Luister ook eens het titelnr. : For bitter or for worse, Faith in my moon en Hold onquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben geen Anouk fan, maar ik vind Three days in a row echt een heel erg mooi nummer!
Gewoon door de zure tattoo heenbijten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ze weet altijd goede (sessie)muzikanten bij elkaar te krijgen. Een paar jaar geleden tourde ze met de halve bezetting van The Urban Dance Squad. Er goede band had ze toen, alleen toen vond ik haar niet echt geweldig (vind het qua persoon sowieso een vervelend mens trouwens..)
Schön hoor.quote:
Knap!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Duderella het volgende:
Schön hoor.![]()
Ze dansten een uur lang in slow motion, enorm knap!
Ik ga mezelf even onder douche slepen en de dag opstarten. Luiwammes die ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk zo'n vrije dag dat je gewoon lekker kan doen waar je zin in hebt enzo toch![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Knap!Nee, viel reuze mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik moet eigenlijk studeren en zo hè?quote:Heerlijk zo'n vrije dag dat je gewoon lekker kan doen waar je zin in hebt enzo toch
Dus helemaal vrijheid blijheid is het niet.
Ik ga de nieuwe Anouk binnenkort bestellen (volgens mij heb ik dan alles van haar), samen met de nieuwe Gooische Vrouwen-CD en de DVD van dit seizoen. Ik zal straks even een wishlist bij Bolcom aanmaken. Elke keer een afzonderlijk pakje is ook zo wat.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Yeah, goed bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Duderella het volgende:
Ik ga de nieuwe Anouk binnenkort bestellen (volgens mij heb ik dan alles van haar), samen met de nieuwe Gooische Vrouwen-CD en de DVD van dit seizoen. Ik zal straks even een wishlist bij Bolcom aanmaken. Elke keer een afzonderlijk pakje is ook zo wat.
Ook bedje verschoont en op 95 gr. gewassenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben ook pas net in de kleren *schaamt zich een stuk minder* heb wel mn bed verschoond en n ander dekbed opgegraven, een ietsjes warmer dekbed (en als het dan nog kouder wordt kan ik er nog het andere deel aan vast klikken)
Nu moet ik ook aan de studie weer
Wist jij dat van die wasluis?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:39 schreef DarkElf het volgende:
ik was ook af en toe een kookwas idd, met een flinke schep soda in de trommel en het wasbakje, dat schoont alles goed op(azijn kan ook)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist jij dat van die wasluis?![]()
Ik zoek nog een boek als kado aan mijn zus, is dat wat voor haar DH? Of is het een mannenboek.
Ja, kan ik me voorstellen nuquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooie reportage, van die cd cover shoot van Anouk. For bitter or worse, de titel spreekt me wel aan eigenlijk.
Wat ontzettend flauw om daar nu mee aan te komen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen nu
Hier de geliefden nog een maal samen.. hij ging weg bij haar trouwens, hield sowieso niet van haar muziek las ik in een interview
http://www.musictube.nl/y(...)ostman-ft-Anouk.html
Ja maar hij is een rocker DE, snap dat dan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef DarkElf het volgende:
en hij vond ook dat ze een té burgerlijk leven samen hadden. De kinderen op tijd naar bed enzo... tsjah.. wat wil je dan
sukkel.
Je gooit geregeld een soa door je wasmachine heen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef DarkElf het volgende:
ja dat wist ik, ik gooi al jaren geregeld soa/azijn erdoorheen met een kookwas...
beter voor je machine. al dat lage temp gedoe en vleoibare spul is killing voor je machine..
sodaquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je gooit geregeld een soa door je wasmachine heen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Je gooit geregeld een soa door je wasmachine heen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]daarom komt je was er zo druiperig en vochtig uit
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef Duderella het volgende:
Ja maar hij is een rocker rapper die kutmuziek maakt DE, snap dat dan.
Dat moet je ook niet zingen of luisteren, maar doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Album van ANouk moet ik nog even beluisteren, maar drie dagen op een rij vond ik een beetje matigjes.
Oh.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Een soa in je wasmasjien, that will kills the lousy luis![]()
[..]
Juf.quote:
Das al reden genoeg om te kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik vriendlief van het voetbal weg kan houden ga ik zeker even kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zit ik dus ook. Het is wel lullig inderdaad, maar ze heeft mijn zwagertje écht gekwetst en dat is best moeilijk!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
zo moeder zo dochter.. Wel lullig hoor, maar toch ook wel
Och, het is ook net zo'n lekkere zwager wat dat betreftquote:
uhm.. jongere zwagerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
zwager tje![]()
Is ie klein, heeft ie een kleine
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
Oh-ohKan je moeders adres even doorgeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zegt niets, misschien heeft hij een geheim wapenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:27 schreef freecell het volgende:
Of hij een kleine heeft weet ik nietGezien het aantal sexpartners en het feit dat ze ook regelmatig bij hem terug komen denk ik van niet
dat lukt hier dus nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik vriendlief van het voetbal weg kan houden ga ik zeker even kijken!
Ik denk niet dat dat verstandig is hierquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je moeders adres even doorgeven?
Nja, ik zit nu met een ander probleem: Netwerk. Daar is nu een item bezig waar een collega vanquote:
Interessante vraag. wat is jouw cijfer?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja dude, dat heb ik ook wel eens. Zomaar eventjes out of the blue. Duurt alleen nooit zo lang, dan is alles weer gewoon of er komt een ergernisje om de hoek kijken.
Wat voor cijfer geef jij het leven over het algemeen?
HA! Gelukt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik zit nu met een ander probleem: Netwerk. Daar is nu een item bezig waar een collega vanin zit/mee te maken heeft.. Maar dit is wel zo afgelopen dus kan ik zo overschakelen als ik snel ben
Nja, ik vind het wel gezellig dat we beiden in de zelfde kamer zitten eigenlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
2 TV's is toch wel makkelijk. Ik zit op de grote voetbal te kijken en B. ligt lekker op ons bedje boven naar het andere toestel te kijken.
heb hier zelfs 2 tv's alleen voor de 2e geen aansluiting / door trek gedoequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
2 TV's is toch wel makkelijk. Ik zit op de grote voetbal te kijken en B. ligt lekker op ons bedje boven naar het andere toestel te kijken.
Haha, stelletje luxepaardjes! Wij hebben zelfs niet een TVquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Dat hoor je niet vaakquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, stelletje luxepaardjes! Wij hebben zelfs niet een TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef golfer het volgende:
Ach, ik heb ook jarenlang zonder TV gedaan.Ja, dat vertelde mijn vader ook altijd. Dikke pret, met z'n twintigen in de woonkamer van de buren en ieder een toffee uit de trommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar serieus: ik mis het totaaaal niet! En nu ga ik de nieuwe How I Met Your Mother kijken![]()
Staat bij ons nog op de DVD-speler voor straks.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef DarkElf het volgende:
masterchef gekeken.. leuk programma toch. zeker met michel roux jr ipv die andere kerel..
Waarvan 20 min op de hometrainer meefietsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Daar heb ik nou net een cd van gekocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ze houden zeker niet van Coldplay
Een verademing die man in vergelijking met ramseyquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef DarkElf het volgende:
masterchef gekeken.. leuk programma toch. zeker met michel roux jr ipv die andere kerel..
Ik denk dat John Torode wordt bedoelt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Een verademing die man in vergelijking met ramsey
Oké! Een oude of een nieuwe? Ik heb 't soms een beetje gehad met Chris Martin, zoals ik 't ook met Bono een beetje gehad heb. Toch vind ik de 1e 3 cd's echt goed, nog steeds..quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar heb ik nou net een cd van gekocht.
Ik bedoelde qua vergelijking in koks niet in presentators. En nou ik je toch spreek, had je dat niet gewoon kunnen zeggen? Ik zit naast je. NAAST JE.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat John Torode wordt bedoelt.
Ehm, iets met Viva la Vida?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oké! Een oude of een nieuwe? Ik heb 't soms een beetje gehad met Chris Martin, zoals ik 't ook met Bono een beetje gehad heb. Toch vind ik de 1e 3 cd's echt goed, nog steeds..
Nee. Maar ik denk dat ik stuk ben, want ik geloof niet dat ik weet hoe gelukkig voelt. Ben geloof ik een beetje stuk. Al jarenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Duderella het volgende:
Zeg jongens (en meisjes), hebben jullie dit ook wel eens: dat je je soms opeens zo gelúkkig voelt, zo maar? Dat had ik net. Lekkah!![]()
Ik ben er nog steeds.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:30 schreef Duderella het volgende:
Ik ga ook liefjens. Welterusten voor straks!![]()
Geen moment gehad tijdens al je verliefdheden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ik denk dat ik stuk ben, want ik geloof niet dat ik weet hoe gelukkig voelt.
Er drijft bij mij altijd wel een wolkje voor de zon zeg maar... Mijn gedachten rennen er vandoor op het moment dat ik me echt ontspan. Het zwaard van Damocles, als het ware.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Geen moment gehad tijdens al je verliefdheden?
Een 5 ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, wat zou jij voor cijfer geven, dan?
Depressieve mensjes onder elkaar kunnen soms wel eens een 9 veroorzaken hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Er drijft bij mij altijd wel een wolkje voor de zon zeg maar... Mijn gedachten rennen er vandoor op het moment dat ik me echt ontspan. Het zwaard van Damocles, als het ware.
Misschien voel ik me nu gewoon niet goed genoeg om hier over na te denken.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:08 schreef golfer het volgende:
Depressieve mensjes onder elkaar kunnen soms wel eens een 9 veroorzaken hoor.
4 + 5 = 9quote:Op woensdag 30 september 2009 00:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien voel ik me nu gewoon niet goed genoeg om hier over na te denken.
Dan had je maandag moeten beginnen met gorgelen met Superol (bij de drogist verkrijgbaar). Maar nu is het al te laatquote:Op woensdag 30 september 2009 08:52 schreef borisz het volgende:
Mogge
Mijn leven geef ik een ruime voldoende, lukt altijd wel iets positiefs er van te maken. Het glas is altijd 3/4de vol. Mijn keel begint alleen wat lastig te doen
. Ik zag het maandag al aankomen, maar nu is het helemaal bingo.
braaf mijn dingen gedaan die ik moest doen, veel huiswerk gemaakt (spaans is een stuk moeilijker geworden), jam gemaakt... en zo eens saus voor t avondeten maken..quote:
quote:
Gewoon doen, weten dat alles ok is is fijnquote:Op woensdag 30 september 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, wat super voor je, DEDa's een hele zorg minder!
Boh, ik moet ook maar eens een afspraak maken
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef DarkElf het volgende:
de gynaecoloog belde net, de uitslag waar ik op wachtte was pap 1. Toch altijd weer spannend! Maar gelukkig is weer alles goed dus nu ben ik officieel van alle nacontroles af ...
Hoop dat ik ook zo iemand tref.. Ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest..quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, in Vlaanderen mag je al vanaf je 25e... En weet je, iedereen ziet er tegenop, echtHet is gewoon niet relaxed. Maar troost je: het doet echt amper pijn, meestal. En als je tegen de arts zegt dat je 't spannend/naar vindt, houden ze daar echt wel rekening mee (ik had de eerste keer een superaardige assistent-gyn, die dat echt goed aanvoelde, dus mijn ontzettende angst is inmiddels wat minder).
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest..
Dat is hartstikke fijn zeg!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef DarkElf het volgende:
de gynaecoloog belde net, de uitslag waar ik op wachtte was pap 1. Toch altijd weer spannend! Maar gelukkig is weer alles goed dus nu ben ik officieel van alle nacontroles af ...
Nou, volgens mij heb je voor een uitstrijkje best kans dat je een assistent treft; het is echt een routine-onderzoekje, dus volgens mij laten ze graag assistenten oefenen (tenzij er een speciale indicatie is ofzo). En die assistenten mogen er dan ook meer tijd voor uittrekken.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoop dat ik ook zo iemand tref.. Ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest..
grappig is dat he als je je afvraagt wat iets in hemelsnaam in een gerecht doetquote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Het AH gerecht van vandaag is niet voor herhaling vatbaar
Wat die sinaasappel erbij deed, geen idee![]()
Zingen
met welk fruit? ik heb vorig weekend o.a. veel rijpe pruimen geplukt en die waren zo zoet dat ik er jam van heb gemaakt zonder suiker; en het is echt heeeerlijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:43 schreef DarkElf het volgende:
mmm mijn jam is niet helemaal ok geworden, de smaak wel, die is erg lekkermaar hij is wat te dik...
(prima te eten hoor maar het kan beter) de juiste verhoudingen vinden is toch wel moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Heuj, hoe dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef DarkElf het volgende:
bij nader inzien is de jam beter dan ik dacht
oh heb nog nooit met vanille geprobeerd maar dat ga ik volgende keer proberen, thanksquote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef DarkElf het volgende:
aardbeien, eerst een paar uur in een bak gestaan met vanillestokjes en vanille dus... geeft een hele subtiele vanillesmaak aan de jamde jam heb ik gemaakt met marmello dus zonder suiker, vind ik lekkerder (en gezonder) dan met zoveel suiker.
pruimenjam , ook een idee! zag dat ze niet zo duur waren bij de turk..
npu ik was gewoon wat ongeduldig en heb de potjes gevuld, op hun kop gezet om vacuum te trekken en verder af laten koelen zoals hoort en t restje wat ik overhad in een schaaltje gedaan en in de koelkast gegooid en daarop baseerde ik mijn eerste meningquote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, hoe dat?Het wordt toch alleen maar dikker bij afkoelen?
Recept? Of is dat het amuse-soepje van golfer en Bluezz?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef DarkElf het volgende:
lein: wortelsoep met sinaasappel is erg lekkermoet je eens proberen.
neuh? niet dat ik weet iig.. maak die soep al een tijdje... zal ff recept zoekenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Recept? Of is dat het amuse-soepje van golfer en Bluezz?
Het zingen was weer cool zeg, wat klinkt het toch mooi met 40 vrouwen 3 stemmig. Wel lastige nummers die Prince heeft gemaakt, en die teksten zijn echtquote:Op woensdag 30 september 2009 19:28 schreef DarkElf het volgende:
grappig is dat he als je je afvraagt wat iets in hemelsnaam in een gerecht doet
enjoy t zingen (oh je bent natuurlijk allang weg)
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeutje Dude wat ga je vroeg!
Ben vandaag lekker op stap geweest met mamsOndanks de
invasie van het rode leger
zijn we naar Haarlem gegaan om het Dolhuys te bezoeken, een museum over de geschiedenis van de psychiatrische zorg. Fascinerend, werkelijk. Daarna nog even kort in Haarlem rondgeslenterd en gewindowshopt, was gezellig.
FC, wat is de reden dat je gaat stoppen met gastouderen ei'k?
DE!![]()
Borisz, beterschap. Zal wel los lopen hoop ik. Geen mexicaanse verschijnselen so far?
En verder: voedsel waar sinaasappel doorzit (fruitsalade uitgezonderd) vind ik meestal niet lekker. Zelfs chocolade met sinaasappel(schil) nietVlak bij de grote markt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
De visschotel van de AH dusquote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zingen was weer cool zeg, wat klinkt het toch mooi met 40 vrouwen 3 stemmig. Wel lastige nummers die Prince heeft gemaakt, en die teksten zijn echt![]()
Maar het klinkt al super!
Ja die sinaasappel vond ik typisch en die yoghurt eigenlijk ook, maar ik las later dat er 'slank' achter stond, dus het zal wel met de combinatie eiwitten en vezels te maken hebben gehad.
Jaquote:
Ik was met mama. En die moest op tijd naar huisquote:Op woensdag 30 september 2009 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Lein, was je in Haarlem, waarom kom je dan niet even langs![]()
Ik wil ook nog zo gaag een keer naar het Dolhuys, ik woon er zo dichtbij en nog nooit geweest
stoer hoor dat zingen!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zingen was weer cool zeg, wat klinkt het toch mooi met 40 vrouwen 3 stemmig. Wel lastige nummers die Prince heeft gemaakt, en die teksten zijn echt![]()
Maar het klinkt al super!
Ik moet bekennen dat ik al een hele lange tijd niet meer in Haarlem ben geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja
Maar: als je met je rug naar de Mac staat, en je neus richting het marktplein, dan is het recht vooruit. Opheffingsuitverkoop bij een of andere dure mannenmodezaak.
Ik kom er net vandaanquote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef borisz het volgende:
Ik moet bekennen dat ik al een hele lange tijd niet meer in Haarlem ben geweest.
Ja eens, de laatste keer dat ik er kort doorheen liep was toen met de restaurantweek toen we even een rondje gingen lopen na het eten. Maar shoppen in Haarlem is al weer een tijdje geledenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaanHeerlijke stad, en als ik dan door het donker naar huis fiets doet het me altijd een beetje denken aan de tijd dat ik savonds door Utreg city naar huis fietste. Haarlem heeft een beetje dezelfde sfeer. (de kleine straatjes dan)
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:00 schreef Bluezz het volgende:
JA! die heeft ie speciaal voor mij geschreven, je weetzz![]()
Mika valt niet op vrouwen.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Eg nie. Jij wil Mika voor jezelf zeker
Not in this lifetime babe
2.03mquote:Op woensdag 30 september 2009 21:31 schreef DarkElf het volgende:
het lijkt zoveel maar je bent ook lang enzo toch?
voor jou de vriendelijke reusquote:Op woensdag 30 september 2009 22:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh echt?
dan ben je echt een reus vergeleken bij mij
Ik vind dat toch wel zo'n braakverwekkend nummerquote:
Kwam je broek om je trapper? Of je veter?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
was ik maar dronken, had ik een excuus, dit was gewoon dom
Tsja. Zwaaien killsquote:Op woensdag 30 september 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee dat gebeurd me ook te vaak, die veter maar dan val ik zachtjes, nu zwaiide ik naar iemand, kwam links op fietspad, tegenliggers dus week op tijd weer naar rechts was het niet dat een buitenlandse studente ook naar rechts week om mij te ontwijken, toen was het boem
au!quote:Op woensdag 30 september 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee dat gebeurd me ook te vaak, die veter maar dan val ik zachtjes, nu zwaiide ik naar iemand, kwam links op fietspad, tegenliggers dus week op tijd weer naar rechts was het niet dat een buitenlandse studente ook naar rechts week om mij te ontwijken, toen was het boem
Wij nog ff masterchef voor het slapen gaanquote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
slaap lekker!![]()
ik ben soapie kijken, en daarna doe ik ook mn ogen dicht.
@ Bluezz, je bent toch helemaal niet 'big'? of ben je heel lang?
meer pijnlijk dan domquote:Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom zeg ik t was gewoon dom
38.8 nuquote:Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
MM das ff schrikken
Boris beterschap en voor de rest trusten
heel gevaarlijk... daarna bibber ik dan nog ff als me zoiets overkomt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Trusten Borisz!
Buitenlandse studenten zijn gewoon gevaarlijk Memo!
Had er laatst bijna één voor mijn auto. Aziatisch, op kinderfiets (die zijn er héél veel hier, echt té gevaarlijk, je ziet ze niet! ) Steekt hand uit naar rechts en slaat zo linksaf voor m'n auto langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
was het Steer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Trusten Borisz!
Buitenlandse studenten zijn gewoon gevaarlijk Memo!
Had er laatst bijna één voor mijn auto. Aziatisch, op kinderfiets (die zijn er héél veel hier, echt té gevaarlijk, je ziet ze niet! ) Steekt hand uit naar rechts en slaat zo linksaf voor m'n auto langs
* golfer zwaait terug.quote:
Ik heb net boontjes gekocht in de stad, om dit weekend die soep te gaan maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef DarkElf het volgende:
lekkere zwarte bonensoep op
nu aardbeitjes... oh wat zal ik die missen als t slechter weer wordt...
ik doe altijd nog een blik gepelde tomaten door de zwarte bonensoep en wat chilipoeder...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb net boontjes gekocht in de stad, om dit weekend die soep te gaan maken.
M'n cluppie moest voetballen, dus daar wat mee aandacht voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Duderella het volgende:
En toen is iedereen dood neergevallen óf aan een leven begonnen?
Neuh. Eerst met Anthraxx zitten msn'en, toen naar school, thuis met mams de voortuin gesnoeit, gelunched, naar het paard gegaan, in de gym geweest, gegeten en met kaas gepraat. Nu slapenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Duderella het volgende:
En toen is iedereen dood neergevallen óf aan een leven begonnen?
Dat kijk ik van je af hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik doe altijd nog een blik gepelde tomaten door de zwarte bonensoep en wat chilipoeder...
Klinkt als een levenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh. Eerst met Anthraxx zitten msn'en, toen naar school, thuis met mams de voortuin gesnoeit, gelunched, naar het paard gegaan, in de gym geweest, gegeten en met kaas gepraat. Nu slapen
na training chili con carne met rijstquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef golfer het volgende:
Thaise maaltijd laten bezorgen.Geen zin om zelf iets in elkaar te flansen.
Das hier al aardig begonnen gisterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:54 schreef Bloes het volgende:
Lekker FC, geniet ervan
Het gaat HERFST worden dit weekend
Klinkt heerlijk! Stoofpotje op de kachel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:04 schreef freecell het volgende:
Hmmm, misschien kunnen we daar wel een stoofpotje maken
Chaletje met een kachel en een stoofpotje en 's avonds chocolademelk en mahjong
wat een aanbieding!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:31 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Wij hebben gisteravond een last-minute geboekt![]()
En we het was een 5-persoons chaletje (in Noord-Brabant) dus we nemen vrienden meeGewoon een heel chaletje voor een weekend voor 50 euro
Whehe
Dus ik taai halverwege vandaag lekker af voor een weekendje
dat zijn nog leuke prijzen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:31 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Wij hebben gisteravond een last-minute geboekt![]()
En we het was een 5-persoons chaletje (in Noord-Brabant) dus we nemen vrienden meeGewoon een heel chaletje voor een weekend voor 50 euro
Whehe
Dus ik taai halverwege vandaag lekker af voor een weekendje
ook wel voor anderen hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben alleen lief voor demente bejaarden die zorg nodig hebben
Ik ken het helemaal niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:43 schreef DarkElf het volgende:
doet me denken aan broodje Mario![]()
moeten toch eens de stad in als we weer eens in de buurt zijn, helaas komt dat er niet vaak van en 'even ' de stad in met de auto is ook al zo onmogelijk daar...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
Anders moet hij bij mama Bluezz in de zorg
Boris is een grote jongen, paracetamol en uitziekenquote:
Misschien dat je dat eens moet doen om die misverstanden te voorkomen?quote:
weet ik tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:09 schreef Bloes het volgende:
[..]
[..]
Boris is een grote jongen, paracetamol en uitzieken
broodje mario haal je op de oudegracht in Utrechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet?
Is dat ernstig?
Dan moet je wel weten dat je zelfstandige bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien dat je dat eens moet doen om die misverstanden te voorkomen?
Je bent in dienst van een uitzendbureau? Wat raar dat ze dat dan niet duidelijk weten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
Ik ging er van uit dat ik als uitzendkracht werkte. De helft van het UWV ook trouwens, dus het ligt niet helemaal aan mij
Van een gastouderbureau, maar volgens het gastouderbureau hebben ze verder helemaal niks met mij te maken. Het is nogal wazig allemaal, de mevrouw bij het sozawe vermoedde ook dat we uit gingen komen bij 'het potje voor mensen waar geen potje voor is'quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent in dienst van een uitzendbureau? Wat raar dat ze dat dan niet duidelijk weten?
Wat ik er over kan vinden is dit:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef freecell het volgende:
Van een gastouderbureau, maar volgens het gastouderbureau hebben ze verder helemaal niks met mij te maken.
quote:Gastouders zijn free lancers en zijn dus niet in dienst bij het gastouderbureau. Gastouders moeten over het verdiende bedrag zelf een belastingaangifte doen. Hoeveel belasting u moet betalen is afhankelijk van het totaal verdiende bedrag (in het belastingjaar) en uw gezinssituatie en -inkomen. Wanneer de inkomsten boven een bepaald bedrag uitkomen, kan het interessant zijn om als zelfstandig ondernemend gastouder ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel.
Volgens die mevrouw lieten ze mensen niet zomaar zonder geld zitten en het klonk wel goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:09 schreef golfer het volgende:
Inderdaad voor jullie dan een uitzonderlijke en lastige situatie.
Misschien dat dat 'potje voor mensen waarvoor geen potje is' uitkomst kan bieden.
Crossposter!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:00 schreef freecell het volgende:
gil@alle instanties
Ik heb na een hele ochtend bellen met UWV en gastouderbureau en dergelijke (gastouderbureau letterlijk: mevrouw ziet u ergens een contract in uw kast? nee? dus hebben wij helemaal niks met u te maken!) Malloten daarmaar goed.
Uiteindelijk maar Sozawe gebeld dat UWV mij letterlijk de keuze gaf tussen doorwerken tegen advies verloskundige in of rondkomen van minder dan onze vaste lasten en toen kon de derde persoon daar me wel helpen
Hoezee, welbestede ochtend
Waar gaat het mis? Nu, ze weten niet of ik zelfstandige ben of niet en de afdeling zelfstandigen van UWV vindt van niet, dus stuurt me naar 'werknemers' de afdeling werknemers vindt me zelfstandig en stuurt me terug. Zucht.
Heb je haar weer met haar soa-brood!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:43 schreef DarkElf het volgende:
vraagje: weet iemand waar je tarwekiemen kan kopen?
gaat in iers sodabrood wat ik binnenkort eens wil maken..
Wil je daarmee zeggen dat wij hier allemaal demente, nooddruftige bejaarden zijn??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben alleen lief voor demente bejaarden die zorg nodig hebben
Spreek vioor jezelf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat wij hier allemaal demente, nooddruftige bejaarden zijn??
Rioquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreek vioor jezelf.![]()
We moeten dus in 2016 naar Rio de Janeiro.
samba en mooie vrouwen
Nee, die kat mij altijd maar af en ze heeft nog nooit aangeboden om mijn blauwe lap te verschonen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Doet Lein nooit lief tegen jou dan??
Nouja zeg. Kat ik jou af? Nooit gemerkt. En blauwe lap? Nee dankje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:10 schreef golfer het volgende:
Nee, die kat mij altijd maar af en ze heeft nog nooit aangeboden om mijn blauwe lap te verschonen.
Die is bezig met klussen in haar eigen appartement. Plus we kunnen niet heel goed samen door 1 deur, ze doet vooral aardig als ze iets van me moetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:37 schreef golfer het volgende:
Ach gossie toch, Leintjeuh.
Is tweelingzussie er ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |