abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73207491
Daar heb ik toch zo'n hekel aan.
Van die oude mensen die denken dat iedereen onder de 25 jaar een asociale hangjongere is en geen respect heeft voor de medemens.

Laatst moest ik even naar een winkel die pas om 11u open ging. Nou, ik kwam daar dus iets voor elven aan, en daar stonden een aantal ouwelui ook voor de deur te wachten.
Zo'n man zegt dus tegen een andere oude man "Oh, over 5 minuten gaan ze open.", dus ik kijk hem vriendelijk glimlachend aan en zeg "Oh, nou dan wacht ik nog wel even! ".
En die vent kijkt me toch raar aan! Hij zei niet eens wat terug. Volgens mij dacht hij echt "Woow! Een jongere doet beleefd tegen mij! Wat schijnheilig!".

Of nog erger: Van die oude mensen die er van uit gaan dat je een asociaal kutkind bent en daarom maar gelijk beginnen met je verrot te schelden zonder dat je ook maar iets fout hebt gedaan.
Vrijdag fietste ik met een vriendin door de stad. Wij slaan rechtsaf op een plek waar zo'n lamp brandt "Rechtsaf voor (brom-)fietsers VRIJ". Ik steek zelfs nog even m'n hand uit, uit gewoonte denk ik.
Maar toen kwam er ineens zo'n oude bejaarde achter ons fietsen. "Godverredomme kankerkinderen zie je die klotehaaietanden niet?" Dus ik leg die man netjes en beleefd uit dat rechtsaf voor fietsers vrij was. Zegtie "Dan kun je toch wel even die klote hand van je uitsteken? Kankerwijf!". Nou toen had ik het echt niet meer Ik stak verdomme nog m'n hand uit!
Ik heb alle respect voor oudere mensen, maar niet als ze me bij voorbaat al gaan uitschelden!

Klacht: Oude mensen die er gelijk al vanuitgaan dat alle jongeren asociaal en respectloos zijn zonder dat je ook maar één woord hebt gezegd of íéts fout hebt gedaan.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:48:55 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_73207519
Hier op het werk heb ik ook zoeen achterlijke zitten die iedereen onder de 25 als een aso of minder intelligent wezen ziet.

Moordneigingen soms.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_73207520
Terechte klacht.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:49:09 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_73207523
Helaas een zeer terechte klacht...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_73207537
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
Hier op het werk heb ik ook zoeen achterlijke zitten die iedereen onder de 25 als een aso of minder intelligent wezen ziet.

Moordneigingen soms.
Vréééselijk
pi_73207542
Inderdaad, stel kankerlijers.

Ze moeten zelf ook maar respect hebben voor hun pensioen-financierders.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:50:15 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73207549
Nooit last van gehad, maar goed, ik heb dan ook een verschrikkelijk lief en beleefd koppie.
pi_73207563
moet je die ouwe ff neer slaan ofzo. dat zal em leren, beetje geen respect te tonen voor ons jonge mensen!
pi_73207572
Ik heb dat trouwens ook wel vaker gehad, dat oude mensen je héél raar en soms zelfs arrogant aankijken zodra je aardig tegen ze doet. Hallo? Wat verwacht je dan? Dat ik net zo ben als al die crimineeltjes die iedereen verrot schopt als ze hem maar íéts verkeerd aankijken?
pi_73207591
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Nooit last van gehad, maar goed, ik heb dan ook een verschrikkelijk lief en beleefd koppie.
Ja ik ook Maar blijkbaar is dat dus het ingrediënt om vuile blikken van oude mensen aan te trekken.
Alles wat onder de 25 oogt is in hun ogen crimineel en onbeleefd.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:52:08 #11
265768 NBT
Bigger is better.
pi_73207592
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:49 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_73207598
Je hebt gewoon een onvriendelijke kop of een hele nare stem.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_73207599
Wat ik zelf wel verwonderlijk vind altijd, is dat oudere mensen inderdaad klagen over de jeugd, maar dat ze zelf vaak de grootste aso's zijn. Iedereen moet maar wijken, ze mogen voorkruipen en zwartrijden in de trein... En dat zijn nog maar een paar voorbeelden. Tuurlijk mag iemand klagen als dat terecht is, maar wees dan zelf ook geen aso
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:52:51 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_73207607
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb ook niet echt een crimineel uiterlijk, maar toen ik met een briefje van 10 in mijn hand
vriendelijk aan een oude dame vroeg ofdat ze misschien kon wisselen voor de parkeer-
automaat liep ze gillend weg.. "neeeeeee" ikke zo van huh wtf!

Ik denk dat t ook komt doordat oude mensen veelal voor de buis zitten en steeds minder
contact hebben met de buitenwereld (uitzonderingen daargelaten)... Laatst was k bij
de bouwmarkt en zag je een oud stelletje enorm veel moeite hebben met de pin en
het vinden van de pasjes in de portemonnee, het gevolg was een grote rij en veel
geirriteerde mensen, later zag ik ze moeite hebben met het brengen van de spullen
naar de auto... Daar heb k ze dan wel vriendelijk mee geholpen waar anderen er
gewoon omheen lopen... Ik hoop dat als ik oud en bejaard ben er ook mensen zullen
zijn die mij in dat geval helpen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_73207613
Ik denk dat het er ook aan ligt waar je woont.

Waar woon je ongeveer TS?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:53:50 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_73207620
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb dat trouwens ook wel vaker gehad, dat oude mensen je héél raar en soms zelfs arrogant aankijken zodra je aardig tegen ze doet. Hallo? Wat verwacht je dan? Dat ik net zo ben als al die crimineeltjes die iedereen verrot schopt als ze hem maar íéts verkeerd aankijken?
Die kerel hier ook, spreekt altijd minachtend over jongeren en als er iets op het nieuws is of wat dan ook is het de schuld weer van de jongeren.

"En onze post wordt nu bezorgd door zo'n 18-jarige!!!!111 "

Serieus, nou en?!!?
pi_73207628
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik zelf wel verwonderlijk vind altijd, is dat oudere mensen inderdaad klagen over de jeugd, maar dat ze zelf vaak de grootste aso's zijn. Iedereen moet maar wijken, ze mogen voorkruipen en zwartrijden in de trein... En dat zijn nog maar een paar voorbeelden. Tuurlijk mag iemand klagen als dat terecht is, maar wees dan zelf ook geen aso
Ja precies.
Nouja er zijn ook zat oude oma's en opa's die gewoon helemaal geweldig zijn En het heel erg op prijs stellen als je beleefd tegen ze doet en ook super aardig terug doen
Laat dat een voorbeeld wezen voor al die andere oude verzuurde taarten
pi_73207646
Ik denk dat het voornamelijk komt door hoe tuig van onder de 25 erbij loopt, ikzelf vind al het volk zonder fatsoenlijk kapsel ook respectloos.

Op volk met rastahaar (jeweetwel van die ongewassen klonten haar) reageer ik bijvoorbeeld niet eens
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:55:24 #19
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_73207657
Zelf waren ze vroeger ook respectloos tegen de duitsers bijv.

Ze hebben geen recht van praten dus.
pi_73207684
Die oudere asocialen zijn gewoon de jonge asocialen van vroeger
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_73207689
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk dat het er ook aan ligt waar je woont.

Waar woon je ongeveer TS?
Ik woon in Ede, Gelderland.
In principe staat dit bekend als een zwartekousendorp, terwijl dat hartstikke meevalt.
100 jaar geleden was dat misschien zo. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat al die bejaarden nog wél zwaar gristenen zijn en daarom hun vertrouwen in de mensheid zijn verloren
Overigens is hier ook een wijk (gelukkig ver van mijn huis) die vol zit met criminele allochtonen. Als je daar alleen al doorheenfietst word je van je fiets afgetrapt en je mobiel en portemonnee gejat.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:57:29 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_73207699
Ouderen zijn vaak ook de mensen die in besloten kring omgaan en dus niet tot nauwelijks in aanraking komen met allochtonen, dan zijn ze ook nog diegenen die altijd hun mening en vooral vooroordeel klaar hebben staan jegens de allochtonen
pi_73207752
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Die kerel hier ook, spreekt altijd minachtend over jongeren en als er iets op het nieuws is of wat dan ook is het de schuld weer van de jongeren.

"En onze post wordt nu bezorgd door zo'n 18-jarige!!!!111 "

Serieus, nou en?!!?
God, wat erg!
Ik heb zo'n schijthekel aan dat soort lui

Ik was altijd degene die vroeger op het schoolplein van de basisschool mijn klasgenoten van het hek wegjoeg omdat ze oude mensen die langsliepen aan het treiteren waren. Krijg ik verdomme 10 jaar later gescheld en getyf ervoor terug

Toch wel hulde aan alle lieve oma's en opa's waar je altijd graag bij op bezoek gaat
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:59:15 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73207755
Terechte klacht!

Maar wacht maar, tot wij jongeren besluiten hun AOW niet meer te betalen :-P
censuur :O
pi_73207785
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
Ouderen zijn vaak ook de mensen die in besloten kring omgaan en dus niet tot nauwelijks in aanraking komen met allochtonen, dan zijn ze ook nog diegenen die altijd hun mening en vooral vooroordeel klaar hebben staan jegens de allochtonen
Maar dus niet alleen allochtonen; jongeren in het gehéél.
Ik ben zo Hollands, braaf, en beleefd als 't maar kan. En toch krijg ik telkens rare reacties van verzuurde ouderen als ik langsloop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')