar ik doelde meer op allochtone om daar mee aan te geven dat niet alleen jongeren onder vuur liggen bij de ouderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar dus niet alleen allochtonen; jongeren in het gehéél.
Ik ben zo Hollands, braaf, en beleefd als 't maar kan. En toch krijg ik telkens rare reacties van verzuurde ouderen als ik langsloop.
Veldhuizen dus. En dat valt best mee met de criminaliteit hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:56 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik woon in Ede, Gelderland.
In principe staat dit bekend als een zwartekousendorp, terwijl dat hartstikke meevalt.
100 jaar geleden was dat misschien zo. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat al die bejaarden nog wél zwaar gristenen zijn en daarom hun vertrouwen in de mensheid zijn verloren
Overigens is hier ook een wijk (gelukkig ver van mijn huis) die vol zit met criminele allochtonen. Als je daar alleen al doorheenfietst word je van je fiets afgetrapt en je mobiel en portemonnee gejat.
Idd, er zijn veel ouwe teringmongolen die het voor zichzelf verpesten. Na zo'n laatste ervaring/aanvaring als in de OP kan ik begrijpen dat je begint te twijfelen of je nog wel aardig wil doen tegen bejaarden. Maar goed, ik zie ieder persoon als een individu, m.a.w. ik scheer bejaarden niet over één kam. Feit is wel dat er onder bejaarden nogal wat idioten zitten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar dus niet alleen allochtonen; jongeren in het gehéél.
Ik ben zo Hollands, braaf, en beleefd als 't maar kan. En toch krijg ik telkens rare reacties van verzuurde ouderen als ik langsloop.
ja, maar dat heb je in elke laag van de bevolking zitten. idioten heb je er altijd al tussen gehad en juist de idioten onthoud jequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
Idd, er zijn veel ouwe teringmongolen die het voor zichzelf verpesten. Na zo'n laatste ervaring/aanvaring als in de OP kan ik begrijpen dat je begint te twijfelen of je nog wel aardig wil doen tegen bejaarden. Maar goed, ik zie ieder persoon als een individu, m.a.w. ik scheer bejaarden niet over één kam. Feit is wel dat er onder bejaarden nogal wat idioten zitten.
De bejaarden van Ede konden dan wel veilig over straat in ieder geval. En er zijn ook hele goede ouderen inderdaad, ik ken zelfs een kerel van 56 die ook van mening is dat er te veel gezeken wordt richting de jongeren en kiest ook altijd de kant van de jongeren in dicussiesquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
God, wat erg!
Ik heb zo'n schijthekel aan dat soort lui![]()
Ik was altijd degene die vroeger op het schoolplein van de basisschool mijn klasgenoten van het hek wegjoeg omdat ze oude mensen die langsliepen aan het treiteren waren. Krijg ik verdomme 10 jaar later gescheld en getyf ervoor terug
Toch wel hulde aan alle lieve oma's en opa's waar je altijd graag bij op bezoek gaat![]()
Ouderdom komt met (geestelijke) gebreken. Daar kan je ook wel een beetje begrip voor tonen. Al hoef je je niet uit te laten schelden natuurlijk. Door jouw houding hebben ouderen moeite met jongeren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
Idd, er zijn veel ouwe teringmongolen die het voor zichzelf verpesten. Na zo'n laatste ervaring/aanvaring als in de OP kan ik begrijpen dat je begint te twijfelen of je nog wel aardig wil doen tegen bejaarden. Maar goed, ik zie ieder persoon als een individu, m.a.w. ik scheer bejaarden niet over één kam. Feit is wel dat er onder bejaarden nogal wat idioten zitten.
En het belang van jongeren boeit ze niks.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef RealZeus het volgende:
Respect voor ouderen heb ik al lang niet meer. Ze fietsen en rijden vaak door rood en als je er wat van zegt heb je een grote bek. Ze menen dat ze overal recht op hebben want ze zijn oud.
En dat doen jongeren natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef RealZeus het volgende:
Respect voor ouderen heb ik al lang niet meer. Ze fietsen en rijden vaak door rood en als je er wat van zegt heb je een grote bek. Ze menen dat ze overal recht op hebben want ze zijn oud.
Of die bejaarden gaan eens even bij zichzelf ten rade, aangezien zij toch altijd degenen zijn met de wijsheid en ervaring? Dan mag je na 70/80 jaar toch wel aardig wat mensenkennis hebben...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ouderdom komt met (geestelijke) gebreken. Daar kan je ook wel een beetje begrip voor tonen. Al hoef je je niet uit te laten schelden natuurlijk. Door jouw houding hebben ouderen moeite met jongeren.
Natuurlijk wel, maar daarom vind ik het wel hypocriet van die oudjes om te zeggen dat jongeren geen respect voor ze hebben. Terwijl ze zelf niks beter zijjn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat doen jongeren natuurlijk nooit.
Ouderen die geestelijke gebreken hebben zitten in een tehuis daarvoor. En wat zou er mis zijn met mijn houding? Ik wil gewoon normaal behandeld worden; als iemand geestelijk niet lekker is moet hij of zij opgenomen worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ouderdom komt met (geestelijke) gebreken. Daar kan je ook wel een beetje begrip voor tonen. Al hoef je je niet uit te laten schelden natuurlijk. Door jouw houding hebben ouderen moeite met jongeren.
Als dat gezegd wordt, terwijl er niks van waar is, is het inderdaad hypocriet. Maar zeggen: 'ik heb geen respect meer voor ouderen, want dat hebben ze voor mij ook niet', is ook een beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar daarom vind ik het wel hypocriet van die oudjes om te zeggen dat jongeren geen respect voor ze hebben. Terwijl ze zelf niks beter zijjn.
Precies. Ik houd enkel rekening met het feit dat ze lichamelijk niet meer zo goed zijn als dat ze vroeger waren, en het feit dat ze vaak wat langzamer zijn in hun denken en doen. Alsof dat wil zeggen dat ze maar asociaal mogen doen tegen iedereen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Of die bejaarden gaan eens even bij zichzelf ten rade, aangezien zij toch altijd degenen zijn met de wijsheid en ervaring? Dan mag je na 70/80 jaar toch wel aardig wat mensenkennis hebben...
Denken dat je beter bent, specialer bent of meer recht op iets hebt omdat je ouder bent:
Ik heb respect voor iedereen, ongeacht leeftijd. Gelijke monniken, gelijke kappen.
"You don't stop playing because you grow old; you grow old because you stop playing."quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:17 schreef Id_do_her het volgende:
Als ik ouder was zou ik het juist fijn vinden om met 'de jeugd' om te gaan omdat ik van horen zeggen heb dat je jezelf dan ook minder oud gaat voelen.
Anders had hij toch wel netjes en beleefd wat teruggezegd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor andere mensen gedachten invullen en daar zo'n conclusie aan verbinden.
Pas hielp een mocro ons daar nog een auto starten door middel van een startkabel + zijn accu power, wist niet wat me overkwam.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Veldhuizen dus. En dat valt best mee met de criminaliteit hoorik ken niemand die daar is overvallen of beroofd
Jepquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Veldhuizen dus. En dat valt best mee met de criminaliteit hoorik ken niemand die daar is overvallen of beroofd
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Anders had hij toch wel netjes en beleefd wat teruggezegd?
Hij keek me alleen maar raar en arrogant aan. Daaruit kan ik wel de conclusie trekken dat hij het vreemd vond dat ik beleefd tegen hem deed en misschien zélf gewoon een asociale verzuurde taart is omdat hij niets terug zei
Nee gelukkig doe ik dat ook niet. Ik ben ook aardig blijven doen naar die man die me gewoon uitschold.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien keek hij raar, omdat hij met iemand anders in gesprek was en jij er tussendoor kwam.Of hij keek raar, omdat hij jouw reactie niet verwacht had en aan het nadenken was hoe te reageren, vervolgens besloot hij toch maar niet meer te reageren en het er gewoon bij te laten.
Je weet het niet.
Wat er mis is met je houding? Je noemt ouderen veelvuldig teringmongolen. Ik noem maar wat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:17 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
Ouderen die geestelijke gebreken hebben zitten in een tehuis daarvoor. En wat zou er mis zijn met mijn houding? Ik wil gewoon normaal behandeld worden; als iemand geestelijk niet lekker is moet hij of zij opgenomen worden.
Haha ja, misschien was dat voor jou wel hetzelfde gevoel als dat van een oudere die verbijsterd staat te kijken als een jongere beleefd doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Pas hielp een mocro ons daar nog een auto starten door middel van een startkabel + zijn accu power, wist niet wat me overkwam.![]()
Valt me trouwens op dat wij hier in de Maandereng bijna geen bejaarden hebben.![]()
Ik noem mensen teringmongolen als ze het verdienen. En die bejaarde aso's die ik ben tegengekomen in m'n leven hadden echt geen alzheimer ofzo. Ik heb niks tegen bejaarden, en praat waarschijnlijk vaker met ze dan jij. Feit blijft dat er genoeg bejaarden zijn die zich gedragen alsof jij (de jeugd) schijt bent.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:28 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat er mis is met je houding? Je noemt ouderen veelvuldig teringmongolen. Ik noem maar wat.
Verder hoop ik dat je de mentale capaciteiten bezit om te beseffen dat je niet iedereen die een beetje anders is weg kan stoppen in een tehuis. Je bent graag recalcitrant? Of gewoon nog maar 13 jaar oud ofzo?
Al vaker gehad dat ik de weg of de tijd wou vragen aan een oudje, waarna je ze verstijft aankijken en snel weglopenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja precies.
Nouja er zijn ook zat oude oma's en opa's die gewoon helemaal geweldig zijnEn het heel erg op prijs stellen als je beleefd tegen ze doet en ook super aardig terug doen
![]()
Laat dat een voorbeeld wezen voor al die andere oude verzuurde taarten
Zo raar, alleen al als je op ze afloopt denken ze dat je ze gaat beroven ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Al vaker gehad dat ik de weg of de tijd wou vragen aan een oudje, waarna je ze verstijft aankijken en snel weglopenIk zag twee weken terug ook een stelletje moeite hebben met de trap en hun bagage, twee treden en dan omhoog tillen en dan weer twee stappen. Dus ik bood aan even te helpen, twee blikken terug was al genoeg
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef L3IPO het volgende:
Hehe, ik woon ook in Ede en ik kom het niet zo heel vaak tegen gelukkig. Maar ik vermijd dan ook standaard alle contact met bejaarden, aangezien ik een grafhekel heb aan alles wat 65+ is. Ik zeg standaard een spuitje geven...
wtfquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
@ 1:35
"60+ aan het gas,
voor verjonging, van het ras!"
Het gaat niet persé om de leeftijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:29 schreef trovey het volgende:
Ik zie hier allerlei leetijden voorbijkomen wat mensen onder oud verstaan 56,80 (een compleet generatieverschil.) ..wat vinden de mensen die in dit topic reageerden oud?
Ha kijk, een respectvolle jongerequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Het gaat niet persé om de leeftijd.
Maar meer zo'n beetje alles boven de 50/60 die gewoon uitgezakt, grijs en verzuurd zijn.
En andersom jongeren op ouderen of op andere jongeren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef Suusje-V het volgende:
Maargoed, het gaat niet persé om die situatie. Ik ben het vaker tegengekomen.
En zoals iemand in dit topic al zei hoor je ook vaakgenoeg ouderen letterlijk kankeren op jongeren.
Die man was jou gewoon in gedachte in allerlei standjes aan het volblaffen met zijn overrijpe, ietwat zurige zaad.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:47 schreef Suusje-V het volgende:
Zo'n man zegt dus tegen een andere oude man "Oh, over 5 minuten gaan ze open.", dus ik kijk hem vriendelijk glimlachend aan en zeg "Oh, nou dan wacht ik nog wel even!".
En die vent kijkt me toch raar aan! Hij zei niet eens wat terug. Volgens mij dacht hij echt "Woow! Een jongere doet beleefd tegen mij! Wat schijnheilig!".
Leuk, dus jij zegt dat oudere mensen een andere opvoeding hebben gehad. Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ha kijk, een respectvolle jongereen nee, ik ben niet boven de 50-60
.
Ik ga er gewoon vanuit dat mensen boven een bepaalde leeftijd (en bij mij is dat toch echt wel zo boven de 70) nou eenmaal anders zijn opgevoed dan mensen onder de 25 jaar. Andere tijden, andere ideeen. Iets als je ouders bij de voornaam noemen is voor mij al onbegrijpelijk laat staan voor iemand van 70-80 terwijl dat blijkbaar bij veel mensen hier als volstrekt normaal wordt beschouwd. Natuurlijk heb je er mensen bij zitten die inderdaad overdrijven en sjacherijnig zijn maar om hier dat nou als algemene trend neer te zetten dat iedereen boven een bepaalde leeftijd wel zo zal zijn en dat meteen ook maar even zelf gaat invullen als de oudere het niet eens zegt gaat mij persoonlijk te ver. Ken genoeg mensen die ouder zijn en net zoveel respect hebben voor jongere en oudere mensen. Respect moet van beide kanten komen en als ik zo de benamingen hier lees van sommigen over de oudere medemens dan stemt mij dat niet vrolijk over het respect van jongeren naar ouderen toe.
Klopt ook, maar daar gaat mijn klacht niet over.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
En andersom jongeren op ouderen of op andere jongeren.Wat mij betreft alletwee een klacht waard.
Whehe, ik denk ook altijd als ik een stuk of twee ouderen bij een pinautomaat in de rij zie staan dat het niet zo lang zal duren maar dan moet je niet schrikken dat je er gewoon een heel kwartier of meer staat te wachten voor twee bejaarden voor je.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef jagga het volgende:
Doet me herinneren aan het volgende.
Ik moest even pinnen bij de bank, om kleine gerei te kunnen kopen (ijsjes e.d.)
Ik zag dat er al iemand bezig was, dus ik sluit netjes aan (ben als volgende aan de beurt)
Komt er een oud vrouwtje aangeschuifeld en ging ook staan wachten, maar niet achter mij nee rechts van mij.
Degene is klaar met pinnen dus ik kom in beweging, schuifelt zij snel naar die automaat toe, dus ik:![]()
Ik: Pardon, mevrouw ik was eerder aan de beurt, ik stond ook te wachten.
Zij:>
>
JA dat zal wel ja! Die jeugd van tegenwoordig !
geen respect meer!
ik:sorry? ik zeg alleen dat ik eerder was, (wat dus ook zo was) en dat heeft niets met respect of jeugd te maken, hoor!
(kop op onweer )
Zij: Jahaaaaa toe nou maar, dring maar voor!! (draait zich om en begint verontwaardigd tegen een andere vrouw op leeftijd te klagen over jeugd dit jeugd dat)
ik: *pint geld* *is klaar* U mag![]()
Zij: mompeld nog steeds
Allerlei hatelijke opmerkingen schoten door mijn hoofd, maar wilde geen scene ervan maken, maar dat haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaag
De man was slechthorend en twijfelde of TS iets tegen hem gezegd had.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien keek hij raar, omdat hij met iemand anders in gesprek was en jij er tussendoor kwam.Of hij keek raar, omdat hij jouw reactie niet verwacht had en aan het nadenken was hoe te reageren, vervolgens besloot hij toch maar niet meer te reageren en het er gewoon bij te laten.
Je weet het niet.
Vreselijkquote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef jagga het volgende:
Doet me herinneren aan het volgende.
Ik moest even pinnen bij de bank, om kleine gerei te kunnen kopen (ijsjes e.d.)
Ik zag dat er al iemand bezig was, dus ik sluit netjes aan (ben als volgende aan de beurt)
Komt er een oud vrouwtje aangeschuifeld en ging ook staan wachten, maar niet achter mij nee rechts van mij.
Degene is klaar met pinnen dus ik kom in beweging, schuifelt zij snel naar die automaat toe, dus ik:![]()
Ik: Pardon, mevrouw ik was eerder aan de beurt, ik stond ook te wachten.
Zij:>
>
JA dat zal wel ja! Die jeugd van tegenwoordig !
geen respect meer!
ik:sorry? ik zeg alleen dat ik eerder was, (wat dus ook zo was) en dat heeft niets met respect of jeugd te maken, hoor!
(kop op onweer )
Zij: Jahaaaaa toe nou maar, dring maar voor!! (draait zich om en begint verontwaardigd tegen een andere vrouw op leeftijd te klagen over jeugd dit jeugd dat)
ik: *pint geld* *is klaar* U mag![]()
Zij: mompeld nog steeds
Allerlei hatelijke opmerkingen schoten door mijn hoofd, maar wilde geen scene ervan maken, maar dat haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaag
En hoe verklaar je die scheldende en tierende man op de fiets dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
De man was slechthorend en twijfelde of TS iets tegen hem gezegd had.
Opgelost slotje.
Nou die is gewoon asociaal en dat heeft niets met zijn leeftijd te maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:06 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En hoe verklaar je die scheldende en tierende man op de fiets dan?
Die was gewoon uitermáááte onbeschoft bezig
Roddelen doen ze idd ook vaakquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Batsnek het volgende:
Oordelen zijn ze inderdaad vreselijk goed in.
"Toen ik zo oud was als jij woonde ik nog gewoon bij m'n ouders, en op m'n 26e trouwde ik en ging ik het huis uit. En tegenwoordig gaan al die jongens en meisjes maar overal samen naar toe, daar komen problemen van. Vroeger was dat helemaal niet zo. Maar dat wilde je ook niet hoor."
Ik werk om wat bij te verdienen als schoonmaakhulp in de thuiszorg, en omdat ik een man ben, heb ik het bij voorbaat al verkeerd gedaan. Sowieso doet elke jongen of meisje onder de 30 het verkeerd, want oudere mensen die zien dingen ( stof,vuil, iets dat scheef staat ) gewoon eerder. Dat kreeg je vroeger mee. Althans zo redeneren ouderen.
Sowieso is het ook al helemaal verkeerd als je samenwoont, of uberhaupt een vriendin hebt, en nog niet eens verloofd bent. "Naar welke kerk ga jij eigenlijk?", "Rook je ook, want dat doet tegenwoordig ook maar iedereen."
De meeste oude mensen zijn hartstikke aardig op het eerste gezegd, maar er wordt wat afgeroddeld over je, zodra je de deur uit bent. Sowieso moet ik elke dag wel uithoren wat de buurman of buurvrouw nou weer niet gedaan hebben. Of ze hun was op zondag buiten hebben hangen, en of ze wel genoeg bewegen.
Je moet ook niet zeggen dat je haast hebt. Dat is helemaal niet relevant. Je stond er als eerste. Al ben je een doelloze uitkeringstrekker zonder enig perspectief en heeft de bejaarde achter je maar twee artikelen bij zich, dan nog ben je eerder aan de beurt.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef leetzors het volgende:
Het ergste vind ik dat ze voordringen. En dan gaan ze zeuren als je er wat van zegt. Als jij dan zegt 'maar ik was eerder + ik heb haast.' JA NOU EEN JIJ DENKT ZEKER DAT IK DE HELE DAG DE TIJD HEB!!!!!!!!111!
Ja precies, als mensen aan me vragen of ze voor mogen omdat ze maar een paar artikelen hebben laat ik ze echt wel voor. Maar zodra ze voordringen heb je die kans laten varen!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat je haast hebt. Dat is helemaal niet relevant. Je stond er als eerste. Al ben je een doelloze uitkeringstrekker zonder enig perspectief en heeft de bejaarde achter je maar twee artikelen bij zich, dan nog ben je eerder aan de beurt.
Nog zoiets ergs; mensen die voordringen en desgevraagd verklaren dat ze 'maar een paar spullen moeten afrekenen'Dan vraag je het godverdomme eerst, ja
Dan laat ik je daarna wel voor.
En ook dat zijn vaak bejaarden, dus dit is niet eens offtopic.
Voor wat jij allemaal aan ergernissen hebt beschreven in dit topic heb ik niets dan waardering. Terechter kan een klacht niet wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja precies, als mensen aan me vragen of ze voor mogen omdat ze maar een paar artikelen hebben laat ik ze echt wel voor. Maar zodra ze voordringen heb je die kans laten varen!![]()
Ook als er mensen voor me staan met karren vol spullen, en ik heb maar 1 ding. Dan vraag ik ook vaak of ik even voor mag (gelukkig mag dat ook vaak wel), of soms zeggen ze uit zichzelf al dat ik wel even voor mag
Dankuquote:Op woensdag 30 september 2009 15:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Voor wat jij allemaal aan ergernissen hebt beschreven in dit topic heb ik niets dan waardering. Terechter kan een klacht niet worden
Je hebt wel pech met ouderen, want ik heb deze ervaring eigenlijk helemaal niet.quote:
Ik moet zeggen dat ik er ook nooit zo veel last van heb.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt wel pech met ouderen, want ik heb deze ervaring eigenlijk helemaal niet.
(Of ik heb gewoon geluk. Dat kan ook natuurlijk.)
Verschilt per oudje denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef Diabox het volgende:
Ik kom aanlopen bij de kassa en alles en iedereen laat me altijd voor, zal wel verschillen per regio?
Normaal heb ik nooit last van mensen die op huisnummer 25 wonen, maar deze week had ik drie keer last van bewoners met allemaal huisnummer 25. Ik ga denk ik maar eens een topic openen over diequote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook nooit zo veel last van heb.
Meestal kom ik gewoon de lieve oma's en opa's tegen die netjes gedag zeggen enzo
Maar de afgelopen week werd ik bedolven met asocialiteit van sommige ouderen. Zie daar de trigger van deze klacht.
Komt door die lovehandles.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Verschilt per oudje denk ik.
Ik word in principe ook altijd gelijk al voorgelaten als ik aan kom lopen met 1 artikel.
Maar vandaag dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Barachem het volgende:
Maar groepen studenten die boodschappen doen zijn wat dat betreft wel erger, voornamelijk omdat ze nauwelijks sneller zijn dan enkele mensen.
, ik kom de supermarkt binnen, pak wat ik nodig heb, loop naar de kassa, al wachtende in de rij pak ik m'n geld/pinpas, ik reken af en ben weg.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Komt door die lovehandles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja of van die allochtone vrouwen met hun irritante 5 jarige kutkind.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Barachem het volgende:
Uberhaupt zijn mensen traag met boodschappen doen.
Ouderen tot daaraan toe.
Maar groepen studenten die boodschappen doen zijn wat dat betreft wel erger, voornamelijk omdat ze nauwelijks sneller zijn dan enkele mensen.
Ook partners van jong tot middelbaar zijn vaak traag in het afrekenen en inpakken.
Snap niet hoe deze emnsen zo inefficient kunnen zijn met meerdere paren handen die kunnen inpakken.
En veelal klept men dan ook nog eens niet met elkaar.
Bejaarden bij de supermarkt begrijp ik nog, op zo'n leeftijd is het allemaal wat trager, daar hou ik rekening mee, maar jongere mensen in groepen van 2 of meer...
NEEN, wat een faalhazen.
Héél waar. En die kut allochtonen-kinderen gaan in de tussentijd ook aan van alles zitten tijdens het wachten in de rij en proberen zo sneaky mogelijk de kauwgum/kinderbueno te jatten.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja of van die allochtone vrouwen met hun irritante 5 jarige kutkind.
Die gaan altijd urenlange discussies aan met de cassiere omdat ze 2 cent meer rekent dan op het bordje in de rekken stond
Inderdaad. En het liefst ook zo veel mogelijk uit de bakken en rekken trekken en dan gauw achter mama aanrennen als ze heeft afgerekend..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef Diabox het volgende:
[..]
Héél waar. En die kut allochtonen-kinderen gaan in de tussentijd ook aan van alles zitten tijdens het wachten in de rij en proberen zo sneaky mogelijk de kauwgum/kinderbueno te jatten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Komt door die lovehandles.Lezen oen, ik heb het over GROEPEN studenten, niet over enkele studenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik voel me aangesproken, ik kom de supermarkt binnen, pak wat ik nodig heb, loop naar de kassa, al wachtende in de rij pak ik m'n geld/pinpas, ik reken af en ben weg.
Dus groepen van studenten die samen boodschappen doen en samen afrekenen en inpakken, niet studenten in de supermarkt die op hun eentje zooi kopen.Heb ik op zich niet zo last van, wel dat die kindjes overal en nergens rond gaan rennen als gekken.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja of van die allochtone vrouwen met hun irritante 5 jarige kutkind.
Die gaan altijd urenlange discussies aan met de cassiere omdat ze 2 cent meer rekent dan op het bordje in de rekken stond
Alsof ze thuis alsmaar in een hoekje vastgebonden zitten en nu de vrijheid genoemd supermarkt gevonden hebben.
Ook erg vind ik van die paupers waarvan je direct al ziet dat ze verslaafd zijn en/of dealen, erg griezelig om achter te staan, nog griezeliger om voor te staan.
Ik zou nog veel meer kunnen opnoemen wat me in supermarkten ergert, maar dan ben ik nog een tijdje bezig en het is ook erg off-topic.The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
Haha inderdaad, klachten over supermarktklanten zijn opzich al een topic waardquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Lezen oen, ik heb het over GROEPEN studenten, niet over enkele studenten.
Dus groepen van studenten die samen boodschappen doen en samen afrekenen en inpakken, niet studenten in de supermarkt die op hun eentje zooi kopen.
[..]
Heb ik op zich niet zo last van, wel dat die kindjes overal en nergens rond gaan rennen als gekken.
Alsof ze thuis alsmaar in een hoekje vastgebonden zitten en nu de vrijheid genoemd supermarkt gevonden hebben.
Ook erg vind ik van die paupers waarvan je direct al ziet dat ze verslaafd zijn en/of dealen, erg griezelig om achter te staan, nog griezeliger om voor te staan.
Ik zou nog veel meer kunnen opnoemen wat me in supermarkten ergert, maar dan ben ik nog een tijdje bezig en het is ook erg off-topic.
Denk je dat ik autistisch ben en dat ik altijd in m'n eentje naar de supermarkt gaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Lezen oen, ik heb het over GROEPEN studenten, niet over enkele studenten.
Dus groepen van studenten die samen boodschappen doen en samen afrekenen en inpakken, niet studenten in de supermarkt die op hun eentje zooi kopen.
[..]
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha inderdaad, klachten over supermarktklanten zijn opzich al een topic waard![]()
Trouwens is me vandaag ook opgevallen dat oudjes altijd heel geniepig hun pincode invoeren zodra er een jongere achter staat
Die vrouw voor me (ik stond 2 meter van haar af) ging helemaal met haar andere hand over het pin-automaatje hangen zodat ik het niet kon lezen
Kom op zeg, natuurlijk is het logisch dat je niet wilt dat anderen je pincode weten, maar er zitten al schermpjes aan de zijkanten van die dingen. Denk je nou echt dat ik je pincode ga afkijken, onthouden, en je vervolgens zodra je buiten bent gewelddadig ga beroven van je pinpas zodat ik je pensioen eraf kan jatten?
Ga een snaar buitenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt wel pech met ouderen, want ik heb deze ervaring eigenlijk helemaal niet.
(Of ik heb gewoon geluk. Dat kan ook natuurlijk.)
Iddquote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Zero17 het volgende:
En het erge is dat als je er niet meer tegen kan en zelf doorslaat, dat zij het stereotype weer bevestigd achten.
Je verliest gewoon altijd als beleefde jongere.
Milfs zijn dan ook geen oudjesquote:Op woensdag 30 september 2009 17:41 schreef Diabox het volgende:
Tegen milfs blijf ik altijd héél beleefd.
Dat doen de jongeren nu nogsteeds hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef OldJeller het volgende:
De hedendaagse jongere heeft ook geen respect voor z'n oudere medemens!
In mijn tijd ging je nog opstaan voor een ouder persoon als alle zitplaatsen bezet waren en zette je de muziek niet zo hard!
Omdat het niet ongebruikelijk is dat de oude medemens vandaag de dag wordt uitgescholden of zelfs aangevallen als ze even naar een groepje tieners (zogenaamd "te lang") kijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:02 schreef Foxio het volgende:
Erg terechte klacht, Zit je met wat vrienden in het park, zie je in de verte 2 bejaarde lopen, komen ze rustig langslopen beetje rond kijkend enz. Als ze binnen 2/3 meter van het bankje komen waar jij komt gaat het tempo opeens een stukje omhoog, kijken ze alleen nog stijf recht vooruit. Bang dat ze een verkeerde blik geven o.i.d. En als je ze dan begroet durven ze amper iets terug te zeggen.
Dit zegt meer over jou dan over die ouderen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:02 schreef Foxio het volgende:
Erg terechte klacht, Zit je met wat vrienden in het park, zie je in de verte 2 bejaarde lopen, komen ze rustig langslopen beetje rond kijkend enz. Als ze binnen 2/3 meter van het bankje komen waar jij komt gaat het tempo opeens een stukje omhoog, kijken ze alleen nog stijf recht vooruit. Bang dat ze een verkeerde blik geven o.i.d. En als je ze dan begroet durven ze amper iets terug te zeggen.
Dat valt mij ook op ja, zeg gaan ALTIJD in de weg staan in de supermarkt, ze fietsen met 3 man naast elkaar op het fietspad en gaan dan lopen schelden als ze andere fietsers tegenkomen die 2 breed fietsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik zelf wel verwonderlijk vind altijd, is dat oudere mensen inderdaad klagen over de jeugd, maar dat ze zelf vaak de grootste aso's zijn. Iedereen moet maar wijken, ze mogen voorkruipen en zwartrijden in de trein... En dat zijn nog maar een paar voorbeelden. Tuurlijk mag iemand klagen als dat terecht is, maar wees dan zelf ook geen aso
DIT DUS.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:25 schreef Metro2005 het volgende:
Bejaarden lijken soms echt helemaal nergens respect voor te hebben, zo van : ik ben oud dus ik verdien automatisch respect, wat ik ook doe.
Serieus? Maar wel boven de 11? Want dan kiezen ze zelfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
2 keer de helft?
ts is nog geen 18![]()
Volgens mij is ze net 11 dus dan kan ze kiezenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:01 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Serieus? Maar wel boven de 11? Want dan kiezen ze zelf
Yayquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze net 11 dus dan kan ze kiezen![]()
![]()
ben je op zoek naar een inhoudelijke relatie dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Yay
Oh wacht, volgens haar FoBo heeft ze al een "guido"
heb jij een mooie vast ja?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:10 schreef Snever het volgende:
Als een bejaarde mij zo zou uitschelden zou ik mijn mooie vast hard tussen zijn of haar ogen peren
Ik zou haar doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Yay
Oh wacht, volgens haar FoBo heeft ze al een "guido"
'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je op zoek naar een inhoudelijke relatie dan?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:10 schreef Snever het volgende:
Als een bejaarde mij zo zou uitschelden zou ik mijn mooie vast hard tussen zijn of haar ogen peren
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]![]()
Dames en heren, Kijk uit voor de vast
Huh, wait.. What?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef AlligatorNL het volgende:
Je maakt pics van jezelf in de spiegel -> breezah alert -> je gaat dus met guido's om -> die hangen alleen op straat te hosselen jeweetz -> TS is een breezah-hangslet-guidolover dus onterechte klacht, de oudjes hebben gelijk
Sorryquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
* Salatrel mompelt iets met kam en scheren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:13 schreef Salatrel het volgende:
je ziet er helemaal niet turks uit![]()
does snel foto met hoofddoek!
quote:
Ik ben toevallig al bijna een jaar met dezelfde 'guido' hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh ja, even voor de duidelijkheid. Die pijltjes staan voor de relaties
AAAAAH WAT LIEVVVVVVquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ben toevallig al bijna een jaar met dezelfde 'guido' hoor
Leeftijd, lengte, cupmaat en bilmaat plx?quote:
Hebben billen een maat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:36 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Leeftijd, lengte, cupmaat en bilmaat plx?
Ofc, in omtrek. Een beetje normaal achterwerk is ong 95 cm dacht ik zeau. Tja, baaz kennisquote:
Alsof ik dat ga meten..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ofc, in omtrek. Een beetje normaal achterwerk is ong 95 cm dacht ik zeau. Tja, baaz kennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:42 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga meten..Ik hoor het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan je alvast de andere drie gegevens posten
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
17 - 1,74m - 80D - 95 cmquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:44 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik hoor het welkan je alvast de andere drie gegevens posten
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:46 schreef Salatrel het volgende:
strik erom en je mag onder de kerstboom
Nu nog je tel. nr., adres, postcode en woonplaatsquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nu nog je tel. nr., adres, postcode en woonplaats
woonplaats had je kunnen weten als je de moeite had genomen het topic door te lezen. evenals leeftijd trouwensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nu nog je tel. nr., adres, postcode en woonplaats
De moeite nemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
woonplaats had je kunnen weten als je de moeite had genomen het topic door te lezen. evenals leeftijd trouwens
Ben er al, ZONDER moeite te nemenquote:
Ik wist heus wel dat ze regio Ede woont en dat ze nog geen 18 wasquote:
Nee, zag het toevallig toen ik zat te fappen op haar FoBo foto's, nou goedquote:
Juist.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee, zag het toevallig toen ik zat te fappen op haar FoBo foto's, nou goednee mijn ogen gleden er toevallig overheen
De post waar ik het in vroeg was gewoon meer in de trend: ok die info hebben we nu, nu deze info
Oh ja, nou je het zegt...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:24 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Juist.
Kunnen we nu weer OT gaan?
OTquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef AlligatorNL het volgende:
Je maakt pics van jezelf in de spiegel -> breezah alert -> je gaat dus met guido's om -> die hangen alleen op straat te hosselen jeweetz -> TS is een breezah-hangslet-guidolover dus onterechte klacht, de oudjes hebben gelijk
Ik heb hier maar 4 pagina's... Mensen die maar 25 reacties per pagina aankunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef Salatrel het volgende:
ontopic hield op op pagina 5![]()
ik verbaas me erover dat swarma nog geen slotje gezet heeft
nooit de moeite genomen het aan te passenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 4 pagina's... Mensen die maar 25 reacties per pagina aankunnen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nooit de moeite genomen het aan te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
Is pagina 7 (bij 50 p/pag)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:33 schreef Salatrel het volgende:
ja en dan kan ik niet meer anticiperen op slotjes bij pagina 13
Ik heb een lange paginaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 4 pagina's... Mensen die maar 25 reacties per pagina aankunnen
De groep waar ik af en toe last van heb zijn meer de 75+ Zitten idd heel vervelende oudjes tussen. Vooral veel verbittering. Als je jonger bent, dan ben je meteen aso en heb je geen manieren, dus gaan ze zich zelf maar vast zo gedragen. En o wee als je je mond open doet. Zie je wel dat je aso bent! Zomaar tegen een oudere man/vrouw tekeer gaan. Pfffffffquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:46 schreef RvLaak het volgende:
Helaas valt het mij ook steeds vaker op dat ouderen ernstig wantrouwend, tot ronduit asociaal, zijn tov alles wat nog geen duidelijk zichtbare lichamelijke aftakeling vertoond.
En dat hele gezeik van de oudere generatie (55+) over dat je respect voor hen zou moeten hebben... Respect krijg je niet, dat verdien je. Ik respecteer iedereen net zo weinig, als ik hen niet ken. Normaal en sociaal doen, heeft niets met respect te maken en alles met opvoeding.
Tijdje geleden het summum van voorbeelden van aso bejaarden meegemaakt. Vrouwtje met rollator bij het koelvak van de supermarkt. De oude tang rijdt dat ding tegen de achilleshiel van een veel jongere vrouw aan. Het slachtoffer roep redelijk hard "AUW!!!" (zag er ook zeer pijnlijk uit). Bejaarde wijf vertrekt geen spier en kijkt acuut de andere kant op. Om vervolgens nogmaals de rollator een duw naar voren te geven.
Voor dit soort types: onvrijwillige euthanasie.
Nee, ze zag dat die oude vrouw totaal apathisch reageerde op haar kreet van pijn (best hard). Wilde waarschijnlijk geen ruzie veroorzaken in een supermarkt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
De groep waar ik af en toe last van heb zijn meer de 75+ Zitten idd heel vervelende oudjes tussen. Vooral veel verbittering. Als je jonger bent, dan ben je meteen aso en heb je geen manieren, dus gaan ze zich zelf maar vast zo gedragen. En o wee als je je mond open doet. Zie je wel dat je aso bent! Zomaar tegen een oudere man/vrouw tekeer gaan. Pfffffff
Wat deed die vrouw die tegen haar been gereden werd? Heeft ze die vrouw nog aangsproken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |